Şimdi Ara

Itopya'dan bir şey almayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
904
Tıklama
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 ay
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 31 gün 38 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 34HIL34 (1 mesaj) Sylisyum (1 mesaj) Xef1ONYX (1 mesaj) b0Ni (1 mesaj) Jake Lockley (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) (1 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • macun arıyordum baktım itopya'da son 20 69 lira diyor dedim iyi 2 tane alayım.yanında 167 liralık da mousepad aldım sepete attım satın al dedim kodu girdim tamam dedim onay sayfası beklerken sepetinizdeki ürünlerin fiyatı değişti dedi.neymiş diye baktım macunu 86 lira yapmışlar hani son 20 idi?2 tane alınca uyandırdık herhalde adamları.ben sepete atmışım satın al demişim kodu girmişim tamam demişim iş bitmiş fiyatı değiştiyse o sizin sorununuz.




  • İtopya, inceheaap, inventus, qp bilişim vs n11 vb satis platformalari tuketici dostu ve yararina olacak şeyleri yapacak firmalar degiller. Ekran kartlarini el altindan satan firmalar bunlar stoga sommadan. AB'de yaşasak hergun ceza alacak firmalar bunlar. Hepsinden cok aşırı oldum bittim ihtiyacı olmadığı müddetçe uzak durmak lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • indirimli fiyatlardan 1 tane almana izin veriyor, gayet güzel bir uygulama.

  • Aynen sen böyle ufacık saçma bir sorun olduğunu düşündüğün bir şey yaşadın diye ben 15K lık alışveriş yapacaktım şuan vazgeçtim :D Nasıl bir kafa yapınız var ya :D

  • Xef1ONYX kullanıcısına yanıt

    +Konuyla alakalı Corsair k55 arıyorum sırf yazılımından faydalanayım diye. En ucuz şuan itopyada 499 lira. Sonra mediamarkt 529, sonrası 750lerden devam ediyor... Adamlar ucuza koyuyor, az buçuk namı var.. Ucuza almak için sorun olmaması adına dua edip alıyosun..



    Hocam öyle bir söylemişsin ki donanım hacminin belki %25 30u bu şirketlerden geliyor.


    Maalesef sorun yaşayacaklar olacak tabii. Bu hacim yanında bunu da getiriyor. Çok şükür bir sorun yaşamadım henüz hiçbiriyle.



    Trendyol-hb-n11-gg vs bunlara girince zaten blabla elektronikten ürün alıyosun. Bunlara da ben güvenmiyorum..



    Geçenlerde teknobiyotikte satılan bir psudaki coilwhine'a sorun yok demişlerdi:)


    Al birini vur ötekini oluyor biraz. Amerika'da değiliz ki newegg-walmart-amazoncom arasında dolaşalım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sylisyum -- 24 Ocak 2022; 13:5:4 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.