Şimdi Ara

###---- İphone5 Tuş Değişimi ----###[Ana Konu] (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
947
Cevap
16
Favori
22.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peregrino


    quote:

    Orijinalden alıntı: bird-hunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaelf

    quote:

    Orijinalden alıntı: superposition

    A1429 cihazlar için durum nedir?

    A1428 cihazlar değişim olmuyor A1429 cihazlar değişim dahilinde.

    peki Amerikan A1429 cihazları ?

    Hocam Amerika cihazlari olmuyor malesef. Model Numarasi onemsiz Avrupa cihazi olmaliymis.

    bu kesin bilgimi hocam ? yani bizim evde 1 tane hong hong var şimdi o cihaz değişmeyecekmi ?Bu arada modeli a1429



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omer_Faruk. -- 14 Mayıs 2014; 20:03:36 >




  • Arkadaşlar cihazın Amerikan mı Avrupa mı olduğunu nasıl anlarız? A1428 A1429 farketmiyor değişebiliyor demiş bazı arkadaşlar, doğrusu nedir, nasıl öğrenebiliriz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Omer_Faruk. kullanıcısına yanıt
    Hocam bugun yine Apple store daydim. Genius ya da diger calisanlar surekli insanlara ayni seyi tekrarliyor: "Amerika cihazlarini degistiremiyoruz." Yani bundan anladigim kadariyla Amerika cihazlarina destek yok. Avrupa cihazi olmaliymis.

    Unutmadan sunu da ekleyeyim, Genius bugun yine Amerika cihaziyla gelen arkadasi geri cevirirken "Bu uygulama ( yani ABD cihazlarinin alinmamasi) Turkiye de ki kanunlardan kaynaklaniyor" dedi.
    Hani ne kanunudur benim bir bilgim yok ancak ismi galiba Akin ya da Anil gibi bir seydi. Sakalli ve hafif sisman biriydi bunu soyleyen.

    Ilk baslarda cok sevinmistim Apple Store acildi diye ancak inanin kimsenin birbirinden haberi yok ve insanlari zor durumda birakmaktan baska bir ise yaramiyorlar. Sali gunu sabah telefon aciyorum Zorlu Center a ilgilenen arkadasa durumu anlatiyorum ( benim su kagit meselesi ) gidin siz ilgilenirler diyor. Bugun gidiyorum sizi aramadilarsa ilgilenemeyiz diyip geri yolluyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peregrino -- 14 Mayıs 2014; 20:37:03 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşımın abisinin 1,5 yıl teknoeksper garantili cihazı varmış fakat cihaz açılmıyormuş.Garantiye göndermişler kullanıcı hatası demişler geri göndermişler.Bende parça niyetine almak istiyorum dedim 250 tl ye bırakırım dedi.Şimdi seri numarasıda soramıyorum kendisine durumdan haberdar etmemek için Sizce bu ürün içinde değişim yaparlar mı? yani açılmayan cihazı götürsem direk değiştirirler mi?
  • Peregrino kullanıcısına yanıt
    Ptesi günü akla kara belli olacak artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar şimdi cihazmı yok anlamadım ben 19 mayısa randevu almıştım ne olacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem650

    arkadaşlar şimdi cihazmı yok anlamadım ben 19 mayısa randevu almıştım ne olacak...

    Bana bugun yok dediler benden birkac saat sonra giden arkadasin cihazi degistirmisler

    Siz yinede gidin vardir belkide.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peregrino


    quote:

    Orijinalden alıntı: cem650

    arkadaşlar şimdi cihazmı yok anlamadım ben 19 mayısa randevu almıştım ne olacak...

    Bana bugun yok dediler benden birkac saat sonra giden arkadasin cihazi degistirmisler

    Siz yinede gidin vardir belkide.

    Abi sende bir terslik var. sen yok dedikten 1 gun sonra gittim ben direk verdiler telefonu. Gozumun onunde de oldukca fazla kisiye yeni telefon verdiler. Sana bu kadar stok yok demelerine anlam veremedim tam olarak. Artik senin telefon altin kaplama midir nedir surekli sana stok yok diyorlar tek.

    Magaza muduru ile gorustunuz mu hic bu konuyu? Telefondaki kisiden aldigim bilgiye gore mudurun elinde istedigi gibi araya alabilecegi, randevu ayarlayabilecegi (admin yetkisi gibi herhalde :)) bir yetki varmis. Oradan birsey cikabilir belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peregrino kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin cihazın rengi ne ben dün aksam bir adet siyah degisimi yaptırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdorado kullanıcısına yanıt


    Vallahi bende anlayamadim 3 kez gittim bugunu de sayarsak. Akin miydi neydi ismi bana stok yok su an zaten degistiremeyiz Apple in sizi aramasini bekleyin dedi. Bende boynumu bukup geri geldim. Pazar gunu saat 9.30 da kapidayim bu sefer yok derlerse tavsiyenize uyup mudure giderim. Gerci cok soguk birine benziyor ama.

    Rengi beyaz hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peregrino -- 14 Mayıs 2014; 22:37:58 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Son 1-2 günde randevu alabilen arkadaşlar saat kaçta aldılar acaba ?
  • Arkadaşlar yerimi bilmiyorum da genpa garantili bi cihaz var Elimde,hoparlör patladı Ankara genpa ya götürdüm adamlar telefonu açmış hoparlörü değiştirmiş ben cihazın değişimini talep etmiştim, cihazın kenarları açık kalmış biraz biraz ne yapmalıyım , hoparlör değilde cihazı değiştirmeleri gerekmiyormuydu, bide Türkiye'de apple orijinal yedek parçası yok filan deniliyordu adamlar orijinal taktık diyo ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peregrino kullanıcısına yanıt
    dostum kaç gündür herkes beyaz renk değişim alıyor diye okuyorum. stok gelmiş falan diyenler oldu hatta.
  • Peregrino kullanıcısına yanıt
    Hocam oraya gittin mi Yüksel diye bir arkadas var onu bul o sana yardımcı olur müdüre çıkmana gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu stok olayını çözemedim peregrino'dan başka hiç bir arkadaşa stok yok olayından bahsedilmemiş bile hatta bugün bir arkadaşım genius'a sormuş stok kalmamış elinizde sanırım diye genius elimizde yeterli sayıda stok ver tükenmesi çok güç diye cevap vermiş anlamadım gitti, bu arada bende dün telefonumu değiştirdim beyaz 16gb.Anlamadım gitti vallahi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaelf -- 14 Mayıs 2014; 23:51:13 >
  • Mac randevusu ile gidebiliyormuyuz beyler ?
  • Arkadaşlar randevu ile ilgili yardımcı olacak bir arkaddaş var mı acaba çok acil olarak?
  • Onu cidden bende cozemedim. Baslarindan savmak icin mi yapiyorlar nedir yani bunun amaci? Kagidin uzerinde yazan tarihte gidecegim yine stok yok derlerse burdaki yorumlari gosteririm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim ispanyadan gelen a1429 cihazım var üst tuş çalışıyor, program dahilinde ve 1 yıllık garantisi bitmiş değişim yapıyorlar mı acaba
  • Bi aralar randevu almak cok zor galiba arkadaslar hic bos yer yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.