Şimdi Ara

İtopyada Kırık Gelen Monitör - Ups Kargo 3 Gün bekletti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İtopya Bilgisayardan 30 Kasım Cuma günü aldığım Philips 272V8A Monitörüm kutuda hasar olmamasına panelin köşesi kırık geldi. Kırık kısmın özellikle enerji tasarrufu kağıdının altında olması dikkatimi çekti. Elimde paket açılış videosu da var. UPS Türkiye kargomu 2 gün boyunca "ileri ki bir tarih için bekletiliyor" bilgisi girdi kendi sistemime. İtopya'dan pazartesi günü aldığım ürün salı günümde elimde oldu yine UPS Türkiye ile ancak monitör cuma günü siparişi verilmesine rağmen çarşamba günü elimde oldu be için kırık çıktı. Benim iki tahminim var. 1-) Kargo firması ürünü yüksek bir yerden yüzüstü düşürdü. 2-) Ürün zaten kırıktı ve İtopya bu şekilde gönderdi. Kırık olan köşenin yanındaki köpük de yırtılmış bu arada belirteyim. Yani hasar aldığı kesin bir durum. Ayrıca monitörün alt kısmında da çizgisel bir çizik var onu da belirteyim.
    Resimlerin açıklaması:

    02.12.2019 tarihli kargo - İtopya'dan Pazartesi aldığım ve bir günde ups ile gelen kargo
    30.11.2019 tarihli kargo - İtopya'dan Cuma günü aldığım ve 3 gün bekletilen (! ) monitör

    İtopyada Kırık Gelen Monitör - Ups Kargo 3 Gün beklettiİtopyada Kırık Gelen Monitör - Ups Kargo 3 Gün beklettiİtopyada Kırık Gelen Monitör - Ups Kargo 3 Gün beklettiİtopyada Kırık Gelen Monitör - Ups Kargo 3 Gün beklettiİtopyada Kırık Gelen Monitör - Ups Kargo 3 Gün bekletti

    Monitör daha büyük bir paket bekletilmesini anlarım belki ama içi kırık gelince, aynı yerden aynı kargo şirketiyle aldığım ssd çok daha önce gelince kargo şirketinden şüpheleniyorum. Ayrıca kargocu arkadaş 5 dk sonra aradığımda ve 15 dk sonra aradığımda açmadı beni şaşırtmayarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |Eren| -- 4 Aralık 2019; 15:55:42 >



  • Kötü bir durum gerçekten,şimdi bunlar ürünü teslim aldığın için kargoda hasar aldıda demezler. Belkide ürün onlara o şekilde de verilmiş olabilir, ürünün paketi açık mıydı veya dış kutusunda ilgili yerde ezik var mıydı? Ne yaptınız veya ne yapmayı düşünüyorsunuz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.