Şimdi Ara

IY Kazandıran Kuponlar [SiyahPapyon] (3 Yıl Aradan Sonra Merhaba)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
11
Favori
4.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 44
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 88
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 gün 17 saat 55 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 21
  • Favoriye Eklediklerim 11
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • SiyahPapyon (88 mesaj) Ezio-Auditore (6 mesaj) ilker_inside (4 mesaj) KomiteKafası (4 mesaj) SunD (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (40 mesaj) Mobil (74 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Spor >> Yasal Bahis >> IY Kazandıran Kuponlar [SiyahPapyon] (3 Yıl Aradan Sonra Merhaba)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: KomiteKafası

    Tebrikler. (:

    Teşekür ederim hocam bende 43 tl aldım.Yanına rahat 4 maç daha ekledim aksama bütün sonuçları atarım :) kuponumla beraber.Paylastıgim kuponu düzenleyerek daha bankolastirip bastım iyiki öyle yapmışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPapyon -- 27 Şubat 2015; 22:06:54 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Verilen kupon geldi

    Le Havre - Ajaccio IY 1.5 Alt WON
    Tours - Nancy IY 1.5 Alt  WON
    Volendam - Emmen IY 0.5 Üst  WON

    Şimdi eklenebilicek maç sonuçları

    Vestsjaeland - Sonderjysk IY 1.5 Alt WON
    Dordrecht - Go Ahead IY 1.5 Alt LOSE
    Den Bosch - Telster IY 1.5 Alt WON
    Boluspor - Bucaspor IY 0.5 Üst WON
    Espanyol - Cordoba IY 05 Üst WON (Geç Saate kadar beklerim diyen bu maça MS1 versin banko) WON
    Istra - Lokomativa IY 0.5 Üst  WON
    Team Wien - Sv Horn IY 1.5 Alt LOSE

    Bana güveip oynayan herkese teşekkür ederim.Cuma günü kazanıcaz demiştim.Umarım yüksek oynamışsınızdır.


    Buda son düzenlemeler ile tutan kuponum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPapyon -- 28 Şubat 2015; 0:01:24 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    391 Mesaj
    Yarına var mı hocam?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: dyt_ege

    Yarına var mı hocam?

    Oma mı hocam gece veririm :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Verdiğim maçlara oynayan hiç yok mu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPapyon

    Verdiğim maçlara oynayan hiç yok mu ?

    Hocam ben oynadım ama başka bir konuda kasa kötü zarara uğradığından miktar önemsizdi yinede çok güzel bir başarıydı tebrik ediyorum yeni tahminlerinizi bekliyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    Ben çok ufak bir miktar oynayabildim kasa dibi gördüğünden. Arada yeşil tick görmek yetti ama, teşekkürler. (:
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2574 Mesaj
    tebrikler takip..3 maç verdiğin geldi..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    292 Mesaj
    Takip takip takip :D



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Maçlar verildi.Bol şanslar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1262 Mesaj
    0.5 üst ilk defa görüyorum. Nasıl oynarım bunu anlamadım?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Renault Captur

    MacBook Air, iPhone XS MAX, Apple App Developer.
    Tıp fakültesi öğrencisi.
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MrHxor

    0.5 üst ilk defa görüyorum. Nasıl oynarım bunu anlamadım?

    Illegal iddaada var hocam normalde yok o secenek.Onun yerine
    West Ham - Crystal Palace IY 1.5 Alt ekleyebilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPapyon -- 28 Şubat 2015; 11:08:57 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1262 Mesaj
    Hocam bu illegal iddaa işi nasıl yani ödeme falan?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Renault Captur

    MacBook Air, iPhone XS MAX, Apple App Developer.
    Tıp fakültesi öğrencisi.
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MrHxor

    Hocam bu illegal iddaa işi nasıl yani ödeme falan?

    Bildiğim kadarıyla bankadan hesaplarına ödüyorsun çekerkende direk hesabından çekiyorsun.Bizim hemen evin karşısında illegal bayi var ben ordan oynuyorum(Bu konuda baya şanslıyım) Sana tavsiyem seninde illegal bayi bulman



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    Maclari kombine yaptigimdan bugun kaybettik.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Jablonecden patladık artık 0.5 üstü az vericem olmuyor böyle



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Oyna kazan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Olmayınca olmuyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPapyon

    Oyna kazan


    Kupon tutmuştur.Oynayan arkadaslara tebrikler.

    Daha kupon isteyen + lasın istek olursa 1 kupon daha paylaşıcam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1817 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Oyna kazan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Ekonomi
Sohbet
Gülüş Tasarımı
Radyo Dinle
Masal Oku
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,700
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.