Şimdi Ara

İranlı forvet ARAŞ BURHANİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abrar gazetesi, Beşiktaş'ın Araş Burhani için yıllık 600 bin dolarlık bir teklifi İstiklal'e ilettiğini duyurdu. Haberde,
    Teklifin pazartesi günü resmen 27 yaşındaki İranlı oyuncunun takımına ulaştığı kaydedildi.

    Araş Burhani İran süper liginde attığı 87 golle İran tarihinin en çok gol atan oyuncusu unvanını taşıyor.


    NE DİYORSUNUZ BEYLER ..TUTAR MI BU İRANLI



    _____________________________
  • İlginç bir sentez olur.

    Mustafa Denizli'nin parmağı mı var?
    Kimmiş neymiş bu adam?
    _____________________________
  • bunlarda golleri..iki ayagını da kullanıyor ben şahsen begendim adamı .cok fırsatçı nezaman nerde duracagını iyi biliyor. balon haber degilse iyi bi transfer olabilir



    _____________________________
  • Penaltı atışları zayıfmış yalnız.

    _____________________________
  • bu adam gelse zten ona penaltı attırmazlarki
    _____________________________
  • attığı gollere bakarsak nobre yada holosko'dan daha kaliteli biri olduğu kesin, gelirse belli olmaz patlama yapabilir 600bin dolarda hiçbir şekilde kayıp olmaz düşünülebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    attığı gollere bakarsak nobre yada holosko'dan daha kaliteli biri olduğu kesin, gelirse belli olmaz patlama yapabilir 600bin dolarda hiçbir şekilde kayıp olmaz düşünülebilir


    Ben de şimdi onu diyecektim parası uygunsa neden olmasın?
    Adam hızlı gerçekten, bir de ilginç vuruşları var.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • gelirse yabancı hakkımızdan gitmiyor mu ?
    _____________________________
  • 2 iranlı bilirim,
    biri Almanyada oynayıp BJK ye gelen vardı,
    Baya değilmi?
    diğeride Şah Rıza Pehlevi.
    Milyon Euroluk transferlerden binleremi düştü BJK.

    Sizin Portekiz çetesi dağılmassa bu çocuk harcanır gibime geliyor.
    ..............................
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir. Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    2 iranlı bilirim,
    biri Almanyada oynayıp BJK ye gelen vardı,
    Baya değilmi?
    diğeride Şah Rıza Pehlevi.
    Milyon Euroluk transferlerden binleremi düştü BJK.

    Sizin Portekiz çetesi dağılmassa bu çocuk harcanır gibime geliyor.
    ..............................


    Düzeltelim,
    Baya Tunusluymuş,
    ama bir İranlı vardı Bundesliga da,
    kimdi o?
    Gol kralı falan olmuştu.
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir. Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir.
  • Mesela bobo giderse bu adam onun yerini doldurur gibi. adamda bi kere iman gücü olacak
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    2 iranlı bilirim,
    biri Almanyada oynayıp BJK ye gelen vardı,
    Baya değilmi?
    diğeride Şah Rıza Pehlevi.
    Milyon Euroluk transferlerden binleremi düştü BJK.

    Sizin Portekiz çetesi dağılmassa bu çocuk harcanır gibime geliyor.
    ..............................


    Düzeltelim,
    Baya Tunusluymuş,
    ama bir İranlı vardı Bundesliga da,
    kimdi o?
    Gol kralı falan olmuştu.


    Ben de bir iranlı bunu bilirim, fena sayılmaz bu adam.

    FM 2011de de almıştım takıma

    http://en.wikipedia.org/wiki/Javad_Nekounam
    _____________________________

    Kim ki, kendinden bir canavar yaratır,o zaman insan olmanın acısından kurtulur.




  • BU arada Baya arkadaşımız 39 yaşında ama,
    Croissant Sportif de Msaken Tunus
    takımında hala oynuyormuş.
    Maşallah,
    ancak Romario nun 42 yaş rekorunu kıramaz,
    uğraşmasın.
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir. Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    2 iranlı bilirim,
    biri Almanyada oynayıp BJK ye gelen vardı,
    Baya değilmi?
    diğeride Şah Rıza Pehlevi.
    Milyon Euroluk transferlerden binleremi düştü BJK.

    Sizin Portekiz çetesi dağılmassa bu çocuk harcanır gibime geliyor.
    ..............................


    Düzeltelim,
    Baya Tunusluymuş,
    ama bir İranlı vardı Bundesliga da,
    kimdi o?
    Gol kralı falan olmuştu.


    bundesliga'da 1 tane iranlı bilirim o da mehdi mahdivika.pace ve acceleration 20ydi
    bu arada ;
    http://forum.donanimhaber.com/m_48557408/tm.htm
    _____________________________

    Berxwedan Xwes
    Naif Direniş
    Doroteo Arango Arambula ''Pancho'' Villa




  • Beşiktaş`ın eski Mısırlı golcüsü Ahmet Hassan aklıma geldi...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    2 iranlı bilirim,
    biri Almanyada oynayıp BJK ye gelen vardı,
    Baya değilmi?
    diğeride Şah Rıza Pehlevi.
    Milyon Euroluk transferlerden binleremi düştü BJK.

    Sizin Portekiz çetesi dağılmassa bu çocuk harcanır gibime geliyor.
    ..............................


    Düzeltelim,
    Baya Tunusluymuş,
    ama bir İranlı vardı Bundesliga da,
    kimdi o?
    Gol kralı falan olmuştu.


    ali dai
    _____________________________

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    2 iranlı bilirim,
    biri Almanyada oynayıp BJK ye gelen vardı,
    Baya değilmi?
    diğeride Şah Rıza Pehlevi.
    Milyon Euroluk transferlerden binleremi düştü BJK.

    Sizin Portekiz çetesi dağılmassa bu çocuk harcanır gibime geliyor.
    ..............................


    Düzeltelim,
    Baya Tunusluymuş,
    ama bir İranlı vardı Bundesliga da,
    kimdi o?
    Gol kralı falan olmuştu.



    Ali Karimi ?
    _____________________________

    Rurouni Kenshin...
  • evet,
    Ali Dai.....................
    iyi golcüydü.
    _____________________________
    .........................FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ........................
    Sadece sahaya çıkan 11 futbolcu ve aldıkları sonuçdan ibaret değildir. Böyle sananlar büyük bir gaflet içindedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wheaston

    gelirse yabancı hakkımızdan gitmiyor mu ?

    adam her iki ayağınıda iyi kullanıyor baktıgım vıdeolarda alınmalı aslında hem malıyetı az bence bobodan daha verimli olur
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s&y

    bunlarda golleri..iki ayagını da kullanıyor ben şahsen begendim adamı .cok fırsatçı nezaman nerde duracagını iyi biliyor. balon haber degilse iyi bi transfer olabilir





    çok kaliteli bir adama benziyor. 1.45'de ki golü anlatmış zaten herşeyi, bence denenmeli...
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.