Şimdi Ara

İst. Büyükşehir Belediyesi Çözeyim derken kördüğüm yapıyor. <N.S> (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
1.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: icg

    Evet o yapılan üst geçit tam bir fiyaskodur. Oradan geçen yayaları hiçe sayarak yolu genişlettiler sonra da yayaların karşıya geçmesi için 15 dakikada bir otobüs seferleri koydular(gündüz 20 dakikaydı sanırım), 10 dakika tur at, etti sana yarım saat. Geçtiğin yer ise karşıdan karşıya. Mecburen mühendislik hatası kabak gibi meydana çıktı, genişletilen! yolun ortasına ipsiz sapsız bir demir üst geöit konduruverdiler.

    Bu arada dün verilen bir haber de boş yere silinmiştir, kim sildiyse söylesin, yine veriyorum. Bu, haber alma hakkıdır, siyaset değildir. Dünkü Sabah gazetesinde yayınlanan bir haberden alıntıdır. Sonuç olarak belediye işini iyi yapıyor mu? sorusunu sorduruyor insana...

    "İmar daire başkanı kaçak kat yaparsa!

    Alın bu söze çarpıcı bir örnek.
    Biliyorsunuz İstanbul Fatih semti tarihi yarımada içinde ve SİT alanı ilan edilen bir bölge. Tek çivi çakılması bile izne bağlı.
    Bu bölgede, Sofular Mahallesi'nde 6 katlı bir bina var. Binanın altıncı katında oturan kişi bir süre önce çatı katında inşaat başlattı.
    Apartman sakinlerinden Hacı İsmail Mustafa Başak yaşadıklarını şöyle anlatıyor:
    "Çatıyı kaldırdı. 'Oğluma kat yapacağım' diyor. İzni yok, kanunsuz bir iş yapıyor. Hepimiz karşı çıktık. Şikayet ettik. Kimse ilgilenmedi."
    Düşünebiliyor musunuz, bir şehrin göbeğinde çatı katı yıkılıyor ve apartman sakinlerine haber verilmediği gibi izin de alınmıyor.
    Peki kim bunu yapan?
    Şimdi sıkı durun. Kaçak çatı katını yaptıran kişi, İstanbul Büyükşehir Belediyesi İmar Daire Başkanı Mehmet Şimşek Deniz . Yanlış duymadınız, bu kişi İstanbul'un imarından sorumlu en üst yönetici.
    Yani işin başındaki kişi "kaçak çatı katı" yaparsa başını sokacak yer arayan vatandaş ne yapsın? O da gidip dere kenarına kaçak bina kondurur. Sonra da sel olur, sel felakete dönüşür.
    Bu duruma artık yönetici de vatandaş da bir son nokta koymalı!"


    KAYNAK

    ben bu adamı tanıyorum bu adama belediye lojmanlarından dairede verilmişti




  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtiss

    biz adam olmayiz. elestirince "kardesim sizde birsey begenmiyorsunuz"

    deprem icin harcama yapmak yerine 2 trilyonu lale ye harcarsan begenmeyiz tabi.



    Nokta ''koymuşsun''.
  • 2 trilyonada gerek yok. depremde hasar görmüş ev ve okullar için dünya bankasından bir sene önce tamm 400 milyon dolarlık kredi alındı ne yapıldı peki? hiç birşey ve bu para nerede kullanılıyor onuda bilmiyoruz ve işte biz böle bi ülkede yaşıyoruz...

    quote:

    Orjinalden alıntı: murtiss

    biz adam olmayiz. elestirince "kardesim sizde birsey begenmiyorsunuz"

    deprem icin harcama yapmak yerine 2 trilyonu lale ye harcarsan begenmeyiz tabi.
  • bu konularda yeterince tecübem vat hatta belediey sarayında üst düzey kişilerlede konuştum başkanlıkta ki kadir topbaşla görüşmek nasip olmadı

    sonuç:


    istanbulda rahat ulaşım uzun yıllar daha hayal
  • Akşam 18.00'da Cevizlibağ'dan çıkıyorum, Hisarüstü tam 2 saat sürüyor. E5'de bir rahatlama olursa ilk hissedeceklerdenim yani. Öğlen vakti okuldan çıkıp işe gitmem (H.üstü-C.Bağ) özel araç olursa 15-20dk, otobüsle de belki 45dk. Bu akşam tam 5 vesait ile gelebildim eve, biraz acısınlar bize

    Cevizlibağ-Sultanahmet (tramvay, bozukmuş heralde ondan Kabataş'a gitmedi)
    Sultanahmet-Kabataş (tramvay)
    Kabataş-Taksim (Fünüküler midir nedir)
    Taksim-Levent (Metro)
    Levent-Hisarüstü (Otobüs)

    Hayat yolda geçiyor
  • Kim ne derse desin. Hiçbir siyasi görüş gözetmeden yazıyorum. Bahsedilen C.bağ-Merter-Ş.evler güzergahını hergün kullanıyorum. Gördüğüm kazaların, ölenlerin haddi hesabı yok. Yolun ortasına bariyer çakılmış, uyarı yok, önlem yok. Daha Merter'deki bariyerlerin çakıldığı ilk akşam ölümle sonuçlanan bir kaza gördüm orda. Adam ne bilsin hergün geçtiği yoldu belkide. Normalde orda, yolun ortasında öyle bir bariyer yoktu ama yeni çakılmasına rağmen hiçbir uyarıda yoktu. Ve adam direk bariyerlerin başından çarpmış. Bariyer arabayı delmiş geçmiş ve bir can gitmiş. Şaka gelmesin can bu, onunda bir ailesi vardı. E5'deki bariyer düzeneği resmen cinayete teşebbüs. İşi övenler o güzergahta baksınlar bakalım bariyerlere, kaç yerde kaza izleri var daha yeni olmalarına rağmen. Ve o merterdeki üst geçit. Tam bir komedi ve kaza davetiyesi. Hangi akıl ve hangi mühendislik hesabıyla yapılabilir böyle bi geçit. Bende kimi zaman özel araçla kimi zaman dolmuşlarla o yolu geçiyorum. Dediğiniz gibi özel araçlar için biraz rahatlama oldu ama C.bağ dan dolmuşa binip Yenibosnaya kadar gidin bakalım vatandaş gibi.




  • ben de her sabah eşimi merter bıraktıktan sonra E-5 ten levente gidiyorum.

    şunu unutmayın ki yolu ne kadar genişletirseniz genişletin yolun en geniş yeri aslında yolun en dar yeridir. (örneğin köprüler)
    dolayısıyla "yol genişledi oh ne ala" düşünceleri çok doğru değil bence.

    e5 yanyol olayı bu şekliyle tam bir rezalet, özellikle cevizlibağdan e5'e giriş. yan yol sadece toplu taşıma için yapılmış olsa idi bu karar doğru karardır diyebilirdim. çünkü bu şekilide toplu taşıma araçları daha hızlı hareket edebilirlerdi. (tabii duraklarda nizami yolcu alıp indirme de olursa)

    ama ben merterden yanyola girip cevizlibağa kadar kural tanımaz minibüs ve halk otobüsleri ile uğraşarak ve dur kalklarla cevizlibağa kadar geliyorsam, cevizlibağda yolun ortasında üst geçidin ayağı varsa, tam e5'ten cevizlibağa girişte otobüs durağı varsa ve bu durak allak bullaksa, ben e5'e çıkmak için bu iki karmaşıklığı da aşmak zorundaysam, daha sonra farklı yüksekliklerde dökülmüş asfaltta (ort 20 cm) ve derin merfez çukurlarında ilerleyip ek sağ şerit açılmamış e5 girişinde yola girmeye çalışıyosam kimse bana bu yolun bir MÜHENDİSLİK VE TASARIM REZİLLİĞİ olmadığını iddia etmesin.

    şahsi düşüncem bu şehir seçilmiş ve atanmışlarıyla rezalet bir şekilde (sözüm ona) yönetiliyor.




  • Trafik olayının tek çözümü minibüsleri ve otobüsleri kaldırmak.Tabi metro ve tramvayı her yere koyarsan ki bu mümkün değil.Ama en azından dağdan indim minibüse bindim edasıyla süren kıro minibüsleri kaldırsan trafik çok rahatlar.Ama nerdee.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ismailucar

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi 'Çözeyim' derken kördüğüm yapıyor


    İstanbul Büyükşehir Belediyesi trafik sorununu çözmek için habire çözüm üretiyor. Ancak ürettikleri çözümler değil ilaç olmak, aksine daha fazla sorun yaratıyor.
    En taze örnek Merter'de.
    Aylardır E-5'i genişleteceğiz diye çalışıyorlar. MerterCevizlibağ arası bir bariyer tarlasına döndü bu çalışmalarla.
    Tam "E-5 genişledi, yol rahatlaya cak" derken, bu çalışmalar sırasında kaldırdıkları yaya üst geçidinin bir yenisini inşa etmeye başladılar.
    Ve bir mühendislik harikası olarak bu yaya geçidinin orta ayağı E-5 karayolunun sol şeridine denk geldi.
    Sol şeritte giderken önünüze çıkan bir demir yığınını hayal edin.
    Bu durumu radyodan anlatınca sağolsun belediye önlem aldı ve ne yaptı biliyor musunuz?
    Bariyerleri ayağın etrafından dolaştırdı ve aylardır genişletmek için uğraştığı yolu tekrar daralttı.
    Bu yol çalışmalarını, Kadir Topbaş'ın deyimiyle çözümleri kim planlıyor, projelerini kim çiziyor artık ciddi ciddi merak etmeye başladım...





    Hiç fotoğrafı var mı bu eşsiz yapının.
    Gerçektende görmek isterdim.

    Fotoğrafını bulabilirseniz yurtdışında meşhur bile yaparım bu köprüyü.




  • SEN İSTE ARKADAŞIM BU AKŞAM SENİN İÇİN FOTOĞRAFINI ÇEKERİM...
    TABİ AKŞAM ÇEKİCEM İNŞ. GÜZEL ÇIKAR...
    BU arada kimse o köprüyede ayağınada laf etmesin o bir sanat denemesi...
    e 5 in ortasına denk gelen köprü ayağı yüzünden trafik felç oluyo.. trafiği canlandırmanız açısından trafik aynı kum saati gibi akıyo
    köprüye gelince son 4 yılda köprüden alınan paralar yeni bir köprü yapılacak kadar olmuş ama ortada köprü falan yok... ve bu bizden alınan köprü paralarıda nereye harcanıyo bilende yok..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Huhukomsu


    quote:

    Orjinalden alıntı: ismailucar

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi 'Çözeyim' derken kördüğüm yapıyor


    İstanbul Büyükşehir Belediyesi trafik sorununu çözmek için habire çözüm üretiyor. Ancak ürettikleri çözümler değil ilaç olmak, aksine daha fazla sorun yaratıyor.
    En taze örnek Merter'de.
    Aylardır E-5'i genişleteceğiz diye çalışıyorlar. MerterCevizlibağ arası bir bariyer tarlasına döndü bu çalışmalarla.
    Tam "E-5 genişledi, yol rahatlaya cak" derken, bu çalışmalar sırasında kaldırdıkları yaya üst geçidinin bir yenisini inşa etmeye başladılar.
    Ve bir mühendislik harikası olarak bu yaya geçidinin orta ayağı E-5 karayolunun sol şeridine denk geldi.
    Sol şeritte giderken önünüze çıkan bir demir yığınını hayal edin.
    Bu durumu radyodan anlatınca sağolsun belediye önlem aldı ve ne yaptı biliyor musunuz?
    Bariyerleri ayağın etrafından dolaştırdı ve aylardır genişletmek için uğraştığı yolu tekrar daralttı.
    Bu yol çalışmalarını, Kadir Topbaş'ın deyimiyle çözümleri kim planlıyor, projelerini kim çiziyor artık ciddi ciddi merak etmeye başladım...





    Hiç fotoğrafı var mı bu eşsiz yapının.
    Gerçektende görmek isterdim.

    Fotoğrafını bulabilirseniz yurtdışında meşhur bile yaparım bu köprüyü.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismailucar -- 8 Kasım 2006; 11:20:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ismailucar

    köprüye gelince son 4 yılda köprüden alınan paralar yeni bir köprü yapılacak kadar olmuş ama ortada köprü falan yok... ve bu bizden alınan köprü paralarıda nereye harcanıyo bilende yok..



    ben biliyorum :)

    2 trilyona a lale aldik. cicek gibi istanbul icin sonra cicek ektigimizi bilmem kac milyar harcayarak (akrabamizin reklam sirketine) reklamla halka bildirdik.
    birkac tane muhallebici ve leblebicinin onunde yaya gecitlerinin yerini degistirdik kaldirim duzenlemesi yaptik
    onlarca semt e asfalt doktuk, iki sonra kaziyip elektrik hatti dosedik sonra yeniden asfaltladik onbes gun sonra kazidik iski calismasi yaptik sonra tekrar asfalt doktuk sonra kazidik dogalgaz dosemesi yaptik sonra tekrar asfaltladik kar yagdi tuzladik asfalt tekrar parca parca oldu
    bahari bekliyoruz biriken paralarla tekrar asfalt dokecegiz

    daha neler neler




  • ewt onu biliyodum ama bu paranın oraya gittiğini bilmiyodum
    olaya bak yaa adamlar asvaltı atıyolar sonra boru döşemeyi unuttup diyip tekrar kazıyolar:)) süper çalışıyo adamlar yaa...
    bu arada hep zam haberi veriliyo haberlerde
    müjdeee doğalgaza indirim geliyo ewt yanlış duymadınız indirim geliyo.. hani ankaradaki enerji bakanımız bizim ödediğimiz doğalgaz paralarını alıpta doğalgaz şirketine ödemeyince şirket iflasa yaklaşınca bize %5,8 zam gelmişti yaa heh işte indirimde geliyomuş
    peki niye geliyo bu indirim çünkü dünyanın heryerinde doğalgaz ucuzladı
    diğer bütün ülkelere etkili oldu bu indirim hatta türkmenistan 2030a kadar doğalgaza para vermicek... peki bize ne zaman etki edicek bu indirim açıklıyorum daha doğrusu ben enerji bakanımızın yalancısıyım o söedi 8 ay sonraaa yani yazın ortasında bizede indirim geliyomuşş hiç üşümiceksinin yazın merak etmeyin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismailucar -- 8 Kasım 2006; 11:54:15 >




  • Adamlar kartal gülsuyu köprüsünü yıkıp yerine şekilli şüküllü bişey yaptı ulan 2-3 ay boyunca sırf bu köprünün inşaatı için mahvolduk
  • hizmet bahane, rant sahane.
  • hepiniz nankorsunuz yatin kalkin dua edin. istanbul belediyesi sizler icin calisiyor
    ya boyle olsaydi :

     İst. Büyükşehir Belediyesi Çözeyim derken kördüğüm yapıyor. <N.S>


     İst. Büyükşehir Belediyesi Çözeyim derken kördüğüm yapıyor. <N.S>



    quote:



    Öğrenci servisleri, kamyonlar, otomobiller, sık sık tahtaları kırılan asma köprüden geçiyor. Irmakyanı köyü eski muhtarı Ahmet Küçükalkan, A.A muhabirine, Yusufeli ilçesine 5 kilometre mesafede olan köylerinde 75 hanenin yaşadığını, Çoruh nehrinin diğer tarafında bulunan köylerine ulaşımın, 25 yıl önce yapılan 70 metrelik asma köprüden sağlandığını söyledi.

    Kendisinin üç dönem muhtarlık yaptığını belirten Küçükalkan, şöyle dedi: ''Sadece insan ve hayvanların geçmesi için yapılan asma köprüyü, 8 yıl önce, vatandaşlarla el ele vererek güçlendirdik. Yedek halat attırdığımız köprüden, küçük araçlar geçmeye başladı. Köprünün her sene tahtaları kırılır, tekrar değiştirilir. Ben buraya talebe taşıyorum aynı zamanda. Yusufeli'ne çok zorlukla kavuşturuyoruz öğrencileri.''

    ''MAHALLE YANDI, KARŞIDAN BAKTIK''
    Ahmet Küçükalkan, köylerindeki iki mahallede yangın çıktığını belirterek, ''Mahallemizin bir kısmı yandı, karşıdan baktık. İtfaiye araçları geçemiyor. Bu şekilde idare ediyoruz'' dedi. Öğrencileri taşıyan araçların da bu köprüyü kullandığını belirten Küçükalkan, ''Çok yavaş, çok tedbirli davranıyoruz. Tahtalar zaman zaman kırılıyor, yapıyoruz. Bizim minibüsümüz 2 ton, 2 tonda yük atıyorsak dikkat ediyoruz'' diye konuştu. Yapılacak Yusufeli Barajı nedeniyle köylerinin sular altında kalacağını belirten Küçükalkan, bu nedenle köye köprü yaptırılmadığını söyledi.

    ''ÇAYA DÜŞEBİLİRİZ''
    Irmakyanı köyünden Hasan Yılmaz, kamyonlar geçtiği zaman köprünün tahtalarının kırıldığını belirterek, ''Çaya düşebiliriz. Tehlike yaratıyor. Hiç kimseden de yardım yok. 8 tonluk odun yüklü, ot yüklü kamyonlar geçiyor bu köprüden'' dedi.




  • arkadaslar akşam köprüyü çekicem şimdilik bununla idare edin

     İst. Büyükşehir Belediyesi Çözeyim derken kördüğüm yapıyor. <N.S>
  • yaw orası bostancı köprüsüne gelmeden küçükyalı girişi değil mi?Vatan bilgisayarı görünce....Yaw merak etmeyin Kartal-Harem Arası Metro yapılıyor merak etmeyin.....
  • ptt hastanesinin onundeki usgecitten cekilmis demistim ama cevizlibagmis simdi farkettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murtiss -- 8 Kasım 2006; 12:50:23 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtiss

    hepiniz nankorsunuz yatin kalkin dua edin. istanbul belediyesi sizler icin calisiyor
    ya boyle olsaydi :

     İst. Büyükşehir Belediyesi Çözeyim derken kördüğüm yapıyor. <N.S>


     İst. Büyükşehir Belediyesi Çözeyim derken kördüğüm yapıyor. <N.S>



    quote:



    Öğrenci servisleri, kamyonlar, otomobiller, sık sık tahtaları kırılan asma köprüden geçiyor. Irmakyanı köyü eski muhtarı Ahmet Küçükalkan, A.A muhabirine, Yusufeli ilçesine 5 kilometre mesafede olan köylerinde 75 hanenin yaşadığını, Çoruh nehrinin diğer tarafında bulunan köylerine ulaşımın, 25 yıl önce yapılan 70 metrelik asma köprüden sağlandığını söyledi.

    Kendisinin üç dönem muhtarlık yaptığını belirten Küçükalkan, şöyle dedi: ''Sadece insan ve hayvanların geçmesi için yapılan asma köprüyü, 8 yıl önce, vatandaşlarla el ele vererek güçlendirdik. Yedek halat attırdığımız köprüden, küçük araçlar geçmeye başladı. Köprünün her sene tahtaları kırılır, tekrar değiştirilir. Ben buraya talebe taşıyorum aynı zamanda. Yusufeli'ne çok zorlukla kavuşturuyoruz öğrencileri.''

    ''MAHALLE YANDI, KARŞIDAN BAKTIK''
    Ahmet Küçükalkan, köylerindeki iki mahallede yangın çıktığını belirterek, ''Mahallemizin bir kısmı yandı, karşıdan baktık. İtfaiye araçları geçemiyor. Bu şekilde idare ediyoruz'' dedi. Öğrencileri taşıyan araçların da bu köprüyü kullandığını belirten Küçükalkan, ''Çok yavaş, çok tedbirli davranıyoruz. Tahtalar zaman zaman kırılıyor, yapıyoruz. Bizim minibüsümüz 2 ton, 2 tonda yük atıyorsak dikkat ediyoruz'' diye konuştu. Yapılacak Yusufeli Barajı nedeniyle köylerinin sular altında kalacağını belirten Küçükalkan, bu nedenle köye köprü yaptırılmadığını söyledi.

    ''ÇAYA DÜŞEBİLİRİZ''
    Irmakyanı köyünden Hasan Yılmaz, kamyonlar geçtiği zaman köprünün tahtalarının kırıldığını belirterek, ''Çaya düşebiliriz. Tehlike yaratıyor. Hiç kimseden de yardım yok. 8 tonluk odun yüklü, ot yüklü kamyonlar geçiyor bu köprüden'' dedi.




    hepimiz nankoruz ewt büyük şehir çalışıyor..
    işte kanıtı:) yollar genişliyince köprüler kısa kaldı

     İst. Büyükşehir Belediyesi Çözeyim derken kördüğüm yapıyor. <N.S>


     İst. Büyükşehir Belediyesi Çözeyim derken kördüğüm yapıyor. <N.S>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismailucar -- 8 Kasım 2006; 13:19:02 >




  • Maltepe Zümrütevler Köprüsü' nü dönme dolaba çevirdiler.
    E-5 in üst tarafından gelip İstanbul yönüne gidebilmek için önce köprünün altına inip Ankara yönüne sapıyorsunuz. Sonra tekrar U dönüşü yapıp köprüye geri çıkıyorsunuz.
    Derken bu sefer İstanbul tabelasına sapıp tekrar köprü altına iniyorsunuz...

    Başım döndü...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.