Şimdi Ara

isletim siistemi sorunu (sanıyorum)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • windovsum acılmıyor acılır gibi yapıyor ama bitürlü windowsu gecmiyor sürekli acılıştaki vindovsda kalıyor.. format attık ama gene aynı sorun veriyor ramlerin yerini degiştim. tek rame düşürdüm olmadı sürekli aynı sorun dzgün bir sekilde acılıyor. windos acılış moduna gelip kalıyor sürekli acılıyormus gibi acmaya calışıyor sorunu bilen varsa yardımcı olsun simdide teşekkürler...



    _____________________________
  • Öncelikle Güvenli Kip'te açmayı dene. Eğer açılıyorsa sürücü (driver) hatası var demektir. Tüm sürücüleri kaldırıp sırayla yeniden kur. Ama her kurulumda bilgisayarı yeniden başlat. Böylece hangi sürücü arızalı yada yanlış yüklediğini bulursun.
    Eğer Güvenli Kip'te de açılmıyorsa donanım arızası var demektir. Bilgisayarın parçalarından biri arızalı demektir. Bu mainboard, Ram, v.s. biri olabilir.
    _____________________________
  • pariiton hide yapanbi program kulanıyormusun dostum ? yaada bilgisayarı va modunda başlattt
    f8 ile açarken kesin çozulur
    _____________________________
    computer is everything
  • tesekkürler arkadasım saoll...
    _____________________________
  • Ufakbir disk bulabilirseniz birde farklı diske kurarak deneyin derim.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.