|
İşyerinde ustabaşılığı ben hakediyorum. 3 vardiyada birer tane ustabası var. Sıra ile oluyor normalde. İlk 3 kişi ustabaşı olmuş durumda 4. Sırada ben varım. Ama 5. Sırada olan adam ustabaşı olmak için üzerime oynuyor ve beni saf gibi gösteriyor. Kendimi yirtiyorum iş için ama o laf cambazlığı ve şeflere iyi görünerek çok ön planda duruyor. Ben çekingen olduğum için beni dısladılar. Nasıl ustabaşı olabilirim. Diğer sonradan giren çalışanlar beni iplemiyor bile. Nasıl bir duruş sergilemem lazım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yapayzeka037 -- 10 Mayıs 2025; 15:46:36 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İnanmak yeter.
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






