Şimdi Ara

İŞTE YENİ OPEL ASTRA! (146. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.643
Cevap
37
Favori
1.785.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DEATHBURN aracınız hayırlı olsun aldıgınız indırım gayet iyi.pazarlık yaparken sızmı dırettınız yoksa kendılerımı indi o fiyata?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri
    hillholder ayrı birşey, ilk kalkışta yada hareket halindeyken aracı frenle durdurdunuz diyelim, freni bıraktıktan sonra gaza basıp debriyajı bırakana kadar bir süre aracı sabit tutuyor.
    hem yokuş aşağı hem yokuş yukarı.


    Yokuş aşağı geri viteste çalıştığını da ekleyelim.




    bunuda denemiştim aynen çalışıyor
  • ben başka bi yorum getirmek istiyorum hillholder meselesine. aslında hill holder çalışma mantığı ile elektronik elfreninin ortak yöneleri var. mesela araca düz yolda bindiniz ve elektronik el frenini indirmeden kalkış yaptınız. elektronik el freni 3-4 sn içinde kendini iptal ediyor. tıpkı yokuştaki hillholder gibi çalışıyor frenler.
  • arkadaşlar yeni astrayı incelemeye galeriye gidenler bisiklet taşıma sistemine dikkat ettinizmi,
    yoksa bu donanım opsiyonelmi sunuluyor,opsiyonel ise fiyatı nekadardır,
  • benzinli dısında bi secenek varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teacher47

    benzinli dısında bi secenek varmı?

    Şimdilik yok malesef.1.3 CDTI ler nisan-mayıs gibi gelicek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @uiKSilveR -- 1 Mart 2010; 22:34:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hcifci34
    arkadaşlar yeni astrayı incelemeye galeriye gidenler bisiklet taşıma sistemine dikkat ettinizmi,
    yoksa bu donanım opsiyonelmi sunuluyor,opsiyonel ise fiyatı nekadardır,


    FlexFix Avrupa'da 600 euro fiyatla sunulan bir opsiyon.
    Türkiye için belirlenen opsiyon listesinde ise maalesef yer almıyor.
  • flexfix opsiyonu alirsan arka park sensorleri iptal oluyor ayrica yedek lastik de koyamiyorsun lastik tamir seti kullanmak zorunda kaliyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    quote:

    Orijinalden alıntı: hcifci34
    arkadaşlar yeni astrayı incelemeye galeriye gidenler bisiklet taşıma sistemine dikkat ettinizmi,
    yoksa bu donanım opsiyonelmi sunuluyor,opsiyonel ise fiyatı nekadardır,


    FlexFix Avrupa'da 600 euro fiyatla sunulan bir opsiyon.
    Türkiye için belirlenen opsiyon listesinde ise maalesef yer almıyor.




    inşallah gelir, bu arabaya gerçekten yakışan bir
    detay olmuş,inceledikçe bu arabaya sempatim artıyor,
  • Şu Yokuşta Kalkış Desteği ve Elektronik Park Freni konusuna bir kullanıcı olarak naçizane ek açıklama yapayım.

    Yokuşta Kalkış Desteği(ya da Hill Holder denen icat), elektronik park freninden bağımsız ve fakat ayak freniyle bağımlı çalışan bir özellik. Rampada ayak freniyle durduğunuz vakit, ayağınızı frenden çektikten sonra 3-4 saniye daha araç sanki ayağınız frendeymiş gibi sabit kalıyor, yani siz frene basmasanız bile frenler tutmaya devam ediyor. Bu arada siz yavaş yavaş debriyajdan ayağınızı kaldırıp gaza basarken fren de etkisini kaybediyor ve 1 cm. dahi arkaya kaymadan rampada kalkış yapabiliyorsunuz. Ancak, bazı arkadaşların dediği gibi bu özelliğe alışmak için birkaç deneme yapmak ve debriyaj balatalarının yıpranmasının önüne geçmek gerekiyor. Bu arada, düz yolda bu özellik aktif ollmuyor elbette. Araç, ne kadarlık rampada bu özelliği aktif hale getireceğini kendisi "takdir" ediyor. Bir arkadaş 15 derece demiş, olabilir, ölçemedim ben:) Daha önce de belirtildiği gibi, sanılanın aksine yokuşta kalkış desteği ile elektronik park freninin bir bağlantısı yok. Elbette ki, park frenini çekip eski manuel el freniyle yapıldığı gibi kalkış ta yapmak mümkün ama yokuşta kalkış desteği varken bunu denemeye gerek yok bence.

    Diğer taraftan, elektronik park freni denen özellik te fena bir özellik değil aslında. Sağ elin altında ufacık bir düğme vasıtasıyla el freni olayı halledilmiş oluyor. Elektronik park frenini indirebilmek için de ayak frenine basmak şart koşulmuş ki bence acemi sürücüler için düşünülmüş ince bir ayrıntı:) Buna karşılık, aracı vitese taktıktan sonra debriyajdan ayağı çekip gaza da hafifçe basıldığında yaklaşık 2-3 saniye içerisinde elektronik park freni otomatikman indirilmiş oluyor. Bunun aracın teknik aksamına zararı var mıdır yok mudur bilemiyorum ama el frenini indirmeyi unuttuğu için arabayı stop ettirmek ya da garç-gurç sesler eşliğinde bir süre yol almak, bu özellik sayesinde tarihe karışıyor:)

    Son olarak, yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun diyor, kazasız, belasız, keyifli şürüşler diliyorum:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demircic -- 2 Mart 2010; 0:33:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demircic

    Bir arkadaş 15 derece demiş, olabilir, ölçemedim ben:)


    bende ölçmedim

    yaklaşık salladım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlar 52

    DEATHBURN aracınız hayırlı olsun aldıgınız indırım gayet iyi.pazarlık yaparken sızmı dırettınız yoksa kendılerımı indi o fiyata?


    teşekkur ederim "çağlar 52" yok hayır aracı bu fıyata ben ındırdım ancak manyak derecede pazarlık yapıp satış danışmanı "perihan"hanımı kafayı yedırene kadar pes etmemenız lazım.Yoksa 4 mılyara yakın olan ındırımı unutun
  • peki simdi benzinliden siparis versek sonradan lpg taktırabiliyormuyuz? evden okula okuldan eve kullanacam lpg ye cevirmeye degermi? okul yakın :D
  • Sunroof'lu Astra.

     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!
  • arkadaşlar, ben bu olayı çok denedim, aynı eğimde çalıştığı zamanda oluyor çalışmadığı zamanda. yani kesinlikle eğimle alakalı değil. daha doğrusu eğim pasif bir faktör.

    aslında düşündüğünüzden çok daha basit bir sistem. sizin frene ne kadar sert bastığınızla ve arka frenlere ne kadar yük bindiğiyle alakalı. belirli bir basıncı geçerseniz otomatik olarak 2-3sn arka frenler klitleniyor. daha da basit söylersek hidrolik sisteminde bir çekvalf varmış gibi. siz frenden ayağınızı çekince ve basınç belirli bir seviyeye düşünce, frenler devreden çıkıyor.

    örneğin aynı yokuşta frene sonuna kadar basarak beklerseniz, kalkma aşamasında devreye giriyor;
    ama frene daha sakin ve yumuşaK basarsanız (arabayı yokuşta tutucak, geri kaçtı kaçacak kadar) kalkışta çalışmıyor.

    tabi bu durumda şöyle de bir sonuç çıkıyor: eğer eğim fazla ise frene daha çok basmanız lazım, bu da sistemi devreye sokacak olan kuvveti sağlar. yani eğim pasif bir faktör.

    diğer bir konu bu sabah astra reklamını gördüm tv.de, sanırım ntvspordaydı. takip eden arkadaşlara duyrulur.

    araçlarını yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun, kazasız belasız, zevkini çıkara çıkara sürmelerini diliyorum ve tebrik ediyorum.

    yakıt tüketimim şu anda 9.5lt/100km. 0.2 düşürdüm ki bayadır da işler yüzünden aracı kullanamıyorum.

    teacher 47'ye de burdan slmlar. benzinli arabaya dizel taktırırsa bir gün; işte o gün muhassır medeniyetler seviyesine eriştiğimiz gün olacaktır. anladın sen onu

    herkese mutlu günler!

    quote:

    Orijinalden alıntı: demircic

    Şu Yokuşta Kalkış Desteği ve Elektronik Park Freni konusuna bir kullanıcı olarak naçizane ek açıklama yapayım.

    Yokuşta Kalkış Desteği(ya da Hill Holder denen icat), elektronik park freninden bağımsız ve fakat ayak freniyle bağımlı çalışan bir özellik. Rampada ayak freniyle durduğunuz vakit, ayağınızı frenden çektikten sonra 3-4 saniye daha araç sanki ayağınız frendeymiş gibi sabit kalıyor, yani siz frene basmasanız bile frenler tutmaya devam ediyor. Bu arada siz yavaş yavaş debriyajdan ayağınızı kaldırıp gaza basarken fren de etkisini kaybediyor ve 1 cm. dahi arkaya kaymadan rampada kalkış yapabiliyorsunuz. Ancak, bazı arkadaşların dediği gibi bu özelliğe alışmak için birkaç deneme yapmak ve debriyaj balatalarının yıpranmasının önüne geçmek gerekiyor. Bu arada, düz yolda bu özellik aktif ollmuyor elbette. Araç, ne kadarlık rampada bu özelliği aktif hale getireceğini kendisi "takdir" ediyor. Bir arkadaş 15 derece demiş, olabilir, ölçemedim ben:) Daha önce de belirtildiği gibi, sanılanın aksine yokuşta kalkış desteği ile elektronik park freninin bir bağlantısı yok. Elbette ki, park frenini çekip eski manuel el freniyle yapıldığı gibi kalkış ta yapmak mümkün ama yokuşta kalkış desteği varken bunu denemeye gerek yok bence.

    Diğer taraftan, elektronik park freni denen özellik te fena bir özellik değil aslında. Sağ elin altında ufacık bir düğme vasıtasıyla el freni olayı halledilmiş oluyor. Elektronik park frenini indirebilmek için de ayak frenine basmak şart koşulmuş ki bence acemi sürücüler için düşünülmüş ince bir ayrıntı:) Buna karşılık, aracı vitese taktıktan sonra debriyajdan ayağı çekip gaza da hafifçe basıldığında yaklaşık 2-3 saniye içerisinde elektronik park freni otomatikman indirilmiş oluyor. Bunun aracın teknik aksamına zararı var mıdır yok mudur bilemiyorum ama el frenini indirmeyi unuttuğu için arabayı stop ettirmek ya da garç-gurç sesler eşliğinde bir süre yol almak, bu özellik sayesinde tarihe karışıyor:)

    Son olarak, yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun diyor, kazasız, belasız, keyifli şürüşler diliyorum:)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiamol
    arkadaslar turkiyede astra reklamlari oynuyor mu? burda uzun suredir reklam yok.
    bir soylentiye gore siparis yetistiremediklerinden reklamlari bekletiyorlarmis dogru mudur acaba?


    Bugün gazetelerde tam sayfa reklamlar çıkmaya başladı...
  • arkadaslar burda 1.3 cdti ler 1.7 cdti 110 hplerden daha pahali 150 euro kadar. ama devlet 1.3 cdti lere CO2 orani dusuk oldugundan %3 eco indirimi yapiyor ve biraz daha ucuz hale geliyor. bu arada yukarda sanirim konusu olmustu burda 1.3 cdtilere maximum 17 jant takiliyor. 1.3 lerin opsiyon listesinde bile yok 18 ve 19 jantlar.

    bu arada anlamadigim birseyde 1.3 lerin opsiyon listesinde 120 amperlik bir dinamo ile cabuk isitma ozelligi var ama 1.7 dizellerde yok neden acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    quote:

    Orijinalden alıntı: tiamol
    arkadaslar turkiyede astra reklamlari oynuyor mu? burda uzun suredir reklam yok.
    bir soylentiye gore siparis yetistiremediklerinden reklamlari bekletiyorlarmis dogru mudur acaba?


    Bugün gazetelerde tam sayfa reklamlar çıkmaya başladı...


    Evet.Gazete haberini ilerleyen saatte paylaşırım.
  • selamlar herkese... ve öncelikle herkesin arabası hayırlı uğurlu olsun. Görüyorumki herkes benzinli alıyor bu arabalar çok yakmayacakmı 10 litre benzin 36,5 ytl yapar 100 km de. 1.6 115 almaktansa 1.4 140 daha mantıklı değilmi? çok fiyat farkıda yok hem performans hem yakıt iyi. Neden kimse almıyor? Araçmı yok? 1.3 cdti gelince 1.3 dizel ve 1.4 140 arasında çok kalıcam gibi gözüküyor. Siz ne dersiniz? 1.3 cdti 95 çok hantal kalırmı? 1.4 140 1.3 95 e göre çok yakarmı? Sizce en mantıklı motor hangisidir astrada?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buryer

    selamlar herkese... ve öncelikle herkesin arabası hayırlı uğurlu olsun. Görüyorumki herkes benzinli alıyor bu arabalar çok yakmayacakmı 10 litre benzin 36,5 ytl yapar 100 km de. 1.6 115 almaktansa 1.4 140 daha mantıklı değilmi? çok fiyat farkıda yok hem performans hem yakıt iyi. Neden kimse almıyor? Araçmı yok? 1.3 cdti gelince 1.3 dizel ve 1.4 140 arasında çok kalıcam gibi gözüküyor. Siz ne dersiniz? 1.3 cdti 95 çok hantal kalırmı? 1.4 140 1.3 95 e göre çok yakarmı? Sizce en mantıklı motor hangisidir astrada?

    1.3 cdti 1.4 140 hp ye gore hantal kalir bence sonucta arada 45 beygir fark var . ama iki aracin yakit tuketimi arasinda da ucurum olur. 1.3 cdti ortalama yakit fabrika verisi 4.1 .... 1.4 140hp nin ise ortalama yakiti kitapcikta aynen soyle verilmis 5.9/7.0 tabi bir de birinin diesel birinin benzin yaktigini dusunursen fark daha da artar. cok km yapan birisi icin 1.3 bicilmis kaftan.




  • 
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.