Şimdi Ara

180Hz - 1 MS (GtG) - RAPID IPS - 4.199 TL | ITOPYA.COM'DA AYIN ÜRÜNLERİ MSI EKİPMANLAR! (113. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.994
Cevap
141
Favori
1.123.656
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaris

    O müşteri hizmetleri zaten salsın tamamen kapatıp mailden yardım etsinler daha iş görür. Hayatımda bu kadar kötü müşteri hizmetleri görmedim ben, Allah'dan yardım istesen daha mantıklı en azından psikolojik olarak insanı rahatlatır

    Kaç yıldır internet üzerinden alışveriş yapıyorum bu kadar kötü müşteri hizmetleri görmedim ben. Genel anlamda memnundum, kargom hızlı gelmişti falan ama bir sıkıntı çıktığı taktirde adamlarda müşteri desteği yok. Hiçbir muhatabın yok. Telefonu minimum 1 saat bekliyorsun ya ulaşıyorsun konuşurken kapanıyor ya hiç ulaşamıyorsun.

    Koca firma hiç durup düşünmez mi bizim müşteri hizmetleri ne işe yarar insanlar feryat koparıyor. Yok ama düşünmüyorlar demek ki, müşteri hizmetleri yok gibi birşey.

    Alıntıları Göster
    Telefonla neden ararsınız ben hep maille hallediyorum işimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Telefonla neden ararsınız ben hep maille hallediyorum işimi.

    Alıntıları Göster
    maile 6 gün cevap gelmedi, mail de çözüm değil yani. siz halletmiş olabilirsiniz, ben mail ile yanıt alamadım.

    bu arada ben firmanın kargolamasından, sistem montajından, ürün kalitesinden vs. dertli değilim hatta bunlardan memnun kaldım. teknik servisleri vb. iyi. sadece müşteri hizmetleri sıkıntılı, eğer aldığınız ürünle ilgili bir sıkıntı çıkarsa karşınızda muhatap bulamıyorsunuz.

    bu kadar insan müşteri hizmetlerinden yakınıyorsa ortada bir sorun vardır, 1 saat telefonda sıra beklemek nerede görülmüş?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaris

    maile 6 gün cevap gelmedi, mail de çözüm değil yani. siz halletmiş olabilirsiniz, ben mail ile yanıt alamadım.

    bu arada ben firmanın kargolamasından, sistem montajından, ürün kalitesinden vs. dertli değilim hatta bunlardan memnun kaldım. teknik servisleri vb. iyi. sadece müşteri hizmetleri sıkıntılı, eğer aldığınız ürünle ilgili bir sıkıntı çıkarsa karşınızda muhatap bulamıyorsunuz.

    bu kadar insan müşteri hizmetlerinden yakınıyorsa ortada bir sorun vardır, 1 saat telefonda sıra beklemek nerede görülmüş?

    Alıntıları Göster
    4 yıl vatanbilgisayarda da çalışmıştım. Sorun heryerde var. Ülkenin her kurumu.her şirketi sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    4 yıl vatanbilgisayarda da çalışmıştım. Sorun heryerde var. Ülkenin her kurumu.her şirketi sorunlu.

    Alıntıları Göster
    Vatanbilgisayarı telefonla aradığımda 1 saat beklediğimi hiç hatırlamıyorum hocam yapmayın, her şirket sorunlu ama bunlarda ayrı bir problem var. Elbette çeşit çeşit firmada çeşit çeşit problemler yaşadım mesela en son teknosa ile çok fazla problem yaşadım ama her telefonla aradığımda müşteri hizmetleri ile görüşme sağlayabildim, bir şekilde sorunun çözümü için ilerleme kaydedebildim.

    Ha mağdur edildim o ayrı mesele ama muhatap buldum bir şekilde ve uzun sürsede sorunum çözülmüştü.

    Burada problem sorun yaşanması değil, muhatap bulamamak. 1 saat sıra bekletip hattı kapatmak ve sonra 1 saat daha bekletmek nedir? Böyle bir şey en kötü, en beter firmada bile yok. Yok yani, bir burada gördüm böylesini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 24 Aralık 2019; 0:2:5 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaris

    Vatanbilgisayarı telefonla aradığımda 1 saat beklediğimi hiç hatırlamıyorum hocam yapmayın, her şirket sorunlu ama bunlarda ayrı bir problem var. Elbette çeşit çeşit firmada çeşit çeşit problemler yaşadım mesela en son teknosa ile çok fazla problem yaşadım ama her telefonla aradığımda müşteri hizmetleri ile görüşme sağlayabildim, bir şekilde sorunun çözümü için ilerleme kaydedebildim.

    Ha mağdur edildim o ayrı mesele ama muhatap buldum bir şekilde ve uzun sürsede sorunum çözülmüştü.

    Burada problem sorun yaşanması değil, muhatap bulamamak. 1 saat sıra bekletip hattı kapatmak ve sonra 1 saat daha bekletmek nedir? Böyle bir şey en kötü, en beter firmada bile yok. Yok yani, bir burada gördüm böylesini.

    Alıntıları Göster
    4 yıl önce ayrılmıştım şimdi M.hizmetlerine bağlanma durumu nedir bilmiyorum tabi.




  • Zaris kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kampanya döneminde yaşanan yoğunluk nedeniyle iletişim konusunda yaşanan yoğunluğun farkındayız, gelen yoğun sipariş talebiyle doğru orantılı olarak bir çağrı trafiği de mevcut oluyor bu yoğunluğa bağlı olarak çağrı merkezimizde bekleme sıraları uzuyor ve telekomünikasyon firmalarının zaman sınırına bağlı olarak belirli bir zamandan sonra hattan otomatik düşmeler meydana geliyor. Bilerek telefon kapatılması gibi bir durum kesinlikle söz konusu değildir. Zaten konuyla ilgili olarak müşterilerimiz bizimle iletişime geçtiğinde mümkün mertebe telefon numaralarını alarak tekrar aranmaları için elimizden geleni yapıyoruz.
  • Cumartesi günü havale yoluyla sipariş verdiğim sistem pazartesi sabah 10 sularında onaylandı. Umarım en yakın zamanda sorunsuz bir şekilde elime geçer ve ben de olumlu bir geri dönüş bırakırım buraya İtopya.com ile ilgili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: itopya.com

    Merhaba,

    Kampanya döneminde yaşanan yoğunluk nedeniyle iletişim konusunda yaşanan yoğunluğun farkındayız, gelen yoğun sipariş talebiyle doğru orantılı olarak bir çağrı trafiği de mevcut oluyor bu yoğunluğa bağlı olarak çağrı merkezimizde bekleme sıraları uzuyor ve telekomünikasyon firmalarının zaman sınırına bağlı olarak belirli bir zamandan sonra hattan otomatik düşmeler meydana geliyor. Bilerek telefon kapatılması gibi bir durum kesinlikle söz konusu değildir. Zaten konuyla ilgili olarak müşterilerimiz bizimle iletişime geçtiğinde mümkün mertebe telefon numaralarını alarak tekrar aranmaları için elimizden geleni yapıyoruz.
    aman hocam yapmayın 1 ay geçti blackfriday'den beri, ayrıca telekomünikasyon firması sebebi ile de kopmadı. müşteri temsilcisi beni teknik servise bağlayacağını söyleyip yönlendirdi, o yönlendirme yapılmadan kapandı. geri de aranılmadı, geri aranılması için size özel mesaj dahi yazdım.

    neyse bu müşteri hizmetleri probleminin hiçbir savunulacak bir tarafı yok. ben dediğim gibi kargomdan, montajdan alışverişten genel olarak memnundum ürünlerimi hızlı aldım, teknik servisden memnunum. bir güç kaynağım bozuk çıktı onu da geri gönderdim değişim için müşteri hizmetleri ile yaşadığım bu sinir bozucu durumlar böyle başladı.

    nihayetinde bu problemler sebebi ile hiçbir iletişim kuramadan, ne olduğu, ne olacağı hakkında hiçbir bilgi alamadan, teknik servis bana bir süre sonra geriye değişim ürünü yolladı umarım bu da problemli çıkmaz.

    tek teşekkürüm teknik servisdeki çalışanlara. hiç iletişim kuramadığım halde kargomla ilgilenip değişim yapıp geri kargo göndermişler sağolsunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 24 Aralık 2019; 18:33:59 >




  • zelica kullanıcısına yanıt
    itopya.com kullanıcısına yanıt
    Ürün stoğa girince sağolsun @itopya.com mail ile ulaştı. Durumu çözdük
  • Sezerity kullanıcısına yanıt
    Ne zaman mail attılar hocam yeni monitör mü gönderdiler?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zelica kullanıcısına yanıt
    Bu sabah forum üzerinden iletişim kurduk sonrasında mail attılar ve monitör için black friday'deki fiyattan indirim kodu verdiler. Tekrar sipariş ettim ürünü.
  • " Yeni Lansmana özel fiyat Viewsonic 27" XG270QG 165Hz 1 ms QHD NANO IPS 2K G-Sync Gaming Monitör / 641 TL / Satın Almak İçin Tıklayınız " link bozuk @itopyacom
  • ValarMorqhulish V kullanıcısına yanıt
    Yalnız o monitör 5000 tl hocam
  • Sezerity kullanıcısına yanıt
    Oldu o zaman görüşürüz. :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: |Eren|

    Evet 19 gün önce aldığım ve yoğun yazışmalar ve toplam 200 dakikaya varan telefon görüşmelerinden sonra köşesi kırık ve portlarının arkasında jelatin olan monitörüm Philips servisine gönderilmiş ve şaka gibi "21 iş günü daha bekleyin size zahmet çünkü siz bir kerizsiniz" tadında mail almanın keyfi harika

    Elimdeki videoyu talep bile etmedi adamlar. Açılış videosunu izleyin sonra Ups mi hatalı kendi personeliniz mi onu araştırın müşteriyle alakası yok bu sürecin

    Buraya yazıyorum yemin olsun ki o servisten "kullanıcı hatası" gibi bir sonuç çıkarsa Bursadan atlayıp kadıköy şubesine kadar gelip dükkanın önünde en yoğun saatte o monitörü kıracağım. Ne kadar sosyal medya aracı varsa ordan da yaymayı düşünüyorum. 20 gün sadece iadeyle uğraştım bir buçuk ay da serviste bekler. 750 lira verip 2 ay boyunca canınızın sıkılmasını istiyorsunuz doğru adresi artık biliyorsunuz teşekkürler İtopya
    Ayipli urunde cayma hakkin var, hatta mesafeli satis sozlesmesinde direkt cayma hakkin var diye biliyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: take a minute

    Ayipli urunde cayma hakkin var, hatta mesafeli satis sozlesmesinde direkt cayma hakkin var diye biliyorum?

    Alıntıları Göster
    Yenisiyle değişime karar verildi bugün kargoya verilecek inşallah
  • Fiyatlara aldanıp ilk defa alışveriş yaptım, siparişimden 1 gün sonra ürün fiyatı düşünce arayıp sorduğumda ürünü teslim almayıp yeni sipariş verebileceğimi söylediler, yeni ürün alıp eskisi için aide kaydı açtım. 10 gün oldu ürünü teslim aldıkları ve hala İADE TALEBİNİZ DEĞERLENDİRİLİYOR diyor.

    Neyi değerlendiriyorsunuz, teslim dahi almadığım bir ürün de neyin kusurunu arıyorsunuz.

    Tüketici haklarından habersiz bir firma. Uzak durun derim.

    Alışveriş yapmadan önce firma ile iletişim kurmayı deneyin göreceksiniz ki ne telefonları açan var ne mailleri cevaplayan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 27 Aralık 2019; 15:58:34 >
  • nfsworld kullanıcısına yanıt
    Aynen kardeşim, noktasına kadar katılıyorum sana Benim de15 gün oldu iade işlemi hâla değerlendiriliyor diyor. Bakalım neler olacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: |Eren|

    Yenisiyle değişime karar verildi bugün kargoya verilecek inşallah

    Alıntıları Göster
    çözüldüğüne sevındım... ben size kitlerler diye beklıyordum açıkcası..

    bu sefer kazasız belasız ulasır elınıze ınsallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    çözüldüğüne sevındım... ben size kitlerler diye beklıyordum açıkcası..

    bu sefer kazasız belasız ulasır elınıze ınsallah

    Alıntıları Göster
    İnşallah teşekkür ederim yorumlarınız için
  • 
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.