Şimdi Ara

İtopya gece fırsatları 3600 MHz rem 300 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
3.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 ay
  • Cevaplayan Üyeler 20
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 17 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Holisticmax (10 mesaj) XSimurgX (6 mesaj) SpyBunny (4 mesaj) Zaris (3 mesaj) FriedhelmWilhelm (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22 mesaj) Mobil (7 mesaj) Uygulama (13 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> İtopya gece fırsatları 3600 MHz rem 300 TL
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    230 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    https://www.itopya.com/itopya-da-gece-firsatlari/
    Bı kaç parça da güzel indirimler var ihtiyacı olana



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Yüzbaşı
    681 Mesaj
    Bu siteden yakın zamanda sipariş verip siparişi eline geçen var mı? bir ürün alacaktım ulaşamadım asla.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    407 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Predator536

    Bu siteden yakın zamanda sipariş verip siparişi eline geçen var mı? bir ürün alacaktım ulaşamadım asla.
    Ben 2000 liralık alışveriş yaptım 5. İşgünü kargoya verildi. Arayıp sormadım ulaşamayınca strese girmeye gerek yok, sağlam şekilde ulaştı piyasanın da çok alrına almış oldum 😁



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    5319 Mesaj
    299TL'ye aldığım rami görünce üzüldüm. Kupon ile o fiyata mal edememiştim geçen ay.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    632 Mesaj
    Bir tane de işlemci koysalardı iyiydi.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6162 Mesaj
    tek tük güzel indirimler var. değerlendirilebilir.

    yine bir indirim ve yine ssd yok

    vallahi bu ssd kıtlığından bunaldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 16 Haziran 2020; 21:30:9 >
    _____________________________

    For the Alliance
    Discord: Zaris#7582
  • Çavuş
    62 Mesaj
    Trendyol da 660tl 16gb (2x8), 2 tane alıp da, uğraşmak istemeyenler için.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5319 Mesaj
    13 stok varken bi tane almaya başladım o sıra sayfa yenile yaptım 11 idi. alımı yaptım. geri döndüm stok yok. olacak iş değil. aynı anda 10 kişi mi aldıkta bitti.

    tek tek satan zihniyete ben. 2 kere kargo parası ve taksit ile yinede uygun diye almak istedim mevcut 2x8 yanına bi 2x8 diye. bi daha daha aşağı gffiyat çok az denk gelir diye.

    bi taneyi iade edelim şimdi.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    Dün gece seagate Firecuda 520 1tb ssd 1160 TL idi. 500gb ile fiyat aynıydı. Galiba hata yaptılar. Bu akşam anca düzelttiler. 2160 TL olmuş, stoğunuda kapatmışlar. Amerika fiyatı bile indirimde 250 usd falandı. Alıcaktım fakat iptal ederler diye almadım. Dh den alan oldumu acaba.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    129 Mesaj
    Bende 2x8 sandım pahalı.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    5319 Mesaj

    Pahalı mı? 8GB 3600mhz CL18 100TL'ye mi arıyorsunuz?
    |
    |
    karmakan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Hocam msi anakart ryzen 3600 destekliyormu acaba bilen varsa yazabilirmi lütfen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    MSI A320M BAZOOKA 3200MHz(OC) DDR4 Soket AM4 HDMI DVI VGA mATX Anakart



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    32gb 3600mhz cl16 var mı indirim arkadaşlar?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5319 Mesaj

    3600 için a320 almayın. 50-100 daha fazla verin b450 gigabyte alın piyasadan
    |
    |
    Spyzhamer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj

    Hocam haklısın ama başka bi durum var 3600 kaldırıyormu sonuç olarak cevaplarsaniz sevinirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Holisticmax kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    241 Mesaj
    rival 710 bedava gitmiş.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    54 Mesaj

    Mayıs 24de argb fan sipariş ettim. Ne arayan var ne soran. Hiç bir hareketlilik yok. Arıyorum ulaşamıyorum da.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Predator536 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6162 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SpyBunny

    Hocam haklısın ama başka bi durum var 3600 kaldırıyormu sonuç olarak cevaplarsaniz sevinirim.
    eğer bios update edilmişse sistemi açar. bios update edilmemişse sistemi açmaz. manuel şekilde bios update yapmanız gerekebilir.

    yani sonuç olarak, teknik olarak kullanılır ama önerilmeyen bir şey. A320, r3 1200 tarzı işlemciler veya 2. nesil ryzen işlemcilerin giriş seviyesi olanları için uygun bir anakart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 16 Haziran 2020; 22:59:10 >
    _____________________________

    For the Alliance
    Discord: Zaris#7582
  • Yarbay
    5319 Mesaj

    çalışır.
    |
    |
    Spyzhamer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
kripto para haberleri
Ekonomi
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,328
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.