Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.479
Cevap
6
Favori
115.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CVT şansıman ancak düşük torklu araçlarda makbul.. yoksa 140 tork üzerinde iş görmüyor.
    ne civic 1.6 da ne de civic 1.8 de jvt yok...
    dizel araçlarda ise tamamen sorunlu..

    ford, focus ve cmax da dizel motor seçeniğinde cvt şansımanı piyasadan kaldırdı...

    2004-2005 model çoğu focus dizelin şansımanı değişti... garantisi bitenlere ise 17 milyar şansıman ücreti çıkardılar...


    easytronic şansıman ise maliyetinin düşük olması ile öne çıkıyor...
    sonuçta opel bu yarı otomatik şansıman ile çoğu firmaya örnek oldu...
    örnek honda civic hb, toyota multimode, citroen ve pek çok firma bu yoldan gitti.

    merivenın ise 2 motor seçeneği belli.
    1. 1.3 cdti hibrit
    2. 1.4 turbo





    quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Bu aralar özellikle ekonomik kullanıyorum, havaların da ısınmasıyla 6.2-6.4 arası seyretmeye başladı..Bu arada koolandgang, Meriva konusunda haklısın, çok şık bir görünümü var..Ama içerik de en az görünüm kadar önemli..Örneğin Yeni Fiesta da hoş bir dizayna sahip fakat motor yelpazesinde pek bir yenilik göremedim..Umarım Meriva dizeliyle benzinlisiyle performanslı ve ekonomik seçenekler sunabilir?? Ayrıca birr otomatik kullanıcısı olarak easytronik şanzıman hiç mi hiç düşünmüyorum..Çift kavramalı olmadıktan sonra yarı-otomatik bir araca dünyanın parasını dökmek bana pek akıllıca gelmiyor doğrusu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 23 Mart 2008; 23:02:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Bu aralar özellikle ekonomik kullanıyorum, havaların da ısınmasıyla 6.2-6.4 arası seyretmeye başladı..Bu arada koolandgang, Meriva konusunda haklısın, çok şık bir görünümü var..Ama içerik de en az görünüm kadar önemli..Örneğin Yeni Fiesta da hoş bir dizayna sahip fakat motor yelpazesinde pek bir yenilik göremedim..Umarım Meriva dizeliyle benzinlisiyle performanslı ve ekonomik seçenekler sunabilir?? Ayrıca birr otomatik kullanıcısı olarak easytronik şanzıman hiç mi hiç düşünmüyorum..Çift kavramalı olmadıktan sonra yarı-otomatik bir araca dünyanın parasını dökmek bana pek akıllıca gelmiyor doğrusu..


    Dostum ben sadece kasadan bahsettim.Yani yeni kasa deyince insanın ilk aklına gelen şasi oluyor.Yoksa motor şanzıman vs. seçeneklerine bakmadım bile.Yanlış hatırlamıyorsam lansmanı 2009 da yapılacakmış.Anlayacağın altından daha çok sular akar.Ayrıca merivada da magic seat tarzında birşey görebileceğimizi sanmıyorum.Neyse biz jazz'ımıza gelelim.Ben tam tersine agresife devam.Havaların bu kadar etken olması beni şaşırttı açıkçası.Fark 1 litreyi geçti.Herşey aynı, 10 derece farkla bu oldu.Daha 17000 lerdeyim.Giderekte düşüyor...




  • Meriva CDTİ hybrid gelirse fiyatı da çok uçmaz ise cazip bir seçenek olur..CVT şanzıman yüksek torklu araçlarda sorunlu olabilir ama yeni kasa jazz 1.3 100 hp'de daha tepkileri geliştirilmiş ve eğer yanlış bilgilendirilmediysem manuel vitesliden daha az yakabilecek yeni bir CVT kullanılacak..Ford'un kullandığı CVT Honda'nınkinden farklı ve daha sorunlu..( bu arada abimde C-max TDCİ CVT var, henüz sorun çıkarmadı ama üretimden kaldırıldığını bilmiyordum)..Easytronik şanzımana gelince, Opel bu konuda öncü olmuştur doğru fakat trend artık çift kavramalı yarı otomatiklere doğru kayıyor..DSg'den sonra Ford ve Fiat da benzer bir şanzıman üretme aşamasındalar..Bunlar hem yakıt tüketimi hem de vites geçişi olarak çok ilerdeler ve tam otomatik konforu sunabiliyorlar..Bu nedenle ne MMT ne MCP ne de easytronik düşünmem..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 24 Mart 2008; 22:33:03 >
  • jazzda tiptronik olmayan otomatik var mı arkadaşlar?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahcos75

    jazzda tiptronik olmayan otomatik var mı arkadaşlar?


    yeni kasa jazz ABD'de CVT yerine tam otomatik olarak satılmaya başlanmış:

    http://hondajazz.blogspot.com/2008/03/baz-zellikler.html
  • ABD'deki jazz 1.5 120 hp jazz ( yüksek güç ve torka sahiptir), bu nedenle tam otomatik tercih edilmiş olabilir..

    Ahcos75 arkadaşım, tiptronik derken CVT'yi kastediyorsan eğer jazz'da CVT'den başka tam otomatik vites de var ama bu seçenek sadece 1.5 motor için ve yurt dışında bazı ( ABD; japonya gibi) ülkelerde satılmakta..Bu arada şunu açıklığa kavuşturalım; tiptronik vites bir otomatik vites çeşidi ya da türü değildir..Tiptronik ile kastedilen şey hem otomatik hem de manuel modda kullanılabilmesidir..Örneğin 3 farklı otomatik vites 307 tam otomatik, jazz CVT ve Auris MMT'yi ele alalım..3'ü de farklı çalışır fakat her üçü de aynı zamanda manuel sürüş imkanı sunabilir..BU nedenle 3'üne de "tiptronik vites" diyebiliriz..Eskiden otomatik viteslerde manuel seçenek olmazdı, tiptronik kavramı bu nedenle ortaya çıkmıştır, yoksa özel bir şanzıman çeşidi değildir..

    Düzeltme: Yeni kasa 1.5 120 hp jazz'lar japonya'da CVT şanzımanla satılmakta..ABD'de tam otomatik tercih edilecek olmasının başka bir sebebi olsa gere..O da kanımca şu: Honda'nın tam otomatik vitesi akselerasyonda CVT'ye göre daha iyi performnas sunuyor..ABD' kullanıcısının hız tutkusu daha ön plandadır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 26 Mart 2008; 23:54:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    ABD'deki jazz 1.5 120 hp jazz ( yüksek güç ve torka sahiptir), bu nedenle tam otomatik tercih edilmiş olabilir..

    Ahcos75 arkadaşım, tiptronik derken CVT'yi kastediyorsan eğer jazz'da CVT'den başka tam otomatik vites de var ama bu seçenek sadece 1.5 motor için ve yurt dışında bazı ( ABD; japonya gibi) ülkelerde satılmakta..Bu arada şunu açıklığa kavuşturalım; tiptronik vites bir otomatik vites çeşidi ya da türü değildir..Tiptronik ile kastedilen şey hem otomatik hem de manuel modda kullanılabilmesidir..Örneğin 3 farklı otomatik vites 307 tam otomatik, jazz CVT ve Auris MMT'yi ele alalım..3'ü de farklı çalışır fakat her üçü de aynı zamanda manuel sürüş imkanı sunabilir..BU nedenle 3'üne de "tiptronik vites" diyebiliriz..Eskiden otomatik viteslerde manuel seçenek olmazdı, tiptronik kavramı bu nedenle ortaya çıkmıştır, yoksa özel bir şanzıman çeşidi değildir..

    Düzeltme: Yeni kasa 1.5 120 hp jazz'lar japonya'da CVT şanzımanla satılmakta..ABD'de tam otomatik tercih edilecek olmasının başka bir sebebi olsa gere..O da kanımca şu: Honda'nın tam otomatik vitesi akselerasyonda CVT'ye göre daha iyi performnas sunuyor..ABD' kullanıcısının hız tutkusu daha ön plandadır..

    Yani Jazz daki bütün modeller CVT dir dolayısıyla tam otomatik değildir diyebilir miyiz?




  • En azından Türkiye'de satılanlar için kesinlikle öyle diyebiliriz.
  • city de aynı
  • 2002 ile 2004 modelleri arasında donanım, motor vs ne gibi fark var?
  • öncelikle herkese slm 2005 honda jazz elite kullanıcısıyım(otomatik) ....
    arabamı aldığım günden beri sorunsuz ve mutlu bir şekilde biniyorum...3 yıldan beri arabamı 3 kez değiştirme girişimim oldu(memnun olmadığımdan değil daha iyisine binmek için)bunları sizinle paylaşmak istiyorum. önce 2006 yılında citroen c 4 ile değiştirmek istedim(daha erkeksi bir araba görünümünde olması cezbetti)c 4 ün test sürüşüne çıktım ne işciliği jazz gibi nede sürüş keyfi....hoşuma gitmedi.test e çıktığım satış danışmanına bunu söyleyince alaycı bir tavırla bu araç jazz la mukayese bile edilmez dedi...peki dedim gel benimle bu sefer test sürüşünde satış danışmanı var ve araç jazz... 5 dk kadar kullandı içini inceledi ''abi aramızda kalsın ama sen şimdilik değiştirmekten vazgeç''dedi...arabama tekrar aşık olarak ayrıldım.2007 yılında golf le aynı deneyimi yaşadım tamam güçlü motor ama jazz dan aldığım hazzı vermiyorrrr.belki deli misin bahsettiğin golf diyeceksiniz ama kanım ısınmadı....neyse yıl oldu 2008 mutlu mutlu oturuyorum ford tan aradılar mart ayında doktorlara müthiş indirimimiz var gelin görüşelim...gittik c max de gerçekten iyi indirim yapıldı.test ettik dizel motor,sony müzik seti,biraz daha geniş bir araç olurdu olmaz dı tamam dedik...eve geldim birşeyleri içime sindiremiyorum.eşimle konuşuyorum o da sessiz...2 gün uyuyamadım ve aradım ford u vazgeçtim dedim aracımdan yine ayrılamadım...şimdi jazz kullanıcılarına şunu söylemek istiyorum MUHTEŞEM bir arabamız var ve sanırım ikinci aracımız jazz ı satmadan edineceğimiz bir araç olacak....SAYGILARIMLA




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    CVT şansıman ancak düşük torklu araçlarda makbul.. yoksa 140 tork üzerinde iş görmüyor.
    ne civic 1.6 da ne de civic 1.8 de jvt yok...
    dizel araçlarda ise tamamen sorunlu..

    ford, focus ve cmax da dizel motor seçeniğinde cvt şansımanı piyasadan kaldırdı...

    2004-2005 model çoğu focus dizelin şansımanı değişti... garantisi bitenlere ise 17 milyar şansıman ücreti çıkardılar...


    easytronic şansıman ise maliyetinin düşük olması ile öne çıkıyor...
    sonuçta opel bu yarı otomatik şansıman ile çoğu firmaya örnek oldu...
    örnek honda civic hb, toyota multimode, citroen ve pek çok firma bu yoldan gitti.

    merivenın ise 2 motor seçeneği belli.
    1. 1.3 cdti hibrit
    2. 1.4 turbo





    quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Bu aralar özellikle ekonomik kullanıyorum, havaların da ısınmasıyla 6.2-6.4 arası seyretmeye başladı..Bu arada koolandgang, Meriva konusunda haklısın, çok şık bir görünümü var..Ama içerik de en az görünüm kadar önemli..Örneğin Yeni Fiesta da hoş bir dizayna sahip fakat motor yelpazesinde pek bir yenilik göremedim..Umarım Meriva dizeliyle benzinlisiyle performanslı ve ekonomik seçenekler sunabilir?? Ayrıca birr otomatik kullanıcısı olarak easytronik şanzıman hiç mi hiç düşünmüyorum..Çift kavramalı olmadıktan sonra yarı-otomatik bir araca dünyanın parasını dökmek bana pek akıllıca gelmiyor doğrusu..




    Peki 3.5 v6 motorda cvt kullanılmasına ne diyorsun. bu aracın torku kesinlikle 140'ın epey üzerindedir (tork değerini bilmiyorum), buyrun bakın:
    http://www.youtube.com/watch?v=LlWYTnaDnK0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profurio -- 31 Mart 2008; 15:21:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: anceloz

    öncelikle herkese slm 2005 honda jazz elite kullanıcısıyım(otomatik) ....
    arabamı aldığım günden beri sorunsuz ve mutlu bir şekilde biniyorum...3 yıldan beri arabamı 3 kez değiştirme girişimim oldu(memnun olmadığımdan değil daha iyisine binmek için)bunları sizinle paylaşmak istiyorum. önce 2006 yılında citroen c 4 ile değiştirmek istedim(daha erkeksi bir araba görünümünde olması cezbetti)c 4 ün test sürüşüne çıktım ne işciliği jazz gibi nede sürüş keyfi....hoşuma gitmedi.test e çıktığım satış danışmanına bunu söyleyince alaycı bir tavırla bu araç jazz la mukayese bile edilmez dedi...peki dedim gel benimle bu sefer test sürüşünde satış danışmanı var ve araç jazz... 5 dk kadar kullandı içini inceledi ''abi aramızda kalsın ama sen şimdilik değiştirmekten vazgeç''dedi...arabama tekrar aşık olarak ayrıldım.2007 yılında golf le aynı deneyimi yaşadım tamam güçlü motor ama jazz dan aldığım hazzı vermiyorrrr.belki deli misin bahsettiğin golf diyeceksiniz ama kanım ısınmadı....neyse yıl oldu 2008 mutlu mutlu oturuyorum ford tan aradılar mart ayında doktorlara müthiş indirimimiz var gelin görüşelim...gittik c max de gerçekten iyi indirim yapıldı.test ettik dizel motor,sony müzik seti,biraz daha geniş bir araç olurdu olmaz dı tamam dedik...eve geldim birşeyleri içime sindiremiyorum.eşimle konuşuyorum o da sessiz...2 gün uyuyamadım ve aradım ford u vazgeçtim dedim aracımdan yine ayrılamadım...şimdi jazz kullanıcılarına şunu söylemek istiyorum MUHTEŞEM bir arabamız var ve sanırım ikinci aracımız jazz ı satmadan edineceğimiz bir araç olacak....SAYGILARIMLA

    o zaman arabanı civic ile değiş, başka türlü kurtulamayacaksın o jazz dan




  • Kesin gibi. Honda Türkiye'den. 2009'a sarkmayacak diyorlar.
  • 2012 den önce bekleme
  • sıfır elite cvt lerde kol dayma var mı?
  • Aynı dezenformasyon.. Japonya'da satışta olan yeni kasanın bize gelişi nasıl 2012'ye sarkıyor?? Heralde 3. nesil jazz'dan bahsediyorsun??
    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    2012 den önce bekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 5 Nisan 2008; 21:02:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selçuk3403

    sıfır elite cvt lerde kol dayma var mı?


    Maalesef yok.Şehir paketi denen kapı koruma çıtalarıyla birlikte paket olarak satılıyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang


    quote:

    Orjinalden alıntı: selçuk3403

    sıfır elite cvt lerde kol dayma var mı?


    Maalesef yok.Şehir paketi denen kapı koruma çıtalarıyla birlikte paket olarak satılıyor...


    ve en son takım halinde 700 - 800 YTL civarına satıyorlardı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    CVT şansıman ancak düşük torklu araçlarda makbul.. yoksa 140 tork üzerinde iş görmüyor.
    ne civic 1.6 da ne de civic 1.8 de jvt yok...
    dizel araçlarda ise tamamen sorunlu..

    ford, focus ve cmax da dizel motor seçeniğinde cvt şansımanı piyasadan kaldırdı...

    2004-2005 model çoğu focus dizelin şansımanı değişti... garantisi bitenlere ise 17 milyar şansıman ücreti çıkardılar...


    easytronic şansıman ise maliyetinin düşük olması ile öne çıkıyor...
    sonuçta opel bu yarı otomatik şansıman ile çoğu firmaya örnek oldu...
    örnek honda civic hb, toyota multimode, citroen ve pek çok firma bu yoldan gitti.

    merivenın ise 2 motor seçeneği belli.
    1. 1.3 cdti hibrit
    2. 1.4 turbo





    quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Bu aralar özellikle ekonomik kullanıyorum, havaların da ısınmasıyla 6.2-6.4 arası seyretmeye başladı..Bu arada koolandgang, Meriva konusunda haklısın, çok şık bir görünümü var..Ama içerik de en az görünüm kadar önemli..Örneğin Yeni Fiesta da hoş bir dizayna sahip fakat motor yelpazesinde pek bir yenilik göremedim..Umarım Meriva dizeliyle benzinlisiyle performanslı ve ekonomik seçenekler sunabilir?? Ayrıca birr otomatik kullanıcısı olarak easytronik şanzıman hiç mi hiç düşünmüyorum..Çift kavramalı olmadıktan sonra yarı-otomatik bir araca dünyanın parasını dökmek bana pek akıllıca gelmiyor doğrusu..




    lexusun ve infinitinin 300 hp 300 nm lik cvt şanzımanlı otomobil ve suv leri var, hadi onlar bizim piyasada satılmadılar mercedes in b serisinde 7 ileri cvt şanzımanları hem de tork kaldıramadığını iddia ettiğin dizel motorları ile kmbine ettiğini, audinin multitronik adı altında 1.9 dizel modelinde uzun süre kullandığını nasıl gözardı edebiliyorsun.

    verdiğin adac verileri de sağlıklı hiçbir bilgi vermiyor, modellerin ortalaması desen jazzın 2 basamak üstünde gözüken polonun arıza ortalaması jazzın 1.5 katı, yok sadece son modeller sıralamaya dahil edilmiş desen corsa en iyisi ama sıralamada sonlarda. bu nasıl bir sıralama anladıysan sen anlat da bizde anlayalım lütfen.




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.