Şimdi Ara

İtopya.com Kutusu Açılmış Ürünün İadesini Kabul Etmiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 182 gün 17 saat 52 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • zanile (1 mesaj) sedatistan (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 24/11/2020 tarihinde itopya.com web sitesinden satın almış olduğum 857,90 TL tutarındaki "Razer Blackwidow Elite" mekanik klavye ürünün elime ulaştığında (30/11/2020) klavyenin tuş seslerinde bir sorun olduğunu düşündüğüm için ürünü geri iade etmek istedim. Aynı klavyeden elimde 2 adet daha mevcut fakat bu klavyenin tuş sesleri olması gerektiği gibi değildi. Ki bu klavyenin alınma sebebi tuş seslerinin yüksek olmasıdır fakat bu klavyenin tuş sesleri elimdeki aynı marka ve model 2 klavye ile alakası bile yoktu. Ürünün kutusundan klavye ve silikon kılıfı içerisinde bilek desteği çıkıyor. Ben ürünü elimdeki klavyeler ile karşılaştırdım ve anlattığım sebepten dolayı tekrar hiçbir yerine zarar vermeden kutusuna geri yerleştirdim. Silikon kılıfı içerisindeki bilek desteğini hiç açmadım bile ki açılmış olsaydı o kılıfın yırtılarak açılması gerekiyor direk anlaşılabilir. Toplam ürünü kutusundan çıkarıp geri yerine koymam 1-2 dakika sürmüştür. Yani hiçbir şekilde kullanmadım. Web sitesinden iade talebi oluşturup kargo ile 03/12/2020 tarihinde geri gönderdim. 07/12/2020 tarihinde firma beni aradı ve üründe deri malzeme olduğunu, deri malzeme olduğu için iade alamadıklarını ve kutu açıldıysa kullanılmış sayılacağını söyleyerek iade talebimin reddedildiğini söyledi. Fakat web sitelerindeki "Garanti ve İade Koşulları"'nda böyle bir madde bulunmuyor. Yani kutusu açılmış ürünün geri alınmayacağına dair hiçbir ibare bulunmuyor. Yukarıda bahsettiğim şekilde deri malzemesinin kılıfından çıkarmadığımı eğer kılıf açılırsa zaten bunun anlaşılacağını söyledim fakat "biz buna karar veremeyiz kutu açıldıysa kullanılmış sayılır" şeklinde bir açıklama yapıldı. Ve eğer ürünün tuşlarında sorun olduğunu düşünüyorsanız distribütör firmaya gönderebiliriz dediler. Bende tuş seslerinin olması gerektiği gibi olmadığından dolayı iade etmek istediğim için gönderilmesini kabul ettim. 18/12/2020 tarihinde distribütör firma olan Arena Bilgisayar'ın inceleyip tekrar bana gönderdiği ürün elime ulaştı. Ürünün üzerindeki etikette "Arızaya rastlanmadı" yazıyor. Bunun üzerine itopya.com'u tekrar aradım ve bana yine ürünün kutusunun açıldığını bu yüzden iade kabul edilmediğini söylendi. Buna karşılık "web sitenizdeki iade koşullarında böyle bir madde yok" dememe karşılık "mail atın bilgi verelim" şeklinde cevap verildi. Özet olarak bana gelen ürünün olması gerektiği gibi olmadığını düşünüyorum ve hiç kullanılmamış şekilde iade etmek istiyorum fakat firma kutusu açılmış ürünün iadesini kabul etmiyor. 18/12/2020 tarihinde tüketici haklarına da başvurdum.




    |
    |




  • sonuç?

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.