Şimdi Ara

İş bankası (Aidat)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2016 Yılına kadar tüm aidatlarımı çalışırken maaşımı göstererek veya öğrenci belgemi ibraz ederek iptal etmiştim, iade edilmişti. Ancak artık iş bankasından maaş almıyorum ve 2016 Yılında öğrenci belgesi de işe yaramadı.


    Sizce 2017 yılında yansıyan Maximum kredi kartı aidatını nasıl iade ettirebilirim?


    -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wampire^^ -- 2 Aralık 2017; 3:3:46 >



  • 2 yolunuz var.

    1)Aidatsiz kredi kartı.bunlar ya puan promosyon olmuyor bazıları taksit bile yapmıyor veya max 3 taksit yapıyor!!

    2) bankayı arayip sakince güzelce kartı kullanım veya harcama sözü veril kesilen parayı 70-90-100-120tl neyse size puan olarak iade edilmesini isteyin.

    Hatta huyuna suyuna gidin.karttan memnun olduğunuzu daha fazla kullanmak istediğinizi kart sahibi arkadaşlarınızın bankalarının bu kesilen aidat yerine chip-bonus-puan-mil iade aldıklarını israrla tekrar edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edevlet üzerinden Bankalar Birliği'ne şikayet oluşturarak almıştım geriye. Izlenmesi gereken adımlar şu şekilde ;



    1- Bankaya şikayet öneri sistemlerinden aidat kesintilerinin geri iadesini talep ediyoruz.

    2- Banka yaklaşık 1 hafta sonra iade etmeyeceklerini bildiren mail atıyor.

    3- Edevlet üzerinden Türkiye Bankalar Birliği'ne şikayet oluşturuyoruz ve mail görüntüsünüde maile ekliyoruz.

    4-Şikayete, sizden kesilen aidatlara ait ekstreleri de ekliyoruz ve iadesi talep edilen tutarı açık bir şekilde yazıyoruz. ( Tutarın açık ve detaylı şekilde yazılması önemli, süreç uzayabiliyor aksi taktirde) Yaklaşık 2-3 ay sonra şikayet sonuçlanıyor ve banka 1 hafta içinde iade ediyor.



    Benim için süreç yukarıdaki gibiydi umarım yardımcı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haldigo -- 2 Aralık 2017; 12:42:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haldigo kullanıcısına yanıt
    Hocam bu söylediğiniz her zaman işe yarar mı acaba? Kredi kartı almayı düşünüyorum da bu kart aidatı ödemek istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haldigo

    Edevlet üzerinden Bankalar Birliği'ne şikayet oluşturarak almıştım geriye. Izlenmesi gereken adımlar şu şekilde ;



    1- Bankaya şikayet öneri sistemlerinden aidat kesintilerinin geri iadesini talep ediyoruz.

    2- Banka yaklaşık 1 hafta sonra iade etmeyeceklerini bildiren mail atıyor.

    3- Edevlet üzerinden Türkiye Bankalar Birliği'ne şikayet oluşturuyoruz ve mail görüntüsünüde maile ekliyoruz.

    4-Şikayete, sizden kesilen aidatlara ait ekstreleri de ekliyoruz ve iadesi talep edilen tutarı açık bir şekilde yazıyoruz. ( Tutarın açık ve detaylı şekilde yazılması önemli, süreç uzayabiliyor aksi taktirde) Yaklaşık 2-3 ay sonra şikayet sonuçlanıyor ve banka 1 hafta içinde iade ediyor.



    Benim için süreç yukarıdaki gibiydi umarım yardımcı olur.

    An itibari ile adım adım dediğiniz şekilde AKBANK bankasını şikayet ettim. Olumsuz cevap mailini de PDF yaparak ekledim. Ve 7 yıldır bugüne kadar iade ettiklerini ancak artık etmediklerini bildirdim. Buna istinaden de iade ettikleri 2016 yılına ait ekstre PDF dosyasını ve iade etmedikleri 2017 yılına ait ekstre görüntüsünü ekledim. İade edilen tutarı açık ve detaylı belirtmeniz lazım demişsiniz. Talep edilen bölüme açıklaması ile beraber 119 TL tutarın iadesini talep ediyorum. Diye yazdım. Acaba harf ile de mi yazmam gerekiyordu onu mu kastetmiştiniz?




  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    Harf ile yazılmasını kastetmemiştim. Umarım kısa sürede olumlu olarak sonuçlanır. Benzer şekilde maaş hesabımdan mobil işlemler ile yaptığım eft/havalelerden işlem masrafı kesintilerini de talep ettim. Sonuçlanınca onu da yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haldigo kullanıcısına yanıt
    Hocam çok geçmiş olsun maaş hesabınızdan ve üstüne üstlük bir de mobil uygulamadan yapılan EFT/Havale işlemlerine bile ücret alıyorsa yazıklar olsun o bankaya.. Nerdeyse tüm bankalarda mobilde ki işlemler ücretsiz oldu, taş devrinde kalmışlar. Umarım iade talebi olumlu sonuçlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wampire^^ -- 13 Ocak 2018; 23:53:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haldigo

    Harf ile yazılmasını kastetmemiştim. Umarım kısa sürede olumlu olarak sonuçlanır. Benzer şekilde maaş hesabımdan mobil işlemler ile yaptığım eft/havalelerden işlem masrafı kesintilerini de talep ettim. Sonuçlanınca onu da yazarım.

    An itibari ile şöyle bir gelişme oldu; Geçen gün bankalar birliği hakem heyetinden mail gelmişti "talebiniz işleme alınmıştır. Süreç sonrasında tarafınıza yazılı cevabı yollanacaktır." diye. Herhalde işleme alındıktan sonra banka tarafına da yazı yollayıp savunma istediler. Bugün biraz önce banka beni farklı bir (0262) alan kodu ile aradı. Görüştüğüm kişi bankalar birliği heyetinden bahsederek "talebiniz olumlu veya olumsuz nasıl bir karar çıkar bilmiyorum ama ben sizin gibi eski bir müşterimizi kaybetmemek için 6 ay kalma sözünüze 90 TL bonus yüklemesi yapmak istiyorum" dedi (Bana herkese aynı şeyi söylüyor gibi geldi). Yansıtılan kredi kartının iadesini artık yapamıyormuş. Bende 5-6 yıldır sorun çıkartmadan her sene 6 ay kalma sözüne direkt geri iade ediliyordu artık neden böyle oldu anlamadım falan diye tepkimi gösterdim. Neyse sonrasında ben kabul ettim (Hakem heyetinin %40 olumsuz karar alma ihtimalini düşündüm) 90 TL chip parayı yükledi kartıma. Ancak şöyle bir şey dedi. Bankalar birliğine müşterimiz ile mutabık kaldığımızı belirtiyorum o halde teşekkür ederim dedi. Şuan itibari ile bankalar birliğine yaptığım şikayet düşecek mi acaba? Yoksa bankalar birliği de bana ulaşıp cevap alacak mı?




  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    Telefondakinin son söylediğine göre "şikayet eden kişi ile anlaşılmıştır" diyerek düşecektir büyük ihtimalle. Konuşmanın başında "olumlu veya olumsuz sonuçlanır bilemiyorum" demiş olması diğer ihtimali düşündürse de sonradan yine banka yapacağını yapmış anlaşılan. Hayırlısı olsun hocam en azından bir kısmından kurtarmışsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haldigo

    Telefondakinin son söylediğine göre "şikayet eden kişi ile anlaşılmıştır" diyerek düşecektir büyük ihtimalle. Konuşmanın başında "olumlu veya olumsuz sonuçlanır bilemiyorum" demiş olması diğer ihtimali düşündürse de sonradan yine banka yapacağını yapmış anlaşılan. Hayırlısı olsun hocam en azından bir kısmından kurtarmışsınız.

    Hocam buraya yazdıktan sonra Bankalar Birliği Hakem heyetini aradım. Müşteri temsilcisine aynı anlattığım gibi anlattım ve şikayetim kapanıp düşecek mi diye sordum. Oda anlaştığınızı düşünüyorsanız sizinde iptal etmeniz lazım dedi. Bende hayır düşünmüyorum dedim, yani sonuçlandığı zaman bankanın savunması; sizin ile anlaştığı yöndedir sizin savunmanız nedir diye bana mail gelecekmiş. Tıpkı düşündüğüm gibi iki taraftan savunma istiyor. Savunma istedikleri zaman, şahsıma ödediğim tutarın yansıtılmadığını ve daha az bir tutarda ve 6 ay kalma sözü karşılığında ''SANAL Para'' olarak , müşterimizi kaybetmeyelim diye 90 TL bonus yatırdılar, ödediğim ücreti gerçek para olarak iade talep ediyorum diye savunmamı yapmayı düşünüyorum.




  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    İyi olmuş hocam sevindim gerçekten. Biz de öğrenmiş olduk süreç o şekilde işlerse neler yapabileceğimizi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.