Şimdi Ara

İZMİR MİNİ COOPER _ BMW ÖZEL SERVİS TAVSİYE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    2011 mini cooper countryman araç sahibiyim. Aracımda bir süredir sıkıntı var.

    Forumda izmir için özel servis tavsiyesi aradım ama bulamadım. Çözülürse başka arayanlara da faydalı olacaktır.

    Aracımda arıza yandı, marş basma süresi 2 3 kat uzadı. Normalde 1 saniyede hatta daha erken çalışan araba 2-2.5 saniyede ancak çalışıyordu. Araba bastığımda gidiyor ama hafif bir güç kaybı hissettiriyordu. Bazen sanki düşük vites hissi vermeye başladı.

    Hep gittiğim Özel Serviste bilgisayara bağladık.

    Aşağıdaki yazdığım ve bilgisayarda görünen arızaların ilk üçü çıktı.

    Kaputu kaldırınca görünen, turbo üzerindeki kibrit kutusu kadar sensör değişti. Büyük ihtimal sensör bozuktur denmişti.

    Arıza ışığı söndürüldü, marşı normal hızda almaya başladı. Ancak 50 km sonra gene yandı. Bilgisayarda gene aynı aşağıda yazan arızaları verdi.

    Bir de 2000 devir civarı hafif gaz verip kesip tekrar verince bir ses var. Zincir olabileceği söylendi.

    Bilgisayarda görünen arızalar

    * 348E Program kontrollü termostat, aktivasyon: artıya kısa devre (aralıklı)

    * 2DA0 Giriş kam mili: krank miline göre açısal yer değiştirme tolerans değeri dışında (sürekli)

    * 2C58 Turbo basınç regülasyonu. Bağlantı kesme, basınç oluşumu bloke edildi (sürekli)

    * 2C57 Turbo basınç regülasyonu. Uygunluk. Basınç çok düşük (aralıklı)

    * 29E0 Dolgu hava sıcaklık sensörü, sinyal kesintisi veya artıya kısa devre (aralıklı)

    * 29E2 Dolgu hava sıcaklık sensörü, voltaj değişimi çok hızlı (aralıklı)

    * 3786 Bilinmiyor

    Söylenen şu. Açılıp bakılacak, o ara zincir de değişecek.

    Ancak servise ikinci defa bir sorun için gidişim. Daha önce sadece bakım için gittim.

    İlkinde araç turbodan çıkıyordu, gücü kesiliyordu.

    Bujiler buji yatakları değişti. "Kesin oldu mu" dedim. Evet dediler. Parasını verdim. Çıktım 150 metre sonra arıza gene tekrarladı. Bu defa Yakıt basınç dalgasında dediler. Üzerine onu değiştirdik düzeldi.

    Bunda da ilkinde sensör değişecek dediler. Değiştik düzelmedi.

    Deneyerek buluyorlar, bunda da hem süre hem masraf artıyor. Misal ilk arızada durup dururken bujiler ve yatakları değişti. Ha illa iyi olmuştur ama durup dururken masraf.

    O kadar baktım bir tavsiye bulamadım. Hatta neredeyse gözü karartıp Mini Maslak Auto ya gideceğim.

    İzmir içinde, Bana direk "hacı abi sorun şu masrafı şu" deyip doğru düzgün tamir edebilecek, arabadan parça çalmayacak, düzgün parça kullanacak, işçiliği güzel, güvenilir, mümkünse tecrübe ettiğiniz özel servis önerebilecek var mı?

    Sanki tamirciden ziyade damat arıyor gibi oldu ama idare edin.

    Teşekkürler şimdiden.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • İzmirde özel bmw veya mini servisine giden yok mu yav?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.