|
aylık kaç kira veriyorsunuz oda/daire için? ve geliriniz ne kadar? |
|
_____________________________
|

|
aylık kaç kira veriyorsunuz oda/daire için? ve geliriniz ne kadar? |
|
_____________________________
|
|
4000 tl 1+1 |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben Kadıköy'de oturuyorum. Şu sıralar 1+1 lerin fiyatı Kadıköy merkezde (osmanağa, rasimpaşa, söğütlüçeşme, moda vs) öyle oldu. 4000-5000, hatta yeni yapılan binalarda lükslüğüne göre 1+1 olmasına rağmen 8-10 bine bile çıkabilir. Tam zengin muhiti. |
|
_____________________________
2016 Fiat Linea 1.3 Multijet Pop
|
|
5 yildan once kira degisikligi yapamazsin devletin belirledigi oranda her yil kira sozlesmesi yenilenir sen cikartmak istesen de imzalamasan da otomatik yenilecek sozlesmesi her yil.10 yildan once cikartamazsin.Devlet kiracinin yaninda < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aynen tabi hepsi zengin değil. Misal biz :D Doğma büyüme Kadıköylüyüm, annem babam da öyle. Ev de taa anneannemlerden kalma. Yeri geldi ilk evlendiğimizde işportacılık dahi yaptım 4-5 sene. Ama genel olarak ortalamaya bakınca aşırı zengin bir bölge. Genelde patronlar oturuyor. Maşallah mercedesler, volvo'lardan geçilmiyor. Çoğu da fabrikadan yeni çıkma gibi. Öyle eski mercedeste hiç görmedim gibi bir şey. Mercedes varsa genelde en fazla 5 senelik mk :D Ben de Linea'm ile park edecek yer arıyorum ^^ Ya evet Sancaktepe için aşırı kötü deniliyor. Fırsat varken az yukarı Çekmeköy'e kaçabilseydiniz iyiydi. Geçen seneye kadar aşırı uygundu kiraları da ev alması da. Benim arkadaşım oradan ev aldı. Gayet nezih yerleri var, parkları var metroya yakın diyor. Akşam ailenle parkta oturabilirsin hiç sıkıntı olmaz diyor. Şimdi oranında fiyatları yükseldi lakin. |
|
_____________________________
2016 Fiat Linea 1.3 Multijet Pop
|
|
6500, 2+1... |
|
_____________________________
|
|
Adanada izzetbegoviçte 1+1 e 3800 istiyorlar. istanbul için iyiymiş. |
|
_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black // _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
|
|
Suriye mi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
'Cehennemin en karanlık yerleri,buhran zamanlarında tarafsız kalanlara ayrılmıştır. ' Dante - İlahi Komedya.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Kadıköy zengin yeri değil malesef daha çok öğrenci semti . Ayrıca artık İstanbul'un çoğu yerinde kiralar 9-10 binden başlıyor 50 bine kadar çıkıyor. Bu mantıkla İstanbul'un çoğu yeri zengin semtidir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Malatya malatya bulunmaz eşin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
'Cehennemin en karanlık yerleri,buhran zamanlarında tarafsız kalanlara ayrılmıştır. ' Dante - İlahi Komedya.
|
|
İlk kez böyle bir şeyi duyuyorum. Öğrencilerin ve daha bir çoğunun gezmeye geldiği nokta. Benim arkadaşım gebze'de okuyordu, oradan bile hafta sonları gezmeye Kadıköy'e geliyorlardı. Kadıköy deyince herkes bir vaovv, ooo Kadıköy'lümüsün, ben de daha önce orada bir oturmuştum biliyor musun, çok başka bir yer falan ayağına giriyor. Hiç abartmıyorum. Ben hiç Sarıyer'liye ya da Bebek'liye öyle dendiğini duymadım. Hele Kadıköy Boğa'nın orada oturuyorum deyince dibi düşüyor milletin. Bakıyorum diğer semtlerden en az 3-4 ay önce bizde ekmeğe zam geliyor. Diğer yerlerin bim, a101 fiyatları ile burası bile değişiyor. Ekmek misal biz de bir süredir 4,5 tl oldu, diğer yerlerde kaç lira bilmiyorum. |
|
_____________________________
2016 Fiat Linea 1.3 Multijet Pop
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
valla 4000tl kiraya vereceğime gider köyde yaşarım daha iyi. hem kira vermezsin hem gıda ihtiyacını kendin karşılarsın tarladan,bahçeden hayvancılık,tarım yapmak bedenen zor iş olsada en azından stressiz bir hayat yaşarsın. trafikte sıkıştım,işe geç kaldım,patrondan azar işittim derdi da olmaz. |
|
_____________________________
''Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur.
Başkaları korktuğunda aç gözlü ol.'' Warren Buffet |