Şimdi Ara

İşlemci ve anakart tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Msi gtx 1660 ti gaming x twin frozr 7 ekran kartım var.

    Sistemimde B150m bazooka ve i5 6500 gibi miladını doldurmuş parçalar mevcut darboğaz hatsafhada. Sistem yenilemeye önce işlemci ve anakart upgrade ile başlamak istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum

    Diger parcalar : 16 gb 3200 mhz 8x2 ram
    600w 80+plus psu
    2k 144 hz monitör.

    Daha sonrada ekran kartı guncellemesi yaparım

    Bütçe işlemci ve anakart için 13bin tl.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • İntel 13600kf + Asus prime z690p d5

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 5800x3d b550 ortalama anakart alarak başlayabilirsiniz hem ram masrafıda çıkmamış olur. İntel olsun derseniz de 12700k-13600k ve z690 orta seviye ddr4 anakart alabilirsiniz.

    _____________________________
    Ben kimsenin canını yakmadım,Onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler.

  • İbrahim Kaypakkaya kullanıcısına yanıt
    Cevaplar icin tesekkur ederim. İlerleyen zamanlarda ekran kartını en az 3080 yapmak istiyorum. Orta seviyeden biraz daha iyisi olabilir yani. Tavsiye ettiginiz parçalar uzun sure götür mü hocam. Bu arada intel düşünmüyorum belirtmeyi unutmuşum eger fiyattan dolayı orta seviye tuttuysanız bütçeyi 15 bine zorlayabilirim ama bir ise yarar mı emin olamadım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • _____________________________
    eski nickim metin abi




  • ne tarz oyunlar oynuyorsunuz 2K için ryzen 5600 veya 12400 lü sistem toplamak daha mantıklı olabilir yanına ortalam bi anakart çeker elinizdeki ramleri kullanırsınız geriye kalan parayla istediğiniz ekran kartını ve gerekirse güç kaynağı alırsınız hemen kullanmaya başlarsınız .Bu sırada uyguna hava veya sıvı soğutucu yakalarsanız alırsınız

    1-2 sene sonra am5 anakart ve ddr5 fiyatları düşünce duruma göre bir daha güncelleme yaparsınız.

    Böyle kararızlıkla aylarca onu mu bunu mu alayım demenize gerek yok .

    _____________________________
    "If you're afraid of your opponent, then you've already lost." Patrik "f0rest" Lindberg
  • İbrahim Kaypakkaya kullanıcısına yanıt
    Hocam tekrar merhaba işlemci sizin tavsiyenizden aliyorum bir sorum olacak anakart icin b550 yerine b450 secsem cok bi fark olacagini dusunmuyorum pci4.0 cok onemli degil benim için performansi da cok etkilemez gibi. Tomahawklar arasinda 1650 tl fark var b450 seçeyim diyorum ne dersiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İşlemci tavsiyesi
    geçen yıl açıldı
    işlemci tavsiyesi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • DjarumBlack- kullanıcısına yanıt

    1-2 fps oynuyor aralarında ama bios flashback tuşu olan anakartlara bakın yoksa eski bir işlemciyle bios update yapmak zorunda kalırsınız.

    _____________________________
    Ben kimsenin canını yakmadım,Onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler.

  • İbrahim Kaypakkaya kullanıcısına yanıt
    Çok fiyat farkı yoksa diger sitelerden sipariş geçiyorum.

    Mevcutta ki pcimde ki parcalari yeni anakarta takarak direkt calistirabilirim sistemi umarım

    İşlemci ve anakart tavsiyesi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • DjarumBlack- kullanıcısına yanıt
    _____________________________
    Ben kimsenin canını yakmadım,Onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.