Şimdi Ara

İzmir Buca güzel mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
21.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar babam tayin nedeniyle izmir'e gitti ben önce gitmek istemedim . Annemle ben Ankara'da kalcaktık . Fakat bugün fikrimi değiştirdim ve İzmir'e gitmek istiyorum . İzmir Buca Şirinyer Nato nasıl bir yer ? Birde son senem orda ygs ve lys'e rahatca çalışabilir miyim ?

    Edit : Ek olarak buca'nın şirinyer nato da çalışacak babam hadi ikna edin beni ya ankardanda ayrılmak istemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aurorasun -- 7 Temmuz 2010; 20:30:30 >



  • dokuz eylul uninin olduğu yer.şirinyer forbes diye bir yer var.orası guzel.gencler filan takılır.ama yazları tam bir olu olur buca.yaşlılar genelde coktur.ama bir otobusle alsancaka, karsıyakaya gecebilirsin.
  • Güzel izmirin en apaçisiz yeri gezilicek yerlerde bol yaşanılıcak bi ilçe.
  • İzmir güzeldir gel tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S A H

    Güzel izmirin en apaçisiz yeri gezilicek yerlerde bol yaşanılıcak bi ilçe.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: berataydogdu

    Merhaba arkadaşlar babam tayin nedeniyle izmir'e gitti ben önce gitmek istemedim . Annemle ben Ankara'da kalcaktık . Fakat bugün fikrimi değiştirdim ve İzmir'e gitmek istiyorum . İzmir Buca nasıl bir yer ? Birde son senem orda ygs ve lys'e rahatca çalışabilir miyim ?

    sen ne diyorsun hocam ortam felaket ben olsam direk birakirim ankarayi felan direk izmir bence git
  • Baban asker polis ise Gaziemir.


    Buca'da güzel.


    Güzel olup olmadığına sizler karar vermelisiniz herkesin tercihi farklı.Gelin gezip karar verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UserNameNotFound


    quote:

    Orijinalden alıntı: berataydogdu

    Merhaba arkadaşlar babam tayin nedeniyle izmir'e gitti ben önce gitmek istemedim . Annemle ben Ankara'da kalcaktık . Fakat bugün fikrimi değiştirdim ve İzmir'e gitmek istiyorum . İzmir Buca nasıl bir yer ? Birde son senem orda ygs ve lys'e rahatca çalışabilir miyim ?

    sen ne diyorsun hocam ortam felaket ben olsam direk birakirim ankarayi felan direk izmir bence git

    Ne ortamı laaağ evde oturuyoz fos fos nerde bu ortam dışarda kedi bile yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onr4249

    Baban asker polis ise Gaziemir.


    Buca'da güzel.


    Güzel olup olmadığına sizler karar vermelisiniz herkesin tercihi farklı.Gelin gezip karar verin.
    İzmirde apaçizm'in merkezidir buca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İzmirli Muhasebeci

    quote:

    Orijinalden alıntı: UserNameNotFound


    quote:

    Orijinalden alıntı: berataydogdu

    Merhaba arkadaşlar babam tayin nedeniyle izmir'e gitti ben önce gitmek istemedim . Annemle ben Ankara'da kalcaktık . Fakat bugün fikrimi değiştirdim ve İzmir'e gitmek istiyorum . İzmir Buca nasıl bir yer ? Birde son senem orda ygs ve lys'e rahatca çalışabilir miyim ?

    sen ne diyorsun hocam ortam felaket ben olsam direk birakirim ankarayi felan direk izmir bence git

    Ne ortamı laaağ evde oturuyoz fos fos nerde bu ortam dışarda kedi bile yok

    Alıntıları Göster
    ßuca öğrencisiz hiç
    şehir merkezine biraz uzak kalıyor diğer ilçelere göre
    yazın bu dönemleri ölü fakat okul zamanı cık gez karı kız bol şirinyer tarafında bi çeşit cafe sokak heryerde cafeler
    cok canlı olmadığı için rahat çalışabilirsin hazırlanabilirsin genelde sakin bir ilçe ama ben izmirli olarak orada yaşamak istemem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tensa Zangetsu

    İzmirde apaçizm'in merkezidir buca.

    Buca güzel yerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savarana

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tensa Zangetsu

    İzmirde apaçizm'in merkezidir buca.

    Buca güzel yerdir

    Alıntıları Göster
    Ankara'dan İzmir'e gitmek istemiyor





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulpian

    Ankara'dan İzmir'e gitmek istemiyor



    Alıntıları Göster
    quote:

    Güzel izmirin en apaçisiz yeri gezilicek yerlerde bol yaşanılıcak bi ilçe.


    quote:

    İzmirde apaçizm'in merkezidir buca.


    Adamın kafasını karıştırmayın.

    Hani bazen facebookda veyahutta alkislarlaryasiyorumda apaçi dansları gibi videolar görüyorsan eğer yanlmıyorsam İstanbul'da gaziosmanpaşa, İzmir'de de Bucadır merkezi... Apaçizmin kalbi buca'da atıyor. Ama madem Nato'da Asker baban. Gelsin Gaziemir'imize....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savarana


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tensa Zangetsu

    İzmirde apaçizm'in merkezidir buca.

    Buca güzel yerdir

    Buca güzel yerde yerine bağlı Akıncılar-Gediz apaçi merkezi ama Nato , Şirinyer çok güzeldir ben Buca Yenigün mahallesindeym çok güzel sakin birkaç göçmen semti olmasına rağmen güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spice boy

    quote:

    Orijinalden alıntı: savarana


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tensa Zangetsu

    İzmirde apaçizm'in merkezidir buca.

    Buca güzel yerdir

    Buca güzel yerde yerine bağlı Akıncılar-Gediz apaçi merkezi ama Nato , Şirinyer çok güzeldir ben Buca Yenigün mahallesindeym çok güzel sakin birkaç göçmen semti olmasına rağmen güzel.

    Alıntıları Göster
    İzmir Buca Şirinyer Natoda kalcaz orada son senemi okuyacağım güzel okul tavsiyesi verebilir misiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aurorasun

    İzmir Buca Şirinyer Natoda kalcaz orada son senemi okuyacağım güzel okul tavsiyesi verebilir misiniz ?

    Alıntıları Göster
    Buca eml. ye git.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EvrimDışı

    Buca eml. ye git.

    Alıntıları Göster
    bu ünlü video bucada çekilmiştir asker eğlencesinde





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tensa Zangetsu

    İzmirde apaçizm'in merkezidir buca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASİL01

    bu ünlü video bucada çekilmiştir asker eğlencesinde





    Ben zaten takılmam böle insanlarla lojmanlarda kalcağım için bu apaçi sorunu olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aly2400


    quote:

    Orijinalden alıntı: S A H

    Güzel izmirin en apaçisiz yeri gezilicek yerlerde bol yaşanılıcak bi ilçe.




    bunun tam tersi işte
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.