Şimdi Ara

180Hz - 1 MS (GtG) - RAPID IPS - 4.199 TL | ITOPYA.COM'DA AYIN ÜRÜNLERİ MSI EKİPMANLAR! (129. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.993
Cevap
141
Favori
1.123.215
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 127128129130131
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Donanım Arşivi'ne, Twitch'e vb. yerlere sürekli reklam veriyorlar ama müşterilerle hiç ilgilenmiyorlar. Müşteri hizmetlerine bağlanmak için 55 dakika bekledim en sonunda ulaştım,göndereceğizden başka söyleyecekleri yok. Virüsü bahane ediyorlar ama Amazondan aldığım ürün anında kargoya veriliyor onlara virüs yok mu anlamıyorum.Aldığımız ürünler sağ salim gelirde bu gecikme probleminden kurtuluruz. Siparişi vereli 00.00 itibari ile 5 gün olacak.
  • gkhn1903 G kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Tez zamanda sorununuzun çözülmesi dileği ile.
  • itopya.com kullanıcısına yanıt
    Sayın yetkili, en azından sistem siparişleri dışında kalan ürünleri kargolayıp , monte edilmesi gereken siparişleri daha sonra gönderseniz olmaz mı ?
  • killerdg K kullanıcısına yanıt
    Gelen cevaplar karşısında karamsarlığa kapılıyorum ve ürünümü gönderecekler mi diye düşünmeden edemiyorum :(
  • Siparisim teslim edildi ancak yaninda faturasi gelmedi ve hesabimdan e-fatura olarak da indiremiyorum. Orada da gozukmuyor.
    Faturami nasil alabilirim? Sonradan e-posta ile mi geliyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 2 Nisan 2020; 9:27:29 >
  • Siparişim kargoya verildi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gargamel_ kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim umarım sizde biran önce kavuşursunuz problemsiz (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oup59 kullanıcısına yanıt
    Birkaç güne mail olarak yollayacaklardır. Bana da o şekilde gelmişti..
  • cinematic kullanıcısına yanıt
  • gargamel_ kullanıcısına yanıt
    Hocam karamsarlığa kapılmayı gerektirecek bir durum yok sonuçta ülke olarak zor bir süreçten geçiyoruz,itopya da ki kardeşlerimizin bu virüse rağmen siparişleri yetiştirmek için canla başla çalıştıklarından süphem yok, benim monitör sipariş verilmesinin ertesi günü kargoya teslim edildi keza forum üzerinde ki yetkili arkadaşa da kargo bilgilerini gönderdim bu aşama da beklemekten başka yapılacak pek bir sey yok.

    Edit: Kargom teslim edildi,monitörü kullanmak nasip olmadı ama fiziksel olarak monitörde bir kırık,çatlak yok,inşallah calistirinca da sıkıntı yasamam,herkese iyi alışverişler diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi killerdg -- 2 Nisan 2020; 21:47:28 >
  • gkhn1903 G kullanıcısına yanıt
    Umarım problemsiz olur teşekkürler.
    Sonrasında yazdığım her olumsuz mesajı silip hala güvenilir bir firma olduğunuzu göstermeye çalışıyorsunuz insanlar sizden alışveriş yapsın diye. Gerçekten yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gargamel_ -- 10 Nisan 2020; 20:15:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • killerdg K kullanıcısına yanıt
    İtopya sattığı ürünün arkasında durmuyor ve iade kabul etmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gargamel_ -- 10 Nisan 2020; 20:16:20 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim kulaklığım bugün ulaştı.
  • 26 Martta sipariş verdim hala bekliyorum , siparişin faturası geldi ürünler yok 7 iş günü dediniz ona da eyvallah dedik ama yine yok çağrı merkezinize bağlanabilene aşk olsun buradan bir de özel mesaj kutunuzu kapatmışsınız ee biz ne yapacağız? iletişim,sipariş yönetimi falan çok kötü
  • Bizde verdik bir sipariş bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okitai

    26 Martta sipariş verdim hala bekliyorum , siparişin faturası geldi ürünler yok 7 iş günü dediniz ona da eyvallah dedik ama yine yok çağrı merkezinize bağlanabilene aşk olsun buradan bir de özel mesaj kutunuzu kapatmışsınız ee biz ne yapacağız? iletişim,sipariş yönetimi falan çok kötü
    Merhabalar,

    Özel mesaj kutumuz kapalı değildir, müşterilerimiz bizimle özel mesaj aracılığı ile iletişime geçebilmektedir ancak biz size yardımcı olmak amacıyla özel mesaj atmak istediğimizde "Bu kullanıcı kişisel mesaj almak istemiyor." uyarısı vermektedir. İletişim kurabilmek adına ayarlarınızı gözden geçirmenizi rica ederiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi itopya.com -- 6 Nisan 2020; 11:33:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: itopya.com

    Merhabalar,

    Özel mesaj kutumuz kapalı değildir, müşterilerimiz bizimle özel mesaj aracılığı ile iletişime geçebilmektedir ancak biz size yardımcı olmak amacıyla özel mesaj atmak istediğimizde "Bu kullanıcı kişisel mesaj almak istemiyor." uyarısı vermektedir. İletişim kurabilmek adına ayarlarınızı gözden geçirmenizi rica ederiz.

    Alıntıları Göster




  • Merhaba,

    F/P hoparlör ve usb bluetooth aparatı alıcam. Tavsiyeniz olur mu?
  • itopya.com kullanıcısına yanıt
    İade etmek isteğimiz ürün için hangi adresi vermemiz gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gargamel_ -- 10 Nisan 2020; 20:17:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 8 gb pc ram indirimi var mı?
  • 
Sayfa: önceki 127128129130131
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.