Şimdi Ara

Işın izleme destekli Watch Dogs:Legion, RTX 2080 Ti’a resmen nal toplattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Işın izleme destekli Watch Dogs:Legion, RTX 2080 Ti’a resmen nal toplattı



    Ubisoft’un 12 Temmuz tarihinde düzenlediği Forward adlı etkinlikte, Watch Dogs serisinin yeni oyunu Watch Dogs: Legion da tanıtıldı. Görsel kaliteyi üst seviyelere taşımak için NVIDIA’nın Turing mimarisi ile tanıttığı ışın izleme desteğine de sahip yapım, bizlere gerçek anlamda bir açık dünya oyununun söz konusu teknoloji aktif hale gelince nasıl bir performans alabileceğimizle ilgili bir fikir de verdi.



    Ayrıca Bkz.Ubisoft’un üst düzey yetkilileri, “çalışanlara kötü muamele” suçlamaları gölgesinde istifa etti



    Ünlü YouTube kanalı Digital Foundry’nin (DF) yüklediği videoda görme fırsatı elde ettiğimiz ve ışın izleme destekli yansıma efektlerinin aktif edildiği oyun, ne yazık ki RTX kart sahiplerini üzecek bir performans sergiliyor. Sitenin erken sürümünü deneme fırsatı bulduğu yapım, tüm ayarlar ultra grafik kalitesi ve ışın izleme destekli yansıma efektleri açık halde RTX 2080 Ti kartla 1080p çözünürlükte 30fps’de çalışmış. Ortalama 12 bin TL’ye satılan kart, oyunu maalesef 1080p 60fps’de sabit bir şekilde oynatamamış.



    Işın izleme destekli Watch Dogs:Legion, RTX 2080 Ti’a resmen nal toplattı



    Henüz optimize edilmediği anlaşılan ve NVIDIA’nın yapay zekâ destekli DLSS teknolojisinin de aktif edilmediği oyunun tam sürümde bir miktar daha performanslı çalışacağını düşünmek yanlış olmayacaktır. Ancak konuya ilgi duyan takipçilerin de tahmin edebileceği gibi oyunun çıkış yapmasıyla birlikte videoda izlediğimiz halinden çok çok daha performanslı çalışacağını beklemek herhalde pek mümkün olmayacak.



    DF’nin yaptığı inceleme, yeni nesil ışın izleme destekli oyunlarda Turing mimarili kartların geleceği ile ilgili kesin olmasa bile bir fikir sahibi olmamızı sağlıyor.



    Işın izleme destekli Watch Dogs:Legion, RTX 2080 Ti’a resmen nal toplattı



    Watch Dogs:Legion’ın Ampere mimarili RTX 3000 serisi ya da AMD’nin Big Navi kartlarının piyasaya sürülmesiyle birlikte ne şekilde performans göstereceği, herhalde yakın dönemde grafik kartları dünyasının merak edilen konularından biri olacak.



    29 Ekim 2020’de piyasaya sürülecek Watch Dogs:Legion’ın önümüzdeki üç aylık süreçte yeterli düzeyde optimize edileceğini umuyoruz. Diğer gelecek nesil oyunlarda da benzer durumlar söz konusu olursa Turing mimarili kart sahipleri için ışın izleme heyecanı kısa sürebilir.










  • Işın izleme 90'lardaki 3d oyunlarda bile vardı, buradaki olay ise gerçek zamanlı ışın izleme. Grafiklerin illaki etkileyici gözükmesi için gerçek zamanlı ışın izlemeye gerek yok, işi öyle lanse ediyorlar ama öyle değil. Bu sadece yapımcının işi kolaylaştırır. Ama real time olunca ortamla etkileşim daha iyi oluyor çünkü statik ayarlama yaptığınızda bütün ihtimalleri değerlendirmeniz gerekmekte, bu bazı sahnelerde zor veya imkansız olabilir. Öbür türlü tablo gibi görüntü istiyorum dersin real time olmadan da gayet bu görüntüyü hatta daha iyisini yakalarsınız.


    Benim düşüncem ortamda etkileşime geçebileceğimiz(önüne geçip ışığı kesmek, gölgemizi etkileyecek ışık kaynakları vs) ışınların dışında kalan kısmın gerçek zamanlı izlenmesine gerek yok, şov olsun diye ortamdaki her ışını izlersen 30 karede olur daha da kötüsü.

  • Nvidia o ara gazla parsayı topladı ya ona bakar. Millet sanki devrim olmuş gibi aldı tonlarca para verip .... Normal oyunlarda performanslar diğer kartlarla olağan şekilde farklılık gösterirken sırf "devrimsel" ray tracing tek. var diye o kadar fark verip bunları aldı millet. Olacaktır belli gelişmeler iyileştirmeler ama yine de konsolları bekleyelim görelim bakalım ...

  • Ne zaman yeni bir teknoloji gelirse, fps düşüyor, ne zaman tamam oldu dediysek, yeni birşey çıkıyor performans geriye gidiyor. Yıllardır böyle, nasıl bir saçmalık dönüyorsa artık.
    Bi salın artık, yok saçmış, yok yansımaymış, yok kıl tüymüş bi salınya bi yolda gidin gidilen noktayı temizce bi görelim ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lyc -- 14 Temmuz 2020; 23:2:30 >
  • ya ne olacağıydı?, rtx serilerinin içindeki rt çekirdekleri daha coç cok yetersiz, anca 640-480 vs gibi çözünürlüğe küçültüp ışını öyle izleyecekler,5-6 nesil sonra hem büyük normal çekirdek hem bol rt çekirdekleriyle anca adama benzeyecek

  • Tipik ubisoft berbat optimizasyon vakası

  • 2080Ti performansına karşılık aldığın grafiğe bak çay demle yatacak yerin yok ubisoft.

  • 3080ti 45fps mi verecek o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ubisoft'un rt olmayan oyunları ne kadar optimizeydiki rt'li oyunları optimize olsun.

  • Hep israilin oyunları bunlar..

  • sal gitsin, ayarlara gir ve tüm ayarları en düşük seviyeye getir. hepsi bu, çok kafaya takma.

  • Herşeyi ultra yap, çözünürlüğe aban, kapat ışını mışını. mis gibi oyna. optimize olunca kullansınlar bi zahmet.

  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Hay ağzına sağlık.

  • Işın izleme 90'lardaki 3d oyunlarda bile vardı, buradaki olay ise gerçek zamanlı ışın izleme. Grafiklerin illaki etkileyici gözükmesi için gerçek zamanlı ışın izlemeye gerek yok, işi öyle lanse ediyorlar ama öyle değil. Bu sadece yapımcının işi kolaylaştırır. Ama real time olunca ortamla etkileşim daha iyi oluyor çünkü statik ayarlama yaptığınızda bütün ihtimalleri değerlendirmeniz gerekmekte, bu bazı sahnelerde zor veya imkansız olabilir. Öbür türlü tablo gibi görüntü istiyorum dersin real time olmadan da gayet bu görüntüyü hatta daha iyisini yakalarsınız.


    Benim düşüncem ortamda etkileşime geçebileceğimiz(önüne geçip ışığı kesmek, gölgemizi etkileyecek ışık kaynakları vs) ışınların dışında kalan kısmın gerçek zamanlı izlenmesine gerek yok, şov olsun diye ortamdaki her ışını izlersen 30 karede olur daha da kötüsü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .V. -- 14 Temmuz 2020; 23:44:11 >
  • Tipik ubisoft.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dlss varken sorun olmaz direk 60 fps yapar aynı görüntü kalitesinde. dlss 2.0 ile ilk versiyonun aksine bir tarih yazdı adamlar neredeyse.


    3xxx serisi ile dlss 3.0 gelecek zaten. dlss 2.0 bile aşırı iyiyken 3.0 ile yerini sağlamlaştıracaktır.

  • İlk iki WD oyunu optimize konusunda kötünün iyisiydi zaten. Çok bir şey beklememek lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merak etmeyin zaten oyun çıktığında downgrade olacağı için kartlar zorlanmaz :)

  • saameet_06 S kullanıcısına yanıt
    Ultra ile High arasında , oyunun akışı içerisinde , zaten dikkat etmeyiz , edemeyebiliriz , bu oyun için veya başka oyun için diyemiyorum , bunu 3 aylık BF5 oynadığım zamanda fark ettim , cayır cayır çatışıyorum , RTX ultra olsa fps düşüyor , eee ULTRA olunca ben oyunun atmosferinde adam bulup vuracam diye buna bakmıyorum , HİGH yapıp fps yüksek alıp keyfime bakıyordum .... * Başka bakış açısı dile getirmek istedim , aradaki zaman farkında gelen güncelleme vs vs olduysa bilemem çünkü geçen sene 3 ay kadar oynamıştım dlss 1 vardı o zamanlar :)

    RTX 2080 ASUS OC kullanıyordum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 15 Temmuz 2020; 1:41:41 >
  • Amd image sharpeningle DLSS karşılşatıranlar DLSS ebok atanlar dan ses çıkmıyor şimidi ,ikisi yanı şey değil dedikçe

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.