Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ipod mp3 playerların en iyiysimi gerçekten!!!

24
Cevap
0
Favori
646
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Er
      6 Mesaj
      12 Ağustos 2005 22:21:37 Konu Sahibi
      arkadaşlar bunca mp3 player cihazlarına baktım vede baya araştırdım ama herkes ipod 40gb lığı önerdi ipodun ses kalitesini biliyorum fakat ses katilesi olarak başka iyi bir cihaz varmı (ipoddan daha iyi olan)para problem deil, bide ipod da mp3 direk cihaza atılamıyormus farklı bir formatta kaydediliyormuş bundan dolayı her türlü parçayı kaydedebilirmi? sorun yaşanıyormu?vede ipodun uygun fiyattta satıldığı bir yer bilen varmı?(doğubank dısında)



      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3110 Mesaj
      12 Ağustos 2005 23:21:12
      Creative,I-River...ses kalitesi olarak IPOD'dan çok daha iyi cihazlar yapan firmalar,IPOD mp3 playerların en çok satanı,en çok piyasa olanı,en iyi reklamı yapılanıdır.Hayatında IPOD veya başka bir harddiskli mp3 çalar görmemiş onlarca kişiye bile sorsanız size "Abi en iyisi IPOD" diyebilir...
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1619 Mesaj
      12 Ağustos 2005 23:31:11
      günaydın
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      284 Mesaj
      13 Ağustos 2005 00:11:54
      çünkü en iyisi ipod
      |
      |
      _____________________________
      pollock
    • Er
      6 Mesaj
      13 Ağustos 2005 00:19:05 Konu Sahibi
      benim için cihazın özellikleri filan deil (kapesitesi vede ses kalitesi) buna göre öneriler yaparsanız sevinirim ipod benim istediğim 2 şeye yetermi ve ya daha iyisi varmı para problem deil
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2552 Mesaj
      13 Ağustos 2005 01:11:10
      iPod'un ses kalitesi iRiver ve Creative'den daha iyidir.

      Ha, yanlış anlamayın, iRiver ve Creative de müthiş cihazlar - herzaman öneririm.

      Ama arkadaş diyorki fiyat çok fazla önemli değil - ses kalitesi ve kapasitesi önemli.

      Buna göre sana ya yeni 60GB iPod Color (Photo değil)'lerden öneririm yada 20GB Color'lardan.

      Olmadı yeni Video iPod'ları bekle (çok sıcak söylentiler var)

      Tabii bunlar daha yeni geldi TR'ye, Eski 60GB ve 20GB'lerle aynı fiyatta.
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1563 Mesaj
      13 Ağustos 2005 09:25:30
      ipod'un ses kalitesi kesinlikle creative ve i-river'dan iyi değildir ; bunu sallamıyorum denediğim için söylüyorum . i-pod bir yaşam tarzı oldu artık , çok başarılı bir reklam kampanyası sonucunda bir sürü yan ürünüyle beraber tamamen yeni bir moda yarattı , görünüşü ve kullanım kolaylığı gerçekten çok iyi ama ses kalitesinde o kadar değil ; creative zen touch'lar i-pod'dan daha iyi ses veriyor i-river ise hepsinden daha da üstün üstelik kapasiteleri de aynı ama ipod photo 60 gb kapasitesiyle şu an benim bildiğim türkiye piyasasındaki en büyük hd'li alet , ama i-pod'ların fiyatı da pahalı olduğu için (gerçi i-river daha pahalı ) ve en çok satılan ve bilinen alet olduğu için tüm satıcılar onu almanı önerirler tabi ; eğer para sorun değil diyorsan i-river'ın 40 gb lık modellerini öneririm ama şekilleri biraz kötü zen touch da düşünebilirsin , ikisininde ses kalitesi ipod'dan daha iyi
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      3110 Mesaj
      13 Ağustos 2005 09:56:07
      quote:

      Orijinalinden alıntı: civilcivil

      ipod'un ses kalitesi kesinlikle creative ve i-river'dan iyi değildir ; bunu sallamıyorum denediğim için söylüyorum . i-pod bir yaşam tarzı oldu artık , çok başarılı bir reklam kampanyası sonucunda bir sürü yan ürünüyle beraber tamamen yeni bir moda yarattı , görünüşü ve kullanım kolaylığı gerçekten çok iyi ama ses kalitesinde o kadar değil ; creative zen touch'lar i-pod'dan daha iyi ses veriyor i-river ise hepsinden daha da üstün üstelik kapasiteleri de aynı ama ipod photo 60 gb kapasitesiyle şu an benim bildiğim türkiye piyasasındaki en büyük hd'li alet , ama i-pod'ların fiyatı da pahalı olduğu için (gerçi i-river daha pahalı ) ve en çok satılan ve bilinen alet olduğu için tüm satıcılar onu almanı önerirler tabi ; eğer para sorun değil diyorsan i-river'ın 40 gb lık modellerini öneririm ama şekilleri biraz kötü zen touch da düşünebilirsin , ikisininde ses kalitesi ipod'dan daha iyi


      Ben de 3 markayı da denedim aynen dediğin gibi IPOD diğerlerinin yanında hikaye kalıyor...
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      2552 Mesaj
      13 Ağustos 2005 13:46:52
      neyse arkadaşlar.., öyle diyorsanız...
      bende iRiver kullandım - iPod'da denedim karar çok açık ortadaydı...

      tabii M23J, en iyisi bi yerde kendin dene - bu arad iRiver ve Creative daha iyi ses kalitesi veriyor diyenlere: bu şarkının kalitesiyle'de ilgili. Şarkıdan Şarkıya değişiyor. ben Aynı şarkıyla hepsini denedim - o yüzden konuşuyorum.
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      65 Mesaj
      13 Ağustos 2005 14:54:09
      kardeş karar ortada dedin de hangisi yani :)
      m23j neyin modeli ?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2552 Mesaj
      13 Ağustos 2005 16:59:55
      quote:

      Orijinalinden alıntı: lagrima

      kardeş karar ortada dedin de hangisi yani :)
      m23j neyin modeli ?


      üstte dediğim gibi kararım iPod.

      M23J'de topiği açan arkadaşın nick'i
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      701 Mesaj
      13 Ağustos 2005 17:29:40
      iPod, imaj etkisini çok iyi kurdu insanların üzerinde ve tasarımları da bence creative iriver'dan çok daha ii
      ama ben de ipod yerine creative muvo 4gb aldım ses kalitesi daha önemli olduğu için e bi de o kadar para vermek yazık gibi geliyo
      ama bi ipod mini de istemiyo diilim yani :)
      |
      |
      _____________________________
      Everyday Sends Future To Past
      Every Breath Leaves Me One Less To My Last
    • Binbaşı
      1563 Mesaj
      13 Ağustos 2005 17:43:29
      ya dediğim gibi ipod mp3 player olmaktan çoktan çıktı , tamamen bir moda haline geldi ve evet şekli çok güzel ama ses kalitesi konusunda aynı şey pek söylenemez , adamlar başarılı reklam kampanyası sayesinde tuttu ve özellikle bayanlarda çok görüyorum ipod'u ve bu yüzden de ipod'un geliştirdiği yönler hep şekil ve imaj , hatta ipod fotolarda müzik dinlerken fotoğrafları bile değiştiremiyorsun ama kimin umurunda ? şekil diyorsan ipod , ses kalitesi diyorsan öncelikle iriver sonra creative
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2552 Mesaj
      13 Ağustos 2005 17:57:54
      yalnış...

      Yeni iPod 20GB ve 60GB Color'Larda müzik dinlerken Fotoğraflarına bakabiliyosun...

      iPod'un ses kalitesi iyi olmasaydı okadar sitede buna iyi rating verilmezdi.

      hem iPod'u yapan dünya çapında çok büyük bir şirket (buna göre de teknik servisini düşünün), ben Apple'ın her malına güvenirim
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      114 Mesaj
      13 Ağustos 2005 18:34:26
      creative ve iriver ı bilmiyorum ama ipod bence çok bozuluyor. aksesuarlarının pahalı olması da kötü bir yanı.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      253 Mesaj
      13 Ağustos 2005 18:37:05
      quote:

      Orijinalinden alıntı: Melik

      ben Apple'ın her malına güvenirim


      Yorumsuz
      |
      |
    • Yarbay
      3110 Mesaj
      13 Ağustos 2005 18:40:42
      quote:

      Orijinalinden alıntı: Melik

      yalnış...

      Yeni iPod 20GB ve 60GB Color'Larda müzik dinlerken Fotoğraflarına bakabiliyosun...

      iPod'un ses kalitesi iyi olmasaydı okadar sitede buna iyi rating verilmezdi.

      hem iPod'u yapan dünya çapında çok büyük bir şirket (buna göre de teknik servisini düşünün), ben Apple'ın her malına güvenirim


      Dostum,sana bir örnek,Tomshardware sitesindeki yabancı birisinin yazdığı Creative Zen Touch incelemesinin başlığı "Zen Touch,Yoksa yeni bir IPOD kopyası mı?" benim bu başlıktan anladığım tek şey,aşırı derecede önyargı ve taraf tutmaktır.2000 yılında Apple batmakla batmamak arasında gidip gelirken Creative dünyanın ilk Hdd'li mp3 çaları olan 6gb'lık Jukebox'u çıkardı.Kim neyi kopyalıyor anlayamadım,ha tasarım olarak derseniz o ayrı tabi...Ama incelemenin taraflı olduğu çok açık.Size önerim yabancı forum ve bağımsız reklam almayan sitelerdeki yorum ve kullanıcı incelemelerini incelemeniz.Cnet editörlerinin Zen Touch versus IPOD karşılaşmasında Zen'in ses kalitesi puanı IPOD'dan daha fazla olarak belirtilmiştir,öte yandan tasarım,hafiflik ve boyut gibi noktalarda IPOD'un daha üstün olduğu da oldukça baskın bir şekilde belirtilmiştir,yani Tomshardware'nin yaptığı inceleme ile arasındaki fark bariz bir biçimde ortadadır...Aslında bakarsanız ortada bir "IPOD Fetişizmi" var,diğer markaları da deneyip en çok IPOD'u beğenebilirsiniz,ya da beğenmeyebilirsiniz buna saygım sonsuzdur.Ama hemen hemen bütün forumlarda gördüğüm şu cümle kötü geliyor bana "Abi IPOD en iyisi,boşver diğerlerini" öte yandan bu cümle "Abi Creative en iyisi boşver diğerlerini" şeklinde olsa da yine aynı saçmalığı taşırdı bana göre,bu kısa cümleyi yazan kişi IPOD veya diğer herhangi bir cihazı kullandı mı,denedi mi,nelerinden memnun oldu,eksileri artıları neler yazmalıdır diye düşünüyorum,tabi kimse herhangi bir şeye mecbur değildir fakat öylece kestirip atınca yeni ürün alacaklara herhangi bir fayda olduğunu düşünmüyorum...

      Not:Tomshardware'yi kötülemek gibi bir amacım yok,Cnet'in de çalışanı filan değilim zaten...
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Ağustos 2005 20:48:16
      johnmalkow döktürmüşsün yine dostum.....
      kim tutar seni...
      |
      |
      _____________________________
      Alain Delon
    • Yarbay
      3110 Mesaj
      13 Ağustos 2005 20:59:36
      quote:

      Orijinalinden alıntı: Carew

      johnmalkow döktürmüşsün yine dostum.....
      kim tutar seni...


      Sağol
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2552 Mesaj
      13 Ağustos 2005 21:10:35
      cnet'in zen touch iPod mini karşılaştırmasını ben de okudum, ama arkadaşın bahsettiği full size iPod diye düşünüyorum ...

      Creative ve iRiver'ide hayatta iPod Copy olarak nitelendirmem - bu markaları da çok beğenirim ama arkadaşa bir iPod önerdim - Creative Zen Touch çok hoşuma gitmedi - iRiverin 20 ve 40GB'lık modelleride hoş ama biraz daha PMP'ye dönükler o açıdan (arkadaş sadece ses kalitesi ve harddisk önemli dedi)...

      bu arada cikaa, postumda komik bişey mi var ?

      apple'ın her malı kalitelidir dediğim zaman komiğine mi gidiyo ?
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
üniversite
Ankara Web Tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.