Şimdi Ara

İstanbul bilişim rezaleti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    İstanbul Bilişim ile ilgili gördüğüm ilk şikayet.

    Yazdım aklımın bir köşesine. Bende yakın zamanda 2.000TL'lik bir alışveriş yapmayı düşünüyordum.
    what?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ispirliyik

    what?

    Alıntıları Göster
    ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    ?

    Alıntıları Göster
    biraz alaylı bir üslup gibi geldi de bana cevabınız. ciddi misiniz diye merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ispirliyik

    biraz alaylı bir üslup gibi geldi de bana cevabınız. ciddi misiniz diye merak ettim.

    Alıntıları Göster
    Yok hocam ne alayı ? Gayet ciddi yazdım. Bundan 8-9 sene önce İstanbul Bilişim'den Sony marka televizyon almıştım. O gün bugündür 1 kere bozulmadı televizyon ve hala aynı televizyonu kullanıyorum. Bu dönem içerisinde kimseden İstanbul Bilişim ile ilgili bir şikayet duymamıştım. O yüzden bu yorumu yaptım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Yok hocam ne alayı ? Gayet ciddi yazdım. Bundan 8-9 sene önce İstanbul Bilişim'den Sony marka televizyon almıştım. O gün bugündür 1 kere bozulmadı televizyon ve hala aynı televizyonu kullanıyorum. Bu dönem içerisinde kimseden İstanbul Bilişim ile ilgili bir şikayet duymamıştım. O yüzden bu yorumu yaptım.

    Alıntıları Göster
    araştırsanız görürdünüz. ben de ilk alışverişimi sorunsuz yaptığım için araştırmadım hiç. meğersem ortalık fena karışıkmış istanbul bilişim ile ilgili. velhasıl şu an 10 gündür beklemedeyim. zaten 10 iş günü diyordu almadan önce sistem. bugün kullanıcılara ben dahil uyarı gelmiş. özür diliyorlar. tedarikçi sebepli bir sıkıntıymış. 17 sinden itibaren stoklara girecekmiş ürünler. ben çok da kasmıyorum. yeni satın alınmış hedefleri olan bir firma. sahibi belli aktif çalışanları da var. öğrendim resmi kanaldan. biraz sancılı olacak bu süreç ama eninde sonunda olacak bence.




  • nk061 kullanıcısına yanıt
    Televizyonun bozulup bozulmamasının İstanbul Bilişim ile alakasını anlayamadım hocam. Televizyonu üreten Sony. İstanbul Bilişim sadece satış yapıyor.
  • Tuketici haklarina basvur biz oyle yaptik buzdolabi almistik gelmedi 1 ayi gecti para iadeside yapmadiklarinda basvurduk bildiri gitti onlara direk iade ettiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ispirliyik

    nereden biliyorsun diye sormayın. yaklaşık 45 çalışanı var. küçülmeye giden batan vs. bir yer bu kadar işçi çalıştırır mı? hem daha yeni satın alındı ediz akın tarafından. hedefler vs. var. ben de sipariş verdim daha 1 hafta oldu. beklemedeyim. içim rahat şu an. ha ürün gelir gelmez para iadesi falan belki olur ama geç olur. garanti olur. sıkıntı yapmayın.
    Bu arkadaş İstanbul Bilişimde çalışıyor benim konuyada aynısını yazmış
    https://forum.donanimhaber.com/istanbul-bilisim-pismanliktir--141372682#141528381

    İstanbul bilişim rezaleti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nk061 kullanıcısına yanıt
    İlk şikayet seğil şikayetvar.com a bakarsan birsürü şikayet görürsün ne yazık ki şirkette sorun var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5993D5759

    Televizyonun bozulup bozulmamasının İstanbul Bilişim ile alakasını anlayamadım hocam. Televizyonu üreten Sony. İstanbul Bilişim sadece satış yapıyor.
    Doğru. Fakat ben Sony'i Türkiye'ye kim getiriyorsa tüm firmalara eşit davranmadığını düşünüyorum. Diğer tüm firmalar için de geçerli bu. Yani örnek veriyorum 2018 üretimli TV x firmaya, 2020 üretimli TV y firmaya gidiyor gibi
  • Yok hocam öyle bir şey,herkes ne aldığını bilerek alıyor parasına göre...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    Yıllardır aynı site üzerinden alışveriş yapıyorsun, son alışverişinde kargo gönderilmediği için dolandırıcılıktan dava açıyorsun

    Sence mantıklı bir şey mi bu dediklerin? Yani desen ilk defa alışveriş yaptım, kargoyu göndermiyorlar, bir nebze anlarım.

    Senin bu mantığın ile %100 olumlu yanıtın altında alan mağazalar komple kapansın, %99 bile yeterli, gerek yok %50 %10 lara, ne de olsa 100 kişi alışveriş yapmış, 1 tek kişi dahi olumsuz oy vermişse veya sorun yaşamışsa, kapatalım mağazayı, mahkemeye verelim, dolandırıcılık suçuyla yargılansın,

    Herhangi bir alışveriş platformunu savunmuyorum, kargo gecikmiş olabilir veya stokta yoktur, adamlar yeni ürün bekliyordur, 1 hafta içinde kargo gelmezse iptal edersin, ha iptal edemiyorsun, paran yatmıyor, direk gider dava edersin. Yani aynı site üzerinden kendin yıllarca alışveriş yaparım deyip 1 alışverişinde sorun yaşadığında dolandırıcı bunlar diye ithamda bulunman bana değil kendine ters düşüyorsun
    Yıllardır bakkaldan ekmek alırım parasını da veririm. Ama şimdi gidip o bakkalı soysam, ben şerefsiz bir dolandırıcı olmuyor muyum? Senin mantığına göre ben gayet masumum çünkü %99 iyi bir insanım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sasasa671 S kullanıcısına yanıt
    İkisi aynı şey mi ? Adama kargo gönderilmemiş, prosedür gereği birtakım işlemler yüzünden gecikme olmuş , adamlar kargonuzu göndermiyorum, parası da bizim oldu, ne halin varsa gör mü demişler ?
    Ortada belirsiz bir şey ile doğrudan hırsızlığı aynı kefeye mi koyuyorsun ?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.