Şimdi Ara

JB SONRASI S3'UM KASMAYA BASLADI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar jb update sonrası cihazda takılmalar başladı.. oynadığım bir oyun var subway surfers diye belki bilirsiniz. oyunda takılmalar başladı ve oyundan çıkıp tekrar uygulamalar sayfasına döndüğümde 5 sn kadar ikonlar geç geliyor bariz kasılmalar var.. internetten typing kısmına girdiğimde geriden geriden geliyor harfler.. gerçekten çok ilginç ve bariz açık bir kasma var cihazımda..

    Wipe cache data factory reset de attim ama değişen birşey yok. Ayrıca bu advanced task killer diye bir program var onu da kurayım belki arkada çalışan programlar kastırıyor dedim ama bir sonuç alamadım.

    Son çare servise götürüp sorucam artık ama ilk bi buraya yazayım dedim belki yardımcı olabilirsiniz..



    _____________________________
  • bendede kasilmalar var wipe yapmadim daha ama bakalim ins wipedan snra duzelir gercekten sinir bozucu hic stabilite yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Odin ile xljd8 surumunu yukle.Garantiyi bozmuyor.Forumda konusu var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bunun nedeni 4 çekirdeği tam performans kullanamaması olabilir mi. Çünkü bildiğim kadarıyla Android hala işlemci çekirdeklerini tam performans kullanmakta zorluk çekiyor eğer öyleyse bu kadar güçlü bir telefon 4 çekirdeği kullanmakta zorluk cekerse çalışmada sorun yaratır diye düşünüyorum. Yanlışım varsa lütfen düzeltin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba;

    4.1.1 güncellemesi sonunda önce benim telefonumdada hızlanma oldu ; ama bir kaç gün sonra belirttiğiniz problemleri bende yaşamaya başladım. Bunun üzerine wipe-factory reset yaptım ve temiz bir kurulum gerçekleştirdim. Bir kaç gün herşey normaldi fakat daha sonra yine kasılmalar baş gösterdi. Biraz deneme yanılma sonrasında kasılmanın sebebini buldum. S Memo ve S Planner uygulamalarının widget lerini kaldırdıktan sonra sorun kalmadı telefonda tekrar yağ gibi akmaya başladı. Eğer sizdeki sorun hiç bir uygulama yüklü değilken ve ekranda widget yokken yapıyorsa bence servise götürün. Aksi durumda ise benim gibi kullandığınız widget ve uygulamaları deneme yanılma yolu ile kontrol etmenizi öneririm.

    Not : Bir kaç gündür S Planner yerine Google Calendar uygulamasını kullanıyorum. Herhangi bir kasma sorunu yaşamadım. S Memo yerinede daha basit bir uygulama olan ColorNote uygulamasını ve widgetlerini kullanıyorum. Kasma sorunu yine olmadı.

    Umarım sizde sorunu teknik servise gitmeden çözebilirsiniz.
    _____________________________
    GEÇİCİ OLARAK SERVİS DIŞI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abhdr

    Merhaba;

    4.1.1 güncellemesi sonunda önce benim telefonumdada hızlanma oldu ; ama bir kaç gün sonra belirttiğiniz problemleri bende yaşamaya başladım. Bunun üzerine wipe-factory reset yaptım ve temiz bir kurulum gerçekleştirdim. Bir kaç gün herşey normaldi fakat daha sonra yine kasılmalar baş gösterdi. Biraz deneme yanılma sonrasında kasılmanın sebebini buldum. S Memo ve S Planner uygulamalarının widget lerini kaldırdıktan sonra sorun kalmadı telefonda tekrar yağ gibi akmaya başladı. Eğer sizdeki sorun hiç bir uygulama yüklü değilken ve ekranda widget yokken yapıyorsa bence servise götürün. Aksi durumda ise benim gibi kullandığınız widget ve uygulamaları deneme yanılma yolu ile kontrol etmenizi öneririm.

    Not : Bir kaç gündür S Planner yerine Google Calendar uygulamasını kullanıyorum. Herhangi bir kasma sorunu yaşamadım. S Memo yerinede daha basit bir uygulama olan ColorNote uygulamasını ve widgetlerini kullanıyorum. Kasma sorunu yine olmadı.

    Umarım sizde sorunu teknik servise gitmeden çözebilirsiniz.

    Widget olarak ne S memo ne de S planner kullanıyorum. Pek fazla widget kullandığım da söylenemez. Ama telefon kasmaya devam ediyor. Bir arkadaş "Odin ile xljd8 surumunu yukle.Garantiyi bozmuyor.Forumda konusu var." demiş. BU işe yarar mı ?
    _____________________________




  • Benim telde de kasmaların yanında şu problem var: ekran kilitli ve karanlıkken, kilit tuşu veya ana tuşa bastığımda kilit ekranı geliyor, oradaki saatte dakikayı yanlış gösteriyor; hemen 2sn içinde düzeliyor. 7-8 dk gibi geriden gösteriyor ilk başta, bunu her defasında yapıyor. Sizde de bu sorunu yaşayan var mı? Bildiğiniz çözümü var mı?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Telefonum Kasıyor ve Kapanıyor
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yeni çıkan bir yazılımı tam anlamıyla ve tam performans ile kullanmak için her zaman ;

    1. Hafıza kartının yedeği alınıp format atılmalı
    2. Rom yüklenmeli ve wipe yapılmalı
    3. Telefonun wipe dan sonra usb belleğine de format atılmalı.

    Aksi takdirde bu tarz donmalar hep oluyor. Yani üşenmeyin bunları yapın yoksa bu sıkıntıları yaşarsınız.
    _____________________________
    Citroen C3 Comfort Plus 2012 1.4 Turbo Diesel
    Sony Xperia P Grey Ice Cream Sandwich 4.0.4
    Sony Vaio SVE1712W1EB Microsoft Windows 8
    Sony Alpha SLT-A37M 18-135 mm Lens Prof Cam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XperiaTM

    Yeni çıkan bir yazılımı tam anlamıyla ve tam performans ile kullanmak için her zaman ;

    1. Hafıza kartının yedeği alınıp format atılmalı
    2. Rom yüklenmeli ve wipe yapılmalı
    3. Telefonun wipe dan sonra usb belleğine de format atılmalı.

    Aksi takdirde bu tarz donmalar hep oluyor. Yani üşenmeyin bunları yapın yoksa bu sıkıntıları yaşarsınız.


    Tsk ederim bilgi için. Servise götürüp format artıracağım zaten. Diğerini silmeden üzerine jb kurunca kasmalar oluyormuş. Bugün bi aksilik olmazsa bakirkoydeki servise gideceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XperiaTM

    Yeni çıkan bir yazılımı tam anlamıyla ve tam performans ile kullanmak için her zaman ;

    1. Hafıza kartının yedeği alınıp format atılmalı
    2. Rom yüklenmeli ve wipe yapılmalı
    3. Telefonun wipe dan sonra usb belleğine de format atılmalı.

    Aksi takdirde bu tarz donmalar hep oluyor. Yani üşenmeyin bunları yapın yoksa bu sıkıntıları yaşarsınız.


    Dostum bilgiler için teşekkürler. Yalnız bu wipe ne anlama geliyor onu bilmiyorum ? jb güncellemesini yaptım
    _____________________________
  • Wipe yaptıktan sonra neden rom atmamız lazım ki?
    Bu işlmeleri yaptıktan sonra telefon jelly bean yüklü olarak açılmayacak mı?
    _____________________________
    GOLF 6 / 1.4 TSI 122HP HIGHLINE / DERİN SİYAH
    IPHONE 6S 64GB UZAY GRİSİ / THE NEW IPAD 16 GB WIFI
    HP PAVILION DV6 BEATS AUDIO
  • Evet çözüm için servise gittim yarım saatte halloldu. Artık kasmıyor cihazım. Resimlerim gitti ama olsun cihaz düzeldi :))
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AreScHaraKoU

    Evet çözüm için servise gittim yarım saatte halloldu. Artık kasmıyor cihazım. Resimlerim gitti ama olsun cihaz düzeldi :))

    Hızlanması iyi olmuş,gerçekten sevindirici. Peki işlem olarak ne uygulandı cihazınıza?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AreScHaraKoU

    Evet çözüm için servise gittim yarım saatte halloldu. Artık kasmıyor cihazım. Resimlerim gitti ama olsun cihaz düzeldi :))

    hocam ne yaptırdın sen de başında mıydın acaba ?

    bende de kasma var
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abhdr

    Merhaba;

    4.1.1 güncellemesi sonunda önce benim telefonumdada hızlanma oldu ; ama bir kaç gün sonra belirttiğiniz problemleri bende yaşamaya başladım. Bunun üzerine wipe-factory reset yaptım ve temiz bir kurulum gerçekleştirdim. Bir kaç gün herşey normaldi fakat daha sonra yine kasılmalar baş gösterdi. Biraz deneme yanılma sonrasında kasılmanın sebebini buldum. S Memo ve S Planner uygulamalarının widget lerini kaldırdıktan sonra sorun kalmadı telefonda tekrar yağ gibi akmaya başladı. Eğer sizdeki sorun hiç bir uygulama yüklü değilken ve ekranda widget yokken yapıyorsa bence servise götürün. Aksi durumda ise benim gibi kullandığınız widget ve uygulamaları deneme yanılma yolu ile kontrol etmenizi öneririm.

    Not : Bir kaç gündür S Planner yerine Google Calendar uygulamasını kullanıyorum. Herhangi bir kasma sorunu yaşamadım. S Memo yerinede daha basit bir uygulama olan ColorNote uygulamasını ve widgetlerini kullanıyorum. Kasma sorunu yine olmadı.

    Umarım sizde sorunu teknik servise gitmeden çözebilirsiniz.

    Uyguladim dediklerini ewet telefonda ciddi bir hizlanma gerceklesiyor. Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omRcftc

    quote:

    Orijinalden alıntı: XperiaTM

    Yeni çıkan bir yazılımı tam anlamıyla ve tam performans ile kullanmak için her zaman ;

    1. Hafıza kartının yedeği alınıp format atılmalı
    2. Rom yüklenmeli ve wipe yapılmalı
    3. Telefonun wipe dan sonra usb belleğine de format atılmalı.

    Aksi takdirde bu tarz donmalar hep oluyor. Yani üşenmeyin bunları yapın yoksa bu sıkıntıları yaşarsınız.


    Dostum bilgiler için teşekkürler. Yalnız bu wipe ne anlama geliyor onu bilmiyorum ? jb güncellemesini yaptım

    Telefonun içinde ne var ne yok siliyor kullanıcıya ait. Sana bir iş daha düşüyor. S3 lerde hafıza kartı var mı bilmiyorum şu an emin olamadım.
    Ona da format atman gerekiyor. Yani üşenme uygulamaları da yedekleme hepsini baştan yükle.
    _____________________________
    Citroen C3 Comfort Plus 2012 1.4 Turbo Diesel
    Sony Xperia P Grey Ice Cream Sandwich 4.0.4
    Sony Vaio SVE1712W1EB Microsoft Windows 8
    Sony Alpha SLT-A37M 18-135 mm Lens Prof Cam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: AreScHaraKoU

    Evet çözüm için servise gittim yarım saatte halloldu. Artık kasmıyor cihazım. Resimlerim gitti ama olsun cihaz düzeldi :))

    hocam ne yaptırdın sen de başında mıydın acaba ?

    bende de kasma var

    Dostum yarım saatte hallettiler ben oturup bekledim. Bence hiç bekleme götür sende. Yalnız resim ve müziklerini yedekle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rogersin

    quote:

    Orijinalden alıntı: AreScHaraKoU

    Evet çözüm için servise gittim yarım saatte halloldu. Artık kasmıyor cihazım. Resimlerim gitti ama olsun cihaz düzeldi :))

    Hızlanması iyi olmuş,gerçekten sevindirici. Peki işlem olarak ne uygulandı cihazınıza?

    Açıkçası ne uygulandığını tam olarak bilmiyorum ama tahminim format artı jb yükleme hepsi bu kadar. Yarım saatte başka ne yapılabilir ki zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.