Şimdi Ara

IUHF Ikinci Ogretim Kacla Kapatir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
2
Favori
3.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 27
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 34
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 6 saat 40 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 19
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • petruccist (34 mesaj) Batuhanssss (5 mesaj) malenaaaa (5 mesaj) Mülgâ (5 mesaj) 0qwerby0 (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (16 mesaj) Mobil (20 mesaj) Uygulama (46 mesaj)
  • @
6 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • gecen sene 7200’den kapatmis. gerileme sansi var mi sizce? gordugum kadariyla bu sene ilk 10k icindeki sayisalcilarin ea siralamalari gecen senelere gore oldukca geride. bu sene ea siralamalarinin gecen seneye gore 2x gelmesi sebebiyle bu sene 6-7 bin bandindaki BAZI ogrencilerin aslinda gecen seneki 3k bandi “elit” ogrenciler olmasi sebebiyle de IUHF IO yazacaklarini dusunmuyorum. gordugum kadariyla hukuka bu sene daha az ilgi var. burslu kontenjanlarin artmasi ve meslek oncesi sinaviyla birlikte tum etkenleri dusundugumde siralama konusunda gerileme yasanabilecegi dusunuyorum veya istiyorum. bilemiyorum siralamam 8387 geldi kendimi de kandiriyor olabilirim.

    dusuncelerinizi yazin lutfen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • hukuka olan ilgi bu senede artmaya devam edecektir, bazen bu tarz durumları düşünürken türkiyede yaşadığımızı unutmaktayız.
    kontenjan artışı olmadıysa 7200den gerisine geleceğini düşünmemekteyim.
  • Cidden çok ilginç geldi ea sıralamaları ya . Bence 8500 e kadar geriler
  • hocam kontenjan azaltılmasaydı yine 7k civarından kapatırdı ama 20 kişi azaltılmış kontenjan. bence 6-6.5k'dan kapatır.
  • Ciddi bir sayısal yığılımı var.İstanbul'a talep ne olacak bilmiyoruz aga.Corona durumunu vs göz önünde bulunduracak aileler bence olacaktır.Yukarıdan bırakanların çok olacağını düşünüyordum ama insanların kafasında seneye ne olur sorusu var.Kontenjan azalması olmasa bence gelirdi ama şu an çok ortada.Senin sıralama buna yakındı dimi
  • serokut s kullanıcısına yanıt
    insallah.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yinemimezunakaldim kullanıcısına yanıt
    tesekkurler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CeremiKılarksın kullanıcısına yanıt
    6k civarindaki ogrencilerin kontenjani bitirecek kadar IUHF IO tercih edecegini dusunmuyorum hocam. cogu gecen seneki 2,5-3k kafasina sahip ogrenciler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • up

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • up
  • Son Soru Bükücü kullanıcısına yanıt
    cidden farkli dusunceleri olan arkadaslar yazarsa faydali bir baslik olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türkiyede hala hukuk okumak mantıklı.kontenjan değişmediyse max8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Powerchill P kullanıcısına yanıt
    tesekkurler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Valla 6.3kdan yazmayı düşünüyorum. Gelmesse kan çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam simdi orada 2 tip ogrenci olucak
    İstedigimi alamadim>mezun
    Zaten mezun istedigimi alamadim artik yeter>ne gelirse yaz
    Burada 2.mezuna birakicaklarla normalde mezuna bırakmayıp yazicak 12ler bence birbirini notrleyecektir. İlk tercihe yazip unutmak, gelirse sevinmek en iyisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Killing Road kullanıcısına yanıt
    tesekkurler hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • petruccist kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kontenjan aynıysa degismez hatta 6.5 diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yığılma olan senelere bakmak gerek bence.2010,2016 daki çeşitli boyutlardaki yığılma senelerindeki sıralamalarda nasıl bir hareket gerçekleşmiş? Kıdemli arkadaşlar bilgi verirse seviniriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.