Şimdi Ara

Itu siralamalarinin bu seneki akilalmaz yukselisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Degisim sutununu siralayinca (2024’e kiyasla) itu’deki buyuk sicrama goze carpiyor. Pesinden odtu’deki büyük oynamalar geliyor. Sadece boun makine bi nebze yukselmis. Koc’ta cok hafif bi yukselme var. Bilkent dusus trendinde basi ceken univ. Keza sabanci muh doga da dusmus epey.


    Itu mat ezici sekilde siralamasi en cok yukselen bolum. Itu makinenin bu kadar yukselmesine anlam veremedim. Kom en az 1.5k yukselmesi gerekirdi, herhalde gecen seneki ismi ros oldugu icin ve tercih kilavuzunda gecen senenin verisi olmadigi icin ucak uzaya gore az yukselmis. Ehb yukselmesi zaten kacinilmazdi.


    Odtu istatistige ne demeli?


    Siz en cok hangi bolumlerin yukselis ya da dususune sasirdiniz?


    Itu siralamalarinin bu seneki akilalmaz yukselisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serryt455 -- 26 Ağustos 2025; 5:30:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • serryt455 S kullanıcısına yanıt
    Kom 1.5k mı yüksekecekmiş. :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Ölmek mi istiyorsun? Git o zaman at kendini denize. 5 saniye sonra hayatta kalmak için çırpındığını fark edeceksin. Sen kendini öldürmek istemiyorsun sen içindeki bir şeyleri öldürmek istiyorsun.

    Morgan Freeman
  • adam ctis'in ismini yanlış yazmış. ctis düşmanları her yerdeItu siralamalarinin bu seneki akilalmaz yukselisi Itu siralamalarinin bu seneki akilalmaz yukselisi 

    _____________________________
  • Sabancı mdbf %50 kepaze oldu, bu gidişle abaküs satarlar kırtasiyede

    14k (23), 26k (24), 60k civarı (25)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Egon_Krenz -- 26 Ağustos 2025; 9:47:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kaç ileri geri gittiden ziyade yüzdesel değişime bakmak daha iyi olur gibi. yani 10kdaki okul 1000 ileri/geri gidince listeye göre vaovv oluyor belki ama 450deki okul ne kadar yer değiştirebilir zaten anca 50-100. ayrıca genel anlamda %50 burslu veya paralı bölümler ciddi gerilemiş, onları da liste dışı tutarsak sanki daha anlamlı oluyor. benim gördüğüm en çarpıcı değişim bilkent MBG oldu. onun dışında EE ler ve makineler genelde konumlarını korumuşlar hatta ee ler top okullarda bilkent odtü gibi, cenge yaklaşmışlar. ceng yine bu okullarda hafif kan kaybetmiş ama çok da geriye gitmemiş, odtü stat iyi ilerlemiş ilk 10k ya girmiş nihayet. makineler kapı gibi duruyor maşallah.


    ekonominin sıkıntılı zamanları genelde kolay ve yüksek para, garanti işe yönelim artıyor haliyle, artış olmuş ama ben açıkçası tıbba bu sene daha fazla yönelim beklerdim mühendislikler gene iyi kalmışlar.

    edit: benim zamanımın öys (o zamanki yks:)) birincileri ya boğaziçi EE ya bilkent EE seçerdi, boğaziçinin geldiği yer üzücü. itü teknik bölümlerde boğaziçinin yerini alacak galiba.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysahin2000 -- 26 Ağustos 2025; 9:50:56 >
    _____________________________




  • Egon_Krenz E kullanıcısına yanıt

    üniler aç gözlülük yaptı, fiyatları dolar bazında 3-4 kat arttırınca millet yazmadı.


    6 binden kapatan bilkent cs ücretli 50 binden kapattı. şaka gibi.


    benim bölümler (ctis&math) tamamen rezalet zaten ikisinin de ücretlisi 240 binden alıyor.


    keşke 3 fizik daha yapsaydım da ödtü ee kazansaydımItu siralamalarinin bu seneki akilalmaz yukselisi 

    _____________________________
  • fahiş fiyatlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 240k'daki eleman math'ı yapabilecek mi? Ben yüksek ihtimalle math'i beceremem diyorum 12k yapmama rağmen, bu lavuklar nasıl halledecek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Egon_Krenz E kullanıcısına yanıt

    2 sene hazırlık 7 sene lisans 2.0 gpa


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teknik Okul Diff diyoruz geçiyoeuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • odtü istatistik'in en tepede olma sebebi odtü'de bu alana bakan ceng hariç bölüm olmayışı (ie ve mat aşırı teorik, ie'de ds 4. sınıf seçmelisi falan herhalde.). yoksa istatistik'in hala daha geçirmesi gereken yapması gereken yenilikler var. veya odtü'ye yeni bir ai bölümü açılması gerekiyor. tüm bunlar olmadığı için odtünün oradaki boşluğunu istatistik dolduruyor. itü'nün de istatistik'e göre daha az yükselme sebebi bu zaten. hem sıralamaları zaten istatistikten hali hazırda daha yüskek hem de computing alanını dolduran 3 4 tane bölüm var mesela ceng - ai ve veri - mat müh - vba - ie (odtüden daha az teorik.) - işletme müh (ucundan). ve hepsi de benzer sıralamada. dolayısıyla itünün böyle bri boşluğu yok. istatistik bölümü itüde olsa 15k falan olurdu. odtü istatistik tamamen odtü'deki hem bölüm hem de computing odaklı bölüm boşluğunu dolduruyor. ama bir tane daha ciddi bir yenileme şart her açıdan. odtü fazla geri kaldı bu konularda. ya bir şekilde istatistik'i artık adam akıllı konumlayacaklar ya da gidip sağlamından bir ai departmanı kuracaklar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EistroY661 -- 26 Ağustos 2025; 20:26:25 >
    _____________________________




  • Herkes prof olmuş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Ölmek mi istiyorsun? Git o zaman at kendini denize. 5 saniye sonra hayatta kalmak için çırpındığını fark edeceksin. Sen kendini öldürmek istemiyorsun sen içindeki bir şeyleri öldürmek istiyorsun.

    Morgan Freeman
  • İtü resmi olarak top6'ya girmiştir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.