Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

iriver t30'mu creative Zen Nano'Mu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
276
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    Beyler Parada pek sorun yok ama özellik olarak hangi mp3 player daha iyi ve kullanışlı
    ben ikisinide denedım ama kullan ve bılenlere tekrar soruyorum bi yardımcı olun

    Creativenin sevdigim kısmı ufak ve tasarım mukemmel ama ekran ufak
    İriver çok çekici bir yapıya sahip + 4 satır ekran +ses SRS WOW özellikler flan dikkatimi çekti sizce hangisi
    1hafta içinde ikisinden birini sipariş edicem



    |
    |
    _____________________________

    Düşman kelimesinin anlamını arkadaş
    sıfatını taşıyanlardan öğrendim...
    | N-Gage Qd | canon ixus 700 |Creative Zen Nano Plus 1gb |sennheiser cx300 + iriver t30 | Creative Sound Blaster 5.1 Live | U.S. Robotics 9107 |
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    IRIVER T Serisinde, "Mikrofon ile kayıt ederken 40 ~ 128 kbps arası seçilebilir kayıt aralığı" özelliği var..

    creative zen nano plus veya muvo micro N200 (ki ikisi aynı model anladığım kadarıyla) nun bu anlamda ses kayıt kalitesini,aralığını bilen var mı arkadaşlar?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4217 Mesaj
    Bildigim şey T30umun içinden çıkan kulaklıklarıyla bile çok güzel bir ses verdigi...
    |
    |
    _____________________________
    HiFi Addict
  • Yarbay
    5492 Mesaj
    Iriver T30 da radyo yok... Ama ses kalitesi olarak gercekten cok ustun bir cihaz... SRS efektleri dandik kulaklıklarla bile muzigi eglenceli kılabiliyor...

    Pil suresi, kullanım gibi avantajları var. Bence T30...
    |
    |
    _____________________________
    32" Sony 32W705C | Asus Z170i | i7-6700K | 2x8GB | GTX 1070 | 1TB 850 Pro | CM V650 | Sony XBA-Z5
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    ben de ikisi arasında kalıp T30 almıştım ama benim için radyo hiç onemli deildi.. Creative'in iyi olduğu noktalar var ama ekranı ufacık olduğu sürece kullanamam diye düşündüm, ses kalitesinde de T30'un üsütün olduğu yönünde genel kanı..
    Bi de iriver'a uygun yazılımı yuklediğin zaman direk flash disk gibi bilgisayarın gormesi de kullanışlı kılıyo aleti..
    |
    |
    _____________________________
    NEXT 2000X CIS Plus
  • Emekli Yönetici
    7225 Mesaj
    T serisinin radyolu modllerini yurtdışında bulabilirsiniz.. Küçük bir dipnot ekleyeyim dedim..
    |
    |
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    walla hakkaten radyo olsa t30 larda süper olcak ama kaldırmış yapanlar
    şuanda tek eksik oldugnu hissettigim şey radyo
    gerçi bizim buralarda iyi bişi çekmiyor ama yazın işe yarar
    |
    |
    _____________________________

    Düşman kelimesinin anlamını arkadaş
    sıfatını taşıyanlardan öğrendim...
    | N-Gage Qd | canon ixus 700 |Creative Zen Nano Plus 1gb |sennheiser cx300 + iriver t30 | Creative Sound Blaster 5.1 Live | U.S. Robotics 9107 |
  • Teğmen
    219 Mesaj
    Eğer radyolu İ-river arıyorsan İFP-799 satıyorum. buradan bakabilirsin
    quote:

    Orjinalden alıntı: unutmamali89

    walla hakkaten radyo olsa t30 larda süper olcak ama kaldırmış yapanlar
    şuanda tek eksik oldugnu hissettigim şey radyo
    gerçi bizim buralarda iyi bişi çekmiyor ama yazın işe yarar
    |
    |
    _____________________________
    RC Buggy Racer
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    2. el almıyorum arkadasım ben böyle pırıl pırıl parlayan bi kutudan kendi ellerimle çıkarıp 2de bir silmek istiyorum mp3 playerimi
    |
    |
    _____________________________

    Düşman kelimesinin anlamını arkadaş
    sıfatını taşıyanlardan öğrendim...
    | N-Gage Qd | canon ixus 700 |Creative Zen Nano Plus 1gb |sennheiser cx300 + iriver t30 | Creative Sound Blaster 5.1 Live | U.S. Robotics 9107 |
  • Teğmen
    219 Mesaj
    İstiyorsan pırıl pırıl bir kutuya koyardım aslında Tabiki tercih senin. Şimdiden hayırlı olsun.....
    quote:

    Orjinalden alıntı: unutmamali89

    2. el almıyorum arkadasım ben böyle pırıl pırıl parlayan bi kutudan kendi ellerimle çıkarıp 2de bir silmek istiyorum mp3 playerimi
    |
    |
    _____________________________
    RC Buggy Racer
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    benim kız arkadasımda t30 varda 512mb lık aynından alcam hatıra olsun diye

    bulursam bende 512 mb alcam sonucda dinlemedıgım birsürü muzık oluyor ama paraya kıyıpda 1gb da alabılırım bi bulabılsem bizim memlekette getirende yok getirebilende illa internetten almam lazım
    |
    |
    _____________________________

    Düşman kelimesinin anlamını arkadaş
    sıfatını taşıyanlardan öğrendim...
    | N-Gage Qd | canon ixus 700 |Creative Zen Nano Plus 1gb |sennheiser cx300 + iriver t30 | Creative Sound Blaster 5.1 Live | U.S. Robotics 9107 |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Masal
google reklamları
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.