|
. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Majördepresyon55 -- 2 Haziran 2025; 13:37:10 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Majördepresyon55 -- 2 Haziran 2025; 13:37:10 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
kullanıcı adın herşeyi açıklıyo,geçmiş olsun ::( |
|
_____________________________
|
|
12 saat mesai. Polissindir. Çekilmez o iş. Yıllarca işsiz kaldım kpss'de atama bekledim ama bir kere pomeme başvurmadım. Meslek kötü, şartlar kötü. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ne iş yapıyordun? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Çalışıp ne yapacaksın? Ben Almanya'da yıllarca her sabah ofise gidip aksam gelip calıstım ve artık sadece freelance is yapıyorum kira ve faiz yiyorum. Millete kölelik yapmakla sosyallesme olmaz. Arkadaş bul, gez, dolaş, manita bul, dağa tırman, yamaç paraşütü yap, denize git, kanyona git, rafting yap, domuz avına git eğlen.. Yapabileceğin tonla şey varken millete kölelik yapmak neden? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 1 Haziran 2025; 12:17:18 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
sevmediğin, istemediğin bir iş ve şehir için çakılı kadroda hayat zor... aileler de genelde destek olmuyor (kendimden biliyorum) tayin konusunda ise bu gözler çok garip tayinler gördü detay vermeyeyim ama anlayın. tek çare hali hazırda çalışıyorken ekstra bir meslek dalına yönelmek, öbür türlü istifadan sonra işler daha kötüye sarabilir. |
|
_____________________________
|
|
Memleketin hali her gün daha kötüye giderken dişinizi sıkıp çalışmaya devam etmezseniz önümüzdeki senelerde kafanızı çok vurursunuz. Hele ki aileniz size bırakın destek olmayı daha çok üzerinize gelecek gibi duruyor yazdıklarınızdan. Umarım bir şekilde torpil bulup başka bir şehire tayin yaptırabilirsiniz. |
|
_____________________________
I don't want to believe, i want to know!
|
|
Ailem bir gram destek olmaz onlardan bir beklentim de yok istifa ettikten sonra tek başımayım bunun farkındayım. Torpil işi çok zor.Ama asıl sorun paradan çok şehre alışamamış olmam.İstanbulda ki yaşam tarzına alışamadım çok hareketli gürültülü. Ben küçük bir şehrin ilçesinde büyüdüm yaşadım ve muhafazakar biriyim bu yüzden istanbulu kaldıramıyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Dediklerin pek ilgimi çekmiyor hocam ama öneri için sağ ollll < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
imkanin yoktur ondandir < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Imkan meselesi |
|
_____________________________
|
|
Kardeşim selam yazının başlığını silmişsin ama bende memurluk ve istifa ile alakalı forumda arama yapıyordum. İstanbulda memurum aynı dertten muzdaribiz her halimize bin şükür ancak insanın memleketinden uzak tek başına olup mutsuz olduktan sonra her ay gelen maaşın ne önemi var? Şuan ki durumun ne istifa ettin mi merak ettim? |
|
_____________________________
|