Şimdi Ara

İyi bir sürüş için tavsiyeler. [ÜYE TAVSİYELERİ İLK MSJDA] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
7
Favori
1.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer sürücülere saygı gösterip gereksiz yere uzunları yakmayalım. Bazı araçların far yükseklik ayarı orantısız olduğu için uzunlarla birlikte gerçekten karşıdaki sürücüler için büyük tehlike doğuruyor. Hatta yağışlı havalarda bu tehlike daha da artıyor.
    Ayrıca mıcırlı yollar da çok tehlikelidir. Böyle bir yolda uzunca kaymışlığım var. İnsan çaresiz kalabiliyor. Aman dikkat!
  • Karşımıza köpek çıkarsa, durma gibi bi şansımız da yoksa, direksiyonu iki elle tutup üstünden geçilir diye bilirdim hep. Meğer böyle değilmiş, faydalı bilgiler hocam sağol.
  • Faydalı bilgiler hocam teşekkürler.
  • Yaya geçidinde durması gerekenin motorlu taşıtlar olduğunu unutmayalım.
    Emniyet kemerini ileride polis olduğu için değil, canımız daha değerli olduğu için takalım.
    Hız limitlerine radar var diye değil, güvenli sınırı belirttiği için uyalım. Çünkü yine canımız daha değerli.
    Gereksiz korna kullanmaktan kaçınalım. Patlak egzozla dolaşmayalım. Çünkü civarda sesten rahatsız olan canlılar, hastalar olabilir.
    Ambulans, polis arabası, itfaiye aracı gibi geçiş üstünlüğüne sahip araçlar arkamızdayken panik yapmadan, soğukkanlılıkla ve elbette ivedilikle yol verelim. Çünkü bizim canımız ne kadar değerliyse başkalarının da aynı ölçüde değerli.
    Sisli havalarda aracınızda sis farı yoksa park lambalarını yakalım. Farları yakmanız fayda sağlamayacaktır. Burada amaç sizin görüş açınızı aydınlatmak değil. Karşı taraftan farkedilmek.
    Yine sisli havalarda görüş mesafesinin çok düşük olduğu yerlerde şerit çizgilerini takip edelim. Görüş mesafesi <5 m bile olsa sonuçta şeritler gözükecektir. Düşük hızda şeridimizde seyredelim.
    Karşıdan gelen aracın farlarına bakmayalım. Gözümüz çok alınıyorsa sağ oto korkuluğundaki kırmızı reflektörleri takip ederek kontrolümüzü kaybetmemeye çalışalım.

    Tek seferde düşününce bunlar geldi aklıma. Güvenli ve keyifli sürüşler.




  • Benim tek tavsiyem ; babanizin yaninda el freni çekmeyin; direksiyon basinda sümsüğü yiyecektim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serit degistirirken kör noktayi 2 kere kontrol edin. o ufak motorlar hic duyulmuyor valla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsini okudum bende birşeyler eklemek isterim.Trafikte özellikle sürücülerin biraz centilmen olmaları gerekiyor.Önünüze birden kıran biri olabilir veya arkadan sizi sürekli rahatsız edip geçmek isteyen birileride olabilir bırakın geçsinler. Büyüklük centilmenlik sizde kalsın kanımca..
  • güzel paylaşım teşekkürler.

    tırtıklı yol daha çok buzlanma olan yerlere yapılıyor diye biliyorum. siz hızı azaltmak yazmışsınız.
  • Gece sürüşlerinizde bir gözünüzde yol cizgilerinde olsun
    Turkiyedeki yol mühendisliği çok çok kötü olduğu için keskin virajlarda mumkun olabilğince kendinizi içerde tutunuz yoksa Allah korusun kendinizi orta cizgiden dışarı çıktığınızı farketmezsiniz.(Artık yıl olmuş 2014 neredeyse merkezcil kuvveti hesaplayıp viraj eğimi veriniz insanları resmen ölüme sürüklüyorsunuz)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Paylaşım için teşekkürler, ama bu forumda bu saatten sonra böyle konuların ilgi görmesini beklememek lazım.

    Bu konuya tam destek verelim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    güzel paylaşım teşekkürler.

    tırtıklı yol daha çok buzlanma olan yerlere yapılıyor diye biliyorum. siz hızı azaltmak yazmışsınız.

    Hocam benim bildiğim kadarı ile hız azaltmak için yapılıyor. E5'te bile var, bağlantı noktalarında. Oraya buzlanma sebebi ile koyacaklarını sanmıyorum.
  • Yararlı bir konu, yazanların eline sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Paylaşım için teşekkürler, ama bu forumda bu saatten sonra böyle konuların ilgi görmesini beklememek lazım.

    Bu konuya tam destek verelim...

    Abi ne demek istedin tam olarak, anlayamadım da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Paylaşım için teşekkürler, ama bu forumda bu saatten sonra böyle konuların ilgi görmesini beklememek lazım.

    Bu konuya tam destek verelim...

    Abi ne demek istedin tam olarak, anlayamadım da

    Surekli desteklensin guncel kalsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Paylaşım için teşekkürler, ama bu forumda bu saatten sonra böyle konuların ilgi görmesini beklememek lazım.

    Bu konuya tam destek verelim...

    Bence de.
  • Yeni sürücüler için iyi bir el kitabı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Yeni sürücüler için iyi bir el kitabı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    güzel paylaşım teşekkürler.

    tırtıklı yol daha çok buzlanma olan yerlere yapılıyor diye biliyorum. siz hızı azaltmak yazmışsınız.

    Hocam benim bildiğim kadarı ile hız azaltmak için yapılıyor. E5'te bile var, bağlantı noktalarında. Oraya buzlanma sebebi ile koyacaklarını sanmıyorum.

    Benim bildiğim yatay tırtıklar bir kavşağa, yaya geçidine yaklaşırken vs. sürücüyü uyarmak amacıyla yapılır, dikey tırtıklar ise kayma ihtimali olan yerlere konulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toxemia07 -- 11 Kasım 2013; 1:03:20 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.