İzeltaş 19 inç plastik takım çantası 58 tl
-
-
Bende alet çantalarına bakıyordum. Trendyol da 22" olan başka marka 60tl fiyatı var. Hangisini almak mantıklı acaba? 21" olan var birde koçtaşta 50tl ama plastik kilitli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ i want to play a game
make your choice... live or die -
Ürünü daha önce kullanma imkanınız oldu mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ AMD Athlon64 s754 2800+ / Asus K8N NForce3 250 / 256MB Sapphire X800 GTO / TwinMOS 2x512MB DDR 400 / Samsung 75GB SATA / Hyundai 17 Q770 Flat / Foxconn TLA 397 Kasa / Creative SB 240 1+1 -
16 inç olanı mevcut bende amazondan 44tl ye almıştım. Gayet kaliteli üründür tavsiye ederim...
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: reactor1111
Bende alet çantalarına bakıyordum. Trendyol da 22" olan başka marka 60tl fiyatı var. Hangisini almak mantıklı acaba? 21" olan var birde koçtaşta 50tl ama plastik kilitli.Dün sipariş vermiştim aynı satıcıdan 78 tlydi kargo akıbetine bakayım dedim onaylanmamış. ürüne baktım fiyat 58e düşmüş iptal ettim tekrar aldım. Bence 19inç olsun izeltaş olsun derim..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: orchuns16 inç olanı mevcut bende amazondan 44tl ye almıştım. Gayet kaliteli üründür tavsiye ederim...
Evde 2 tane 14" takım çantası var. Bunları birleştirmek için 19" olan bu takımı mı almalıyım yoksa biraz daha küçük bir modele bakmalıyız.?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ AMD Athlon64 s754 2800+ / Asus K8N NForce3 250 / 256MB Sapphire X800 GTO / TwinMOS 2x512MB DDR 400 / Samsung 75GB SATA / Hyundai 17 Q770 Flat / Foxconn TLA 397 Kasa / Creative SB 240 1+1 -
2 adet 14 inç tam dolu ise 19 inç veya daha büyük almanız gerekebilir 16 biraz ufak kalabilir ikisi için, fiyatı iyi bence niyetiniz var ise kaçımayın derim.
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: orchuns2 adet 14 inç tam dolu ise 19 inç veya daha büyük almanız gerekebilir 16 biraz ufak kalabilir ikisi için, fiyatı iyi bence niyetiniz var ise kaçımayın derim.
Tam dolu değil ama dediğiniz gibi 16" biraz küçük gelebilir. Ancak ürünü ilk aldığımda gözüme baya büyük gelecektir. Taşıma biraz zor olacaktır ama sonuçta evde kullanılacak. Bir şekilde alışırız herhalde.
Neyse verdik bakalım siparişi. Bakalım nasıl bir şey gelecek?
_____________________________ AMD Athlon64 s754 2800+ / Asus K8N NForce3 250 / 256MB Sapphire X800 GTO / TwinMOS 2x512MB DDR 400 / Samsung 75GB SATA / Hyundai 17 Q770 Flat / Foxconn TLA 397 Kasa / Creative SB 240 1+1 -
Memnun kalırsınız diye tahmin ediyorum hocam
_____________________________ -
25tl ev yaşam kupnu+ cashback ile 34tl ye geldi
_____________________________ DOLANDIRICILARA KARŞI DIKKATLI OL ! -
Fiyatı 86 olmuş biten fırsatlara taşınabilir..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: serdarrrrr
Fiyatı 86 olmuş biten fırsatlara taşınabilir..aynı fiyat
_____________________________ DOLANDIRICILARA KARŞI DIKKATLI OL ! -
quote:
Orijinalden alıntı: serdarrrrr
Fiyatı 86 olmuş biten fırsatlara taşınabilir..fiyat yine 57.96
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bu üzerine izeltaş etiketi yapıştırılmış plastik bi alet çantası izeltaş farkı beklemeyin -
katılıyorum, almış olmak için almayın arkadaşlar. izeltaş' ın alanı plastik çanta değil :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: BoorMan
Bu üzerine izeltaş etiketi yapıştırılmış plastik bi alet çantası izeltaş farkı beklemeyinmarkasızlarda ortalama 10tl daha ucuz. 25tl ev yaşam kuponu ile iyi fiyat bence
_____________________________ DOLANDIRICILARA KARŞI DIKKATLI OL ! -
Sanırım ufak defoluluk durumu var o yüzden fiyat ucuz eline ulaşıp bakan var mı?
_____________________________ -
Kargo gelince kontrol ederim. İsteyen alır arkadaşlar. Ne idüğü belirsiz markalar 40 tl falan. Bence 58 tl gayet iyi. Eğer plastik kokusu yoksa bence ideal.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Herhangi bir hirdavatcı ya da firma kendi ürünü üzerine başka bir markanın etiketini yapıştırıp satabilir mi -
Haber veren arkadaşa teşekkürler.Bende 1 adet satın aldım.En azından kilitleri falan metal gözüküyor.Geldiğinde kalitesine bakar yazarım tekrar.
_____________________________
En Beğenilen Yanıtlar
|
katılıyorum, almış olmak için almayın arkadaşlar. izeltaş' ın alanı plastik çanta değil :) |
Benzer içerikler
- onvo dikey süpürge yorumları
- 7 kg çamaşır makinesi a101
- media markt 3 al 2 öde
- a101 kıyma makinesi
- gürcistan tax free hesaplama
- dji osmo mobile 8p
- bim segway
- bim elektronik ürünler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
iOS
Android






