Şimdi Ara

İş sözleşmesinin haklı feshi h.k

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba değerli DH sakinleri;
    Özel bir şirkette yaklaşık 7 yıldır çalışmaktayım. İş sözleşmemi haklı sebeplerden tek taraflı fesih etmek istiyorum bu konuda değerli AVUKATlarimizdan,Forum üyelerimizden bilgi ve tavsiyeler almak istiyorum.

    Şöyle;
    iş sözleşmemi fesih edeceğim hakkı sebeplerim var ancak sürecin işleyişi ve usulü hakkında bilgiye ihtiyacım var. Noterden haklı fesih sebeplerini ekleyip ihtarı çektikten sonra ne yapmam lazım.?
    *İhtar çektikten sonra ki işleyiş; çektiğim ihtarname ye cvp verilecek mi.? Yoksa direk arabulucu avukat mı benimle irtibata geçecek bu konuda ve sonrasında beni ne bekliyor.

    Şimdiden çok teşekkür ederim. Saygılarımla...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • Ornek uzerinden anlatayim
    Patronun sana vurdu yada kufur etti birbirinizden sikayetci oldunuz

    Sonra 6 gun icinde hakli sebeb ile ihtar ile ayrildin

    Maasini haklarini yatirmalari gerek yatirmalari gerek yatirmasi gerek yatirmazsa

    Arabulucu oda olmazsa mahkeme ile

    6 gun kuralina dikkat et hak kaybi yasama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kullanıcı adım ile profil resminin hiç bir bağı yoktur .
  • suratsızadam kullanıcısına yanıt
    6 gün kuralı nedir.?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Shadow men kullanıcısına yanıt

    Hakli fesihi ogrendiniz gunun ertesi gunu baslayan ve birakmanizi saglayan bir sure


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kullanıcı adım ile profil resminin hiç bir bağı yoktur .
  • İstifa > Arabuluculuk > Mahkeme > İcra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Eldarion kullanıcısına yanıt
    Avukat olmadan yapılabilir mi Mümkün mü.? Teşekkür ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Shadow men kullanıcısına yanıt

    Zorunlu değil tabii ki ancak bir profesyonelle çalışmak hak kaybı yaşamanızın önüne geçecektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.