Şimdi Ara

İyi hat değerlerine sahip olmama rağmen yaşadığım sorun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 3 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Dopz (3 mesaj) Bgrn7 (3 mesaj) Oguzhan4890 (2 mesaj) unununium (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Gün içerisinde 24 mbit hızım olması gereken hızım çok ciddi bir şekilde düşüyor. Aldığım hız değerleri çok değişken oluyor, ping fırlıyor. Ancak sabah 3-7 gibi internetimden tam hız ve düşük ping alabiliyorum. Türk telekom müşteri hizmetleri sürekli olarak hattımda sorun olmadığını ve tam hız aldığımı iddia ediyor. Sorun Türk telekom tarafından kabul edilmediği için çözüm adına hiç bir ilerleme sağlanamıyor. Müşteri temsilcisine yüksek ping yüzünden doğru dürüst internette gezemediğimi söylediğimde bana pingin bir sorun olmadığını söylüyor. Ne yapmam gerektiğini bulamıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bgrn7 -- 21 Haziran 2021; 11:42:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • bağlantınızı kablolu olarak test ettiniz mi?


  • Elbette. Malesef sorun modem-bilgisayar kaynaklı değil. Sabah erken saatlerde ping değerlerim düzeliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bgrn7 -- 21 Haziran 2021; 11:42:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bölgenizde kapasite sorunu da olabilir iç tesisat ve portunuzu da kontrol edin.

  • TT ekibi evinize gelmiyorsa dsl kablosunu modemden çıkartıp arıza kaydı açın geldiklerinde de internetim geldi ama performans sorunu yaşıyorum dersin


  • Bu yöntemin işe yarayacağını düşünmüyorum. TT ekipleri geldiği zaman internetin düzgün çalışma olasılığı da var. Sorun kapasite kaynaklı ve birde hattım interleaved modunda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dopz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Hat degerlerinizi tam olarak at bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.