Şimdi Ara

izmir'de napıcam ben ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Lownage (3 mesaj) zrb (3 mesaj) hilkatgaribesi (3 mesaj) Tango-1 (2 mesaj) Guest-A98986428 (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • ben okumak için istanbul'dan izmir'e giden bir gencim. izmir'i hiç beğenmedim. öldüm bittim. bi hayatım yok artık benim. kız demeyin bana. o kızları burda da buluyorduk zaten. şehir resmen köy. istanbul cennetmiş değerini bilemedim...



    |
    |
  • nerde oturuyosun ve nereyi gezdin köy dediğine göre.
  • küçükpark konak falan gezdim işte güzel denilen yerleri. şahsen beğenmedim. izmirde yaşayanlar memnundu memleketinden de ben beğenmedim. istanbul çocuğuyum ben. seneye okul puanım yarıya düşmese tekrar girer itü kazanırdım. ah ulan ah... ege'ye gidiyoruz.
  • İstanbul gibisi var mı aga az daha kasıp kalaydın istanbulda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tango-1

    İstanbul gibisi var mı aga az daha kasıp kalaydın istanbulda


    ya aynı bölüm marmara ve istanbul'da tutuyordu. ytü'yü 1 puanla kaçırdım ege'ye gittim. marmarayla istanbulu tercihlere bile yazmadım çok dandik üniversiteler diye. ah ulan o 1 puan... tüm hayatımı değiştirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lownage


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tango-1

    İstanbul gibisi var mı aga az daha kasıp kalaydın istanbulda


    ya aynı bölüm marmara ve istanbul'da tutuyordu. ytü'yü 1 puanla kaçırdım ege'ye gittim. marmarayla istanbulu tercihlere bile yazmadım çok dandik üniversiteler diye. ah ulan o 1 puan... tüm hayatımı değiştirdi.



    Aga sen naaptın ya dandik olur kalsaydın şimdi marmara veya istanbulda ohh mis




  • ben memnunum
  • İzmir e ilk defa geldiğinde herkes (İstanbullu) aynı şeyi düşünür,sonra da İstanbul a dönmek istemezler.1-2 yıl sonra bana hak vereceksin
  • Üniversiteler açılmadı, ondandır.
    Şimdi bana göre de Bornova sıkıcı.
  • hangi bölüm okuyacaksın?
  • begenemediysen geri gidersin kardeşim...
    bizde bayılıyoz sanki
  • Bi keko gördüm sanki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZoRBa

    Bi keko gördüm sanki?


    aynaya mı baktın şekerim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milem19


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZoRBa

    Bi keko gördüm sanki?


    aynaya mı baktın şekerim?



    Sana baktım şekerim.




  • izmirlere kadarr gelen sen beni görmeden giden yine sen
    napcez ? netcez?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milem19

    izmirlere kadarr gelen sen beni görmeden giden yine sen
    napcez ? netcez?

    Arayı soğuttun şekerim.
    Benim yapabileceğim birşey yok.

    Hatta İzmir'de ektiğim bir kişi bile var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lownage

    ben okumak için istanbul'dan izmir'e giden bir gencim. izmir'i hiç beğenmedim. öldüm bittim. bi hayatım yok artık benim. kız demeyin bana. o kızları burda da buluyorduk zaten. şehir resmen köy. istanbul cennetmiş değerini bilemedim...


    Öyle düşünme İstanbul'dan geliyorsun ancak şuun farkına varacaksın İzmir'de ben şahsen geçen yaz tatile gittiğimde farkettim. İnsanları daha tahammüllü, anlayışlı, yardımsever insanlar yahu bir şehirde hiç mi öküzümsü insan olmaz. Tamam kötü kesimlerinde kesin vardır ama burayla kıyaslayınca orda bazı şeyler oturmuş onu anlıyorsun. Hayat düzgün bir şekilde devam ediyor. Rahat aynı zamanda hem İstanbuldan hemde Ankaradan daha ucuz hatta Ankara'dan çok daha ucuz. Ben sevdim izmiri güzel yer bu arada ben gittiğimde Balçova'da kalmıştım yani sakın içinden tabi sen çeşme taraflarında kalmışsındır diye geçirme Açıkçası İstanbul hödük insanlarla dolu büyükbir şehirken iken İzmir tam tersi belki dıştan bakınca küçük gözüken ancak tamamiyle demokrat arada kalitesizi olsada İstanbul'dan daha kaliteli insanlara sahip bir şehir.




  • Hayat görüşü, karakter ve insanlık adına çok şeyler öğrenebilirsin izmirde. Çünkü anlayışlı ve seviyeli insanların bol bol bulunduğu bir şehir. Eğlence ve sosyal yaşam olarakta sıkıntı yaşamazsın.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.