Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

izmirde özel/makam şoförü veya ön muhasebeci olarak iş yarıyoruz..(acilleşiyor)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
90
Cevap
0
Favori
1.257
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> izmirde özel/makam şoförü veya ön muhasebeci olarak iş yarıyoruz..(acilleşiyor)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    güncel
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    3895 Mesaj
    En kısa zamanda bulursunuz umarım hemşerim
    |
    |
    _____________________________
    Yennefer of Vengerberg
  • Onbaşı
    35 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_mehmet

    güncel

    Hocam makam soforlugu degilde servis araci icin soforluk yapabilirmi personel yada ogrenci servisi maaslar pek yuksek degil 750 800 civari olur. Olur dersen babamla konusucam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kazasa


    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_mehmet

    güncel

    Hocam makam soforlugu degilde servis araci icin soforluk yapabilirmi personel yada ogrenci servisi maaslar pek yuksek degil 750 800 civari olur. Olur dersen babamla konusucam.

    o araçlar için ehliyeti yok malesef..ancak teşekkür ediyorum...
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    2598 Mesaj
    inşallah bulursunuz yakin zamanda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Onbaşı
    35 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_mehmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: kazasa


    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_mehmet

    güncel

    Hocam makam soforlugu degilde servis araci icin soforluk yapabilirmi personel yada ogrenci servisi maaslar pek yuksek degil 750 800 civari olur. Olur dersen babamla konusucam.

    o araçlar için ehliyeti yok malesef..ancak teşekkür ediyorum...

    Anladim hocam. Valla bayadir aklimdasin ama denk gelmiyo hic is



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2578 Mesaj
    hayrına up
    |
    |
    _____________________________

    SAMSUNG GALAXY NOTE 3 - LTE [ N9005 ]
    • Üretim Planlama Mühendisi • FENERBAHÇE • Polonya-Erasmus • Asus N55S Kullanıcısı •
    Şimdi Çatı Katında İnziva VaktiHer aradığınızı bulabileceğiniz mükemmel bir site • Online Gamer •
    Hey sen! Üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlarda yorgun olur. Hiçbirşey yapmak istemezler...
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    teşekkür güncel yapanlara..
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    güncel
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    up up up
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    285 Mesaj
    uplatalım bakalım inşallah bi iş bulunur babana
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    güncel
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    güncel
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    güncel
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Çavuş
    72 Mesaj
    Updullah diyorum :) hayırlısı ile iyi bir iş bulabılırsıız babanıza yada siz çalısın eğer okumuyorsanız
    _____________________________
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: stajer54

    Updullah diyorum :) hayırlısı ile iyi bir iş bulabılırsıız babanıza yada siz çalısın eğer okumuyorsanız

    malesef okuyorum..hadi part time yapayım desem koca aile için aylık 200tl civarı bir işe yaramayacak..

    güncel...
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    güncel..
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    7538 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Çocuk Adam


    Hayrına up
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    güncel
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • Yarbay
    7200 Mesaj
    güncel
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Mobilya Takımları
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,420
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.