Şimdi Ara

Isınan aracın çalışmaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 90 model 1,0 lpg'li swiftim var.Araç sogukken tek marsta gayet güzel çalışıyor.Ama araba ısındı 2 dakıkalık gaz almaya dursam veya bı yere girip çıkmam gerekse araba çalışmamakta ısrar ediyor.Hatta o yüzden marş dişlisini bile yedik sayılır.Sizce nedeni ne olabilir.Herkes arabanın soğukken çalışmamasından dert yanar ben ısınınca çalışmamasından.



    _____________________________
    Kia sephia
  • AYNI SORUN BASKA 1 MODEL ARAÇTA BENIMDE BASIMA GELDI . COK SEY DENEDIK OLMADI EN SON SORUN BEYINDE CIKTI BEYNI DEGISINCE DUZELDI
    _____________________________
    Hayatta 2 Şeye Güveniyorum .. 1) Aynaya baktiğimda gördüğüme 2) Yukari baktiğimda Göremediğime..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Arabanın Fan Açmaması
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.