Şimdi Ara

İzmir'de Boyasız Göçük Düzeltme Yapabilecek Yer Tavsiyeniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
2
Favori
9.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar
    opel astra aracımızın arka çamurluğunda ve bagaj kapağında boya atmamış göçükler var.
    bagajdaki, klimaya dokununca oluşmuş, enlemesine, kalem inceliğinde bir göçük.
    izmir'de boyasız bunları düzeltebilecek servis yada usta tavsiyeniz var mı?
    auto king'e sordum boyarız diyorlar. kaskom var ama boyatmak istemiyorum.
    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..



    _____________________________
  •  İzmir'de Boyasız Göçük Düzeltme Yapabilecek Yer Tavsiyeniz


     İzmir'de Boyasız Göçük Düzeltme Yapabilecek Yer Tavsiyeniz
    _____________________________
  • Orası boya gerektirir.
    _____________________________
    Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

    Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~
  • Kaporta ustasına sor derim. Bide sıcak hava tutarak genlesip düzeltmeyi denedinizmi?
    _____________________________
  • Kardeş seninki göçük değil vuruk ve çizik göçük çektirmeyle olur fakat bu ince ve yanyana olduğundan illaki fire vericektir malesef bu boyalık hiç boşuna dolaşma benzinine yazık
    _____________________________
    Ryzen 5600X - Corsair H45 - Gigabyte X470 Aorus - Evga Gtx 1080 Sc - Evga G3 850W - Geil Evo X 8x2 3000mhz - Samsung LC24FG73
  • peki lokal boya ile olur mu? araç opak renk
    _____________________________
  • Boyaya ihtiyaç duymadan onarımı olur eğer ki boyada çatlak yoksa..
    Bahadır bey özelden mesaj atıp bilgilerimi sizinle paylaştım.
    En yakın zamanda servisimize bekliyoruz.
    Camkaynak
    _____________________________
    misyonumuz tamir...Camkaynak
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunayakdoru

    Boyaya ihtiyaç duymadan onarımı olur eğer ki boyada çatlak yoksa..
    Bahadır bey özelden mesaj atıp bilgilerimi sizinle paylaştım.
    En yakın zamanda servisimize bekliyoruz.
    Camkaynak

    Arkadasa katiliyorum boyasiz duzeltilebilecek bi hasar
    _____________________________
  • Boyasız düzeltilir fakat ufak,ufacık bir ezik kalması muhtemel...
    _____________________________
    YZF R6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunayakdoru

    Boyaya ihtiyaç duymadan onarımı olur eğer ki boyada çatlak yoksa..
    Bahadır bey özelden mesaj atıp bilgilerimi sizinle paylaştım.
    En yakın zamanda servisimize bekliyoruz.
    Camkaynak

    Hocam önümüzdeki günlerde yanınıza uğramayı düşünüyorum. Acaba Ak Sigorta mini onarımla anlaşmanız var mı?
    _____________________________
  • Kasko şirketleri ile çalışmıyorum çünkü yapılan işi adileştirdiklerini düşünüyorum.Bu yüzden çalışmıyorum ama iyat konusunda merak etmeyin size yardımcı olurum...
    _____________________________
    misyonumuz tamir...Camkaynak
  • Arkadaşlar bunun bi benzeri ben de var foto da görüldüğü üzre sağ farın sol tarafında çamurlukta göçük var ancak çamurluk daha önce boyanmış içten çekkiç izleri var bunu boyasız düzeltmek mümkün mü sizce İzmirde yapabilecek var mı yardım eder misiniz yaklaşık 1 seneden beri böyle duruyor hepinize iyi forumlar...

     İzmir'de Boyasız Göçük Düzeltme Yapabilecek Yer Tavsiyeniz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakandalgic

    Arkadaşlar bunun bi benzeri ben de var foto da görüldüğü üzre sağ farın sol tarafında çamurlukta göçük var ancak çamurluk daha önce boyanmış içten çekkiç izleri var bunu boyasız düzeltmek mümkün mü sizce İzmirde yapabilecek var mı yardım eder misiniz yaklaşık 1 seneden beri böyle duruyor hepinize iyi forumlar...


    Resimde belirttiğiniz şekildeyse ve aracınız kaskoluysa kasko bozulmadan mini hasar kapsamında boyasız olarak AutoKing yapar hasarınızı.
    _____________________________
    | donanimhaber.com 2004 üyesi |
  • Benim aracımın kapısında benzer göçük oldu. Boyasız Dent Çubukları ile Kartal Otodent de düzeltiler eskisinden farksız şimdi. Parça değişmedi, boya da yok. Arkadaşlar bu işler artık çok gelişmiş.
    _____________________________
  • arkadaşlar bayraklı 2. sanayide oto aksesuarcı var mı? sadece yan camlara rüzgarlık yaptıracağım. uygun bildiğiniz yer mevcut mu?
    _____________________________
    1.3 Mjet 2010 Fiat Linea Emotion
  • 2. sanayide boran oto düzeltme hamdi usta var. 10 numara işçiliği vardır. ve öyle esnaf ağzı ve tripleri yok. şahsiyet olarak da gayet mütevazi. internette araştırın zaten herkes gereğini söylemiş.
  • boyasız göçük düzeltme cihazı ile artık boyayı bozmadan göçük onarımı daha kolay
    www.gocuksepeti.com
    _____________________________
  • şgghsh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaslar bir yer var 2.sanayi sitesinde 10 numara usta sezgin usta seyda oto diye geciyor benim arabanin tavaninasandalye dustu onu bile yapti adamwww.boyasizgocukduzeltmeizmir.com avsiye ederim internet adresi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.