Şimdi Ara

İyidir Hoştur Diye TurkNet'e geçtik 11 gündür nakil işlemini tamamlayamadılar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 3 saat 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • AlkanExclusive (5 mesaj) alican456 (5 mesaj) Dr. Boone (3 mesaj) TurkNetDestek (3 mesaj) taluttasgiran (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (17 mesaj) Mobil (4 mesaj) Mini (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> İyidir Hoştur Diye TurkNet'e geçtik 11 gündür nakil işlemini tamamlayamadılar.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    6 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    https://www.sikayetvar.com/turknet-7-is-gununde-bitecek-denen-nakil-islemi-7-is-gunu-sonunda-hala-baslamis-bile-degil

    TurkNet 7 İş Gününde Bitecek Denen Nakil İşlemi 7. İş Günü Sonunda Hala Başlamış Bile Değil!

    10/08/2017 tarihinde başlattığım nakil işlemleri 7 iş günü içerisinde tamamlanacak dendiği halde bugün 18/08/2017 tarihinde bitmemiştir. 7 iş günü boyunca herhangi bir dönüş sağlanmamış. 7. iş günü sonunda bununla ilgili tek geri dönüş ise bugün saat 16:05 tarihinde yine kendilerine ulaşmaya çalıştığım sırada (15 dakika hatta bekledim) aradıklarında olmuştur ki o sırada yanıt veremedim.
    Kendilerine adresimi birkaç kez doğrulattığım bundan önceki 3 senede 2 farklı firma aynı adrese nakil işlemini sadece 2 iş gününde hallettikleri halde kendileri adresimle ilgili sorun yaşamışlar ve 7 iş günüdür bir sonuca ulaşamamışlardır. Hatta 7. iş gününde daha yeni nakil işleminiz başlamıştır SMS'i gelmiştir. Firma yetkilileri ise bana sadece ivedilikle hallediyoruz cevabı vermişlerdir (Yine ben aradığımda).

    Bugün 21.08.2017 ve hala TurkNet nakil işlemi onaylanacaktır diye bilgi veriyor. Bu bilgiyi de yine ben kendilerini aradığımda öğreniyorum. 11 gün boyunca beni bu kadar mağdur eden başka bir firma daha olmadı.


    Arkadaşlar normal olarak kullanacaksanız TurkNet iyi ancak emin olun nakil işlemi yapmak gibi ihtimaliniz varsa sakının.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taluttasgiran -- 21 Ağustos 2017; 12:6:35 >



    |
    |




  • Yarbay
    11773 Mesaj

    Birincisi, öncelikle terbiyesizlik etme! Ne demek kıvırmak? Yok fanboymuşum da yok bilmem neymiş. Bakalım senin bahsettiğin şeffaflık ilkelerine ve senin tüketici olarak ne yaptığına.

    Ne demişim? "Hattını iptal ettirmeden geçiş işlemini yapmayı beceremedilerse onu bilemem!"

    Fakat sonra diyorsun ki "5 Temmuz'da evraklarımı verdim, 18 Temmuz'da tüm hatlarımı kullanabildim!" Demek ki tüm hatların ile geçiş yapmışsın, sonra da bir hattınızı taşıyamadık diye 1.5 ay sonra dalga geçer gibi aradılar bilmem ne diyorsun. Sen kendinle çelişmediğine emin misin?

    Konuşma tarzın ve üslubunla zaten ne kafada biri olduğun çok açık. Adamlar öyle ya da böyle tüm hatlarını 10 gün içerisinde kendi sistemlerine aktarmışlar. Verdiğin bilgiler ile konuşacağım! 5 Temmuz'da evraklarını ışınlayarak mı yolladın, kargo ile mi gönderdin? Kargo ile göndermekle zaten o evrakların Tekirdağ'a ulaşması 6 Temmuz! Evraklarının işleme, sıraya konulması 6 ya da 7 Temmuz. Pazar günleri de bildiğim kadarıyla tatil olduğu için geçiş işlemleri yapılmıyor sadece MH hizmet vermeye devam ediyor. 6 7 8 10 11 12 13 14 15 17. 18 Temmuz'da bağlandıysa toplam süreç 10 gün. Hadi onu da geçiyorum tüm süreci 13 gün olarak alalım.

    "Okumadan" imzaladığın üyelik sözleşmesinin 5. maddesinde Hizmet ve Kullanım Gereklilikleri başlığı vardır. 5.1 ve 5.2'de açıkça belirtilir. 20 gün içerisinde ilk bağlantı sağlanacaktır der. Senin zaten var olan hattını kendilerine taşımak daha kısa süreceğinden 7 - 10 gün arası derler (banada telefonda öyle dendi) ama 20 gün beklemeyi zaten sözleşmeyi imzalayarak kabul etmiş sayılırsın! 7 gün dediler diye 10 günde yapılan işlem için zır zır orada burada ağlamana gerek yok. Neyi kabul ettiğini, neyi imzaladığını öğren önce! Ticaretten bahsediyorsun imzaladığın sözleşmeden haberin yok!

    http://turk.net/dosyalar/sozlesme_formlar/ozgur-iletisim/ozgur_iletisim_abonelik_sozlesmesi.pdf


    Aktarılan güne kadarda internetsiz kalman iptal işlemi yoksa ortada imkansız. Telefon numarası vermek, burada yaşanan sorunları örnek göstermek, Youtube'da yorum yazmak "belge ve kanıt" ise, kusura bakma, arkadaşlarımı da geç herkes "bunlar belge mi?" diye sorup götüyle güler!!! Haaa desen ki kardeşim toplam süreç 21 gün veya daha uzun sürdü, beceremediler. Altına imzamı atar, üstüne senden önce 21+ günde bir işlemi becerememişler derim.

    Ama yine TurkNet'i eleştirelim tabii. MH'nin "Sözleşmemizde ADSL / VDSL bağlantı sağlanabilme süresi 20 gün olarak belirtilmiş ancak geçiş işlemleri ortalama 7 - 10 gün sürmektedir" demeliler.

    "Beceremediler" ile lafa başlayıp, bahsi geçen süre içerisinde "tüm hatlarımı taşıdılar" söylemi abesle iştigaldir. Sonuçta tüm hatların bahsi geçen sürede geçişi tamamlandıysa, bir tek ilk başta vodafone'a başvuracakları yerde TT'ye başvurdularsa ki bu bir hatadır evet, sonra hatayı anlayıp - verdiğin tarihler 10 gün tutuyor -, tüm hatların taşındı ise, bunun neresi hırsızlık? Neresi rezillik? Neresi kepazelik? Demek ki vaadedileni almışsın, adam senden ticaretin hangi aşamasında neyi çalmış?

    Postlarında tutturmuşsun şöyle rezillik böyle kepazelik. E soruyoruz, 10 günde (hadi seni kırmayalım 13 gün yapalım) tüm hatlarını taşımış adamlar. Onların sana taahhüt ettikleri süre 20 gün. Ben burada bir rezillik, kepazelik göremiyorum kusura bakma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 23 Ağustos 2017; 8:4:24 >
    |
    |
    alican456 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    11773 Mesaj

    Kafalar güzel herhalde. Saydıklarının hepsini biliyorum neyini öğrenecekmişim? Sen yazdığımı "1998 yılından beri internet kullanıyorum, o yüzden bilgiliyim" olarak anladıysan zaten hiçbir şey anlamamışın. Bana bunları öğreneceksiniz diyeceğine git önce yazdıklarımı tekrar tekrar oku. Adam nakil diyor. "Nakil" işlemi esas olarak adres değişikliğinde kullanılan bir terimdir. Önce sabit telefonun varsa onun nakil işlemini yaparsın, sonra internet hattını ona naklederler.http://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/destek/sss/Sayfalar/Nakil-Islemi.aspx

    O yüzden soruyorum adama nakil diyorsun, iptal ederek mi yaptın bu işlemi diye. Meğerse nakilden kastı iptalsiz ISS değişikliği imiş. Ama onu da anlamıyor, imzaladığı şeyden habersiz üstüne kıvırıyorsun diyor. Komik!

    Her neyse geçtik orayı, ben TürkNet'i ya da Türk Telekom'u savunmuyorum. TT'nin bir bok yapmadığını bilmek, görmek için kahin olmaya gerek yok. Altyapı yatırımları laflarınında içi boş olduğunu, aslında 10 km döşediği kabloyu 100 km diye anlattığını, müşteri hizmetlerinden tut, tarife fiyatlarına kadar 1'i 10 göstererek ne kadar iş yapmadıklarının bende farkındayım. Hem tekel olacaksın hem başka firmalar ortaya çıkınca insanlara "ya ben ya da uğraş" diye iki seçenek sunacaksın. Yazdıklarının hepsine bende katılıyorum ve biliyorum zaten. BTK'nın da gördük zaten kota konusunda eline yüzüne bulaştırıp bu firmaları iyice nasıl azıttığını. TurkNet'i bende savunmuyorum. Benimde yaşadığım 4 mbit upload hızının tamamını alamama sorunum var. Ha upload ile günlük işim olmadığı için ve nedense 2 mbit verebildikleri için (TT'deykende 2 mbit alıyorum) dert etmiyorum. Ama kalan 2 mbitimi neden alamıyorum diye forumlarda yaygara kopartmıyorum. DW'de sorun vardı, herkes söyledi şikayetini hızımızı tam olarak alamıyoruz diye, düzelttiler. Sıra bu upload konusundaymış şimdi bekliyoruz bakalım.

    TurkNet'in yaptığı yatırımlarla TT'nin ki zaten bir olamaz. TurkNet yaptığı bu atılım ile zaten adam gibi yeni yeni müşteri ve para kazanmaya başladı zaten. TürkNet'in sahibininde DH'de yapılan röportajda üstü kapalı olarak bunu belirtiyor. Kendi YAPA sistemleri olsun, Türk Telekom altyapısını kullanmak olsun bugün 60₺'ye 50 - 75 - 100 mbit hız verebilip 150 GB AKK (onu da 250GB'ta kalıcı hale getirecekler gibi duruyor) uygulayan, müşterim yapadaysa kotasız kullanır diyebilen ne TT var, ne Superonline var, ne Kablonet var. Pastadan pay kapmak için bu üç büyük dışında hizmet veren şirketler var işte.

    Eleştireceksek en başında hepimiz Türk Telekom'u ve altyapısını eleştiriyoruz zaten. TurkNet ya da diğerleri gidip en ucuzunu kiralalıyorsa öyle ya da böyle o sistemi işletmek TT'nin görevi. Eşek gibi sistemleri takip edip, adres adres değişiklikleri yapmakla yükümlülüler. En ucuzu kiralandı diye o ucuzlukta hizmet vermeyen yine TT! Aynı şeyleri konuşuyoruz farkında değilsin.

    Diğer bir konuda benim arkadaşlarım! Güzel kardeşim ben onları ve TT'yi savunmuyorum zaten. Kendileride sistemin nasıl işlediğinin ve ne yaptıklarının gayet farkında. O kadar savunulacak bir tarafı olsaydı kalkıp TurkNet'e geçmezdim zaten. Birde demişsin ki laf var icraat yok. Ben hizmet alıyorum arkadaşım, herhangi bir icraat gerçekleştirmekle mükellef değilim. Laf sokmak için uğraşma boş yere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 23 Ağustos 2017; 7:38:42 >
    |
    |
    NitroNos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    253 Mesaj

    Arkadaşım haklısın, ben ayrı ayrı başlıklarda yaşadığım kepazeliğin sadece ilgili kısmını yazdığım için sen hikayenin tamamını ve yaşadığım sorunları bilmiyorsun ve rezillik göremiyorsun, yapılanların sözleşmeye uygun olduğunu iddia ediyorsun. ilk fırsatta ayrı bir başlık açıp yazmak en iyisi sanırım.

    önce sözleşme kısmına cevap vereyim sonra gerisini yazayım ki ne olmuş anla bak bakalım rezillik var mı yok mu.
    Birincisi benim imzaladığım sözleşme senin gönderdiğin sözleşme değil, bilerek veya bilmeyerek bireysel hizmet için olan sözleşmeyi göndermişsin fakat benim sözleşmem işyeri için ve farklı. şöyle;
    http://kurumsal.turk.net/dosyalar/Kobi%20Sozlesme_%20V20170424t1-2.pdf

    bu da bilgilendirme formu;
    http://kurumsal.turk.net/dosyalar/HBA%20Kampanya%20Formu%20(24%20ay%20Taahhutlu)%20C195T050517.pdf

    Senin de görebileceğin gibi burada 20 gün yazmıyor.
    Ayrıca gönderdiğin sözleşmede yazan bağlantının gerçekleştirilme süresi de daha önce internet hizmeti almayan, adı üstünde ilk defa bağlantı yapılacak yerler için yazılmış, en baştan port yoktur altyapı yoktur bir sorun vardır biz 20 gün içinde çözer bağlarız olmadı sözleşme iptal olur demiş.

    iss değişikliği için yasal süre 20 gün değil, hHalihazırda kullandığım ve aktif olan hizmetin adres değişikliği olmadan başka bir servis sağlayıcıya taşınması için talep alındıktan sonra bunun telekom'a iletilmesi ve onların da buna 2 gün içinde cevap vermesi gerekiyor ve taşıma da 24 saat içinde yapılıyor, bu süre içinde de HİZMET MODEM KURULUMU DIŞINDA KESİLMİYOR. Yani geçiş yapılınca sana yeni giriş bilgileri geliyor sen de onları girip internete bağlanmaya devam ediyorsun. Zaten türknet de iss değişikliği için 2-5 iş günü süre veriyor.

    Bakınız bunu beceremedikleri için ceza alan firmalara dair haber de var;http://uzmanpara.milliyet.com.tr/haber-detay/gundem2/btkdan-2-sirkete-idari-para-cezasina-onay/16000/16191/

    Rezilliğin başladığı yer burası, normalde iss değişikliği 5 iş günü içinde tamamlanması gerekiyorken benimki 10 günün üzerinde sürdü ve asıl problem şu ki normalde değişiklik sırasında hizmet kesilmiyorken benim iş yerimin telefonları 1 hafta kesildi!

    1 hafta arkadaşım, ne arayanlar ulaşabildi ne biz telefonları kullanabildik ne de dükkana gelen müşterilere hizmet verebildik zira işimizde internet olmadan hizmet vermek imkansız gibi.

    Normalde benim hatlarım açık kalsaydı ve bunlar hatlarımı 50 günde taşısalardı benim umrumda bile olmazdı fakat dediğim gibi iş yerinin tüm iletişimi 1 hafta kesildi. Dikkatini çekerim, ne arayabildik ne internete girebildik ne de aranabildik!

    "Tümünü taşımaları 18 Temmuz'u buldu" dedikten sonra "1.5 ayda taşıyamadılar" dememin çelişki olduğunu söylemişsin, doğrudur ve sebebi de yine Türknet'tir. Şöyle ki;

    Benim iki ayrı adreste 2 internet ve 4 telefon hattım var. Adreslere x ve y diyelim.
    x adresinde 1 internet 1 telefon hizmeti, y adresinde ise 1 internet 3 telefon hizmeti alıyoruz ve bu 3 telefondan bir tanesi faksa bağlı.

    Taşıma işlemi yapılırken x adresimdeki internet ve telefon hiç kesilmedi fakat y adresimdeki internet ve 3 telefon kesildi, 12 Temmuz'da aktivasyon sms'i attılar ve hizmeti taşıdık dediler fakat baktık ki y adresinde hala ne internet var ne de telefonlar çalışıyor, sadece faks numarasını aradığımızda çalıyor ki pek önemi yok zira insanlar işyerimizin faksını aramıyorlar arasalar da ulaşşamıyorlar çünkü biz o hatta bağlı olan tarayıcı fotokopi faks birarada bir cihaz var ve o hattan faks gelince faksı basmaktan başka işe yaramıyor.

    Bunun üzerine dedik ki siz faksın bağlı olduğu hat ile x adresimizdeki hizmetlerimizi aktif etmişsiniz, y adresimizdeki internet ve telefonlar hala aktif değil. Bunun düzeltilmesi 18 Temmuz akşamı tamamlandı ve ben (mesai saatlerinde y adresinde bulunduğum için) 18 Temmuz gece 12'de iş yerine gidip modem kurulumu yaptım, yani hizmeti vaad edildiği haliyle kullanmam 19 Temmuz'da mümkün oldu.

    Peki neden 1.5 ay diyorum? Çünkü geçen hafta, daha önce farklı sebeplerle oluşturmuş olduğum 5 şikayet kaydına henüz cevap verip çözüm bulamamışlarken arayıp dediler ki biz sizin 1847 ile biten telefonunuzu (faks numaramız) üstümüze alamamışız, daha önce oluşturduğunuz şikayet kayıtlarına da en kısa sürede döneceğiz beklemeye devam edin.

    Bunun üzerinde ben de evrak teslim ettiğim bayiyi arayıp bu numara için taşıma işlemini tamamlamadılarsa talebimi iptal etmelerini istediğimi ilettim.

    Yani 1 hattı 1.5 ay içinde taşıyamadılar ve taşıyamadıkları bilgisini 1.5 ay sonunda verdiler, ben de iptal ettiğim için 1.5 ayda tamamlayamadılar diyorum, öte yandan diğer hizmetlerim için konuşurken de 18 Temmuz'da tamamlandır diyorum, karışıklığın sebebi bu, problem o kadar çetrefilli bir hal aldı ki sanırım ne anlatmak ne de anlamak mümkün olmuyor.

    Bu arada rezilliğin asıl kısmı hizmet aktif olduktan sonra başlıyor. Yukarıda bahsettiğim şikayet kayıtlarının ilki 18 Temmuz'da oluşturulmuş durumda, 1.5 aydır sorun çözülsün diye bekliyorum, nedir onlar?

    Bana dediler ki sizin 2 ayrı adresinizde 4 (artık 3) telefon hattınız var, bunların her birine 1000dk, toplamda havuz olarak 4000 dakika tanımlayacağız.
    Şimdi ben OIM şifresiyle giriş yaptığımda 2 ayrı hesabım için 2 internet ve 2 telefon hizmeti görüntülüyorum ve görüntüleyebildiğim toplam dakika 2000. Kalan 2000 (artık 1000) dakika OIM üzerinden görüntülenemiyor ve ben angi telefon ne kadar kullanılmış göremiyorum, şeffaflık sorunumuz burada.

    Diyeceksin ki görsen olacak görmesen ne olacak. Anlatayım;
    Hizmet aktif olduğunda OIM'e girip neyi ne kadar kullanmışız diye bakmak istedim ve gördüm ki Türknet sisteminde 12 Temmuz'da aktif olduğu görünen telefonumuzdan 7 Temmuz'da başlayan, aynı numarayla yapılan ve her biri 1 dakika süren bir sürü görüşme yapmışız.

    Dikkatini çekerim, hizmet aktivasyonu Türknet sisteminde 12 Temmuz görünüyor ama benim kotamdan düşmeye 7 Temmuz'da başlamışlar. Bunu arayıp sorduğumda önce inkar ettiler, sonra müşteri temsilcisine dedim ki sen sistemini bırak al bu şifrem bu da kullanıcı adım gir benim ekranımda nasıl görünüyor bak. Bunun üzerinde haklısın dediler ve ne yaptılar biliyor musun? KAYITLARI SİLDİLER VE SONRAKİ TÜM GÖRÜŞMELERDE BÖYLE BİR ŞEYİN OLMADIĞINI İDDİA EDİP GÖZ GÖRE GÖRE YALAN SÖYLEDİLER.

    Ben bu kayıtları noterler birliğinin sayfasından girip etespit ile kayıt altına almıştım bile ama adamlar utanmadan sistemden bunları silip sonra da ahlaksızca böyle bir şeyin olmadığını iddia ettiler.
    Sonra ne oldu biliyor musun? fatura gönderdiler. Faturada bu sildikleri kayıtları tek tek yazmış gerizekalılar.

    bu ilk rezillik, gelelim ikinisine;
    Hız.
    Ben kayıt olurken özellikle hız konusunu sordum ve hem evrak alan bayi tarafından (kurumsalda bayi dükkana geliyor) hem müşteri temsilcisi tarafından hem de türknet sayfasında y adresimde 75mbps hız alacağım belirtilmişti, ve hatta bu iss değiştirme talebini alınca türknet müşteriyi arayarak telefonla teyit almak zorunda ya, arayıp teyit alırlarken de bunu özellikle söyleyerek onay verdim. hizmet aktif olduktan sonra benim hızım neden düşük diye sordum, modemdendir dediler ve ben de gittim modem aldım taktım kurulumunu yaptım fakat hız aynı kaldı!

    Bunun üzerinde tekrar tekrar arayıp hem bir önceki kepazeliğin açıklamasının hala yapılmadığını hatırlattım ve hız talebimi yineledim. 1.5 ay sonunda bana bir sms atıp adresimde port olmadığını söyleyip adsl almaya devam edeceğimi bildirdiler, ben de Küçükyalı Türk Telekom'a gidip başıma geleni anlattım ve adresimde müsait port olup olmadığını sordum, kadın gitti xdsl sisteminden sorgulatıp ekran çıktısı aldı ve evrağı kaşeledi paraf attı üzerine de tarihi yazıp verdi, evrakta adresimde port müsait olduğu yazıyor!

    Görevli arkadaşa özellikle "bu port var yazısı sadece Türk Telekom'dan hizmet alacağım zaman mı geçerli yoksa Türknet ile devam ettiğimde onlar da bu portu benim için kullanabilirler mi" diye sordum, port müsaitse xtelekom ynet fark etmez herkes kullanabilir, servis sağlayıcınız size bu porttan hizmet verebilir diye belirtti.

    Yani Türknet'in attığı "port yok" sms'i müşteriyi başlarından savmak için uydurulmuş bir YALANDI, bu bilgisayarımda sms ve ekran görüntüleri kayıtlı değil, iş yerime gidine onları da ekleyeceğim görürsün.


    üçüncü rezillik, fatura.
    Faturam 12-31 Temmuz için hesaplanmış fakat neredeyse tam faturalandırılmış, indirim yapılmış görünüyor fakat hatalı. Buna ek olarak bir de ağustos ayının internet faturasını da bunun içine katıp göndermişler. İtiraz ettim fakat onun da üstünden nereden baksan 15 gün geçti hala ses yok.

    Buradaki patates müşteri temsilcisi bu yalanlar kepazelikler ortaya çıktıktan sonra bir daha ne cevap verdi ne mesaj attı, dili evine kaçmış diye bir laf var bildin mi? işte durum tam da bu.

    En sonunda ne oldu biliyor musun? genel müdürlükte telefona bakan gereksiz 1 saat içinde çözüm garantisi verdi, 1 saat sonra geri aradığımda kendisine sorunun çözüldüğüne dair bilgi verildiğini söyleyip sorunumun çözülmediğine inanmadı.
    Düşünsene şikayeti ben yapıyorum, adamlar beni değil genel müdürlükteki bu kişiyi arıyor ve sorun çözüldü müşteriye bilgi verildi diye yalan söylüyor.

    Bu arkadaşın 1 saat sonunda bana sunduğu çözüm ne biliyor musun? "astoria avm içinde yüzyüze çözüm merkezimiz var oraya gelin" demek.
    OLAYA BAK LAN BEN DOLANDIRILIYORUM, SİSTEMATİK ŞEKİLDE YALAN SÖYLENİYOR VAAD EDİLENLER KASITLI ŞEKİLDE YERİNE GETİRİLMİYOR ve üstüne utanmadan bana diyorlar ki GELİN BİR DE BURADA ANLATIN DERDİNİZİ

    Son olarak evrak teslim ettiğim bayiyi (kişi) tekrar arıyorum ve adam bana benim elimden daha fazla bir şey gelmiyor, bana da dönüş yapmıyorlar diyerek cem çelebiler'in eposta adresini verip bir de buraya yazın diyor.

    Cem çelebiler bu hikayede o meşhur reklamdaki maydonoz rolünde karşıma çıktı yani, RESMEN MÜDÜR BU BUNA KONUŞ DEDİLER.

    Tüm ekran görüntüleri, sms ve aldığım evrağın fotoğrafını müsait olunca ekleyeceğim, bahsettiğim kanıtlar bunlardı, youtube yorumları değil.

    Şimdi tüm bunları okuduysan tekrar soruyorum, rezillik var mı yok mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican456 -- 23 Ağustos 2017; 11:45:32 >
    |
    |
    AlkanExclusive kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.