Şimdi Ara

İphone xr 256gb 6999tl ötv öncesi büyük indirim arçelik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
3.012
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkko -- 5 Mayıs 2019; 13:11:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Almak isteyenler için çok güzel fiyat.

    Bu telefona 1000 TL'den fazla verilmezciler için ise yüksek fiyat.
    _____________________________
  • Kacirdik galiba sonuc yok diyor. Alamadik iki tane

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Alacağımdan filan değil ama fiyat çok iyiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    R5 1600AF - Gigabyte A320M-H - Corsair 16GB DDR4 3000mhz - Thermaltake LitePower 650W - 2TB WD Green HDD - 240GB Crucial SSD - Phanteks P300
  • arçelikte fiyatlarda sıkıntı var sanırım.
    256 gb fiyatı 128 gb fiyatından daha ucuz
    www.arcelik.com.tr
    Arama Sonuçları
    https://www.arcelik.com.tr/arama?query=xr:relevance
    _____________________________
  • bende 128 yenı aldım kırmızı cok begendım... 1-2 haftaya 9000 cıkar fıyatlar almayı dusunen bu cıvarda para verıcek olan ıcın fırsat...

    pahalı dıyen bu fıyatlar verılmez dıyenler ıcın zenfone 4 1.200 e ınmıs konusu var kacırmayın
    _____________________________
  • Parası olup ihtiyacı olmayan bile alabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ana sayfada kampanyada görünüyor.ötv zammından sonra bu fiyatlara gelmesi yıllar sürebilir.
    _____________________________
  • Fiyat çok iyi duruyor, yatırımı çeşitlendirmek amaçlı alınabilir mi acaba :-D
    _____________________________
  • garanti olayı nasıl? bu şimdi daha zamsız fiyat mı cidden?
    _____________________________
  • almak istiyorum ama kullanmak amacıyla değil
    _____________________________
  • o parayı verip kullanmak için alan yoktur herhalde. xs falan olsaydı neyse. kullanmak için alacak olsam 3000 lira vermem buna.
    _____________________________
    ASUS ROG STRIX X870E-E, AMD RYZEN9 9950X3D, GSKILL 64GB Z5 NEO, ASUS TUF RTX5090, LIAN LI EDGE GOLD 1200W, ASUS ROG Ryuo IV, HYTE Y70, ASUS ROG STRIX XG27UCDMG
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedomfighter

    o parayı verip kullanmak için alan yoktur herhalde. xs falan olsaydı neyse. kullanmak için alacak olsam 3000 lira vermem buna.
    hocam bana uygun bir tavsiye versene lütfen. ikinci el iphone mu(hangi model 7 plus falan mı) yoksa ne ? huawei mi xioami mi... oyun oynamam. kamera önemli... bozulmadıkça telefon değişme alışkanlığım yoktur. iyi akşamlar
    _____________________________
  • Sadece online satış var sanırım. Zira hangi bayide var diye arasam sürekli sonuç alamıyorum...
    _____________________________
  • Evet sadece online satışta, link açılmıyorsa anasayfadan direk girebilirler. 256 gb a özel bir kampanya sanırım sadece 128gb lar daha pahalı.
    _____________________________
  • ben 64 gb lığını almanya dan aldım.
    çok memnunum
    her açıdan mükemmel
    kesin kaçırmayın
    hem de 256 gb!
    _____________________________


  • şuan kampanya geçerli niyeti olan alsın
    _____________________________




  • Benimki kargoya çıktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: braddock26

    hocam bana uygun bir tavsiye versene lütfen. ikinci el iphone mu(hangi model 7 plus falan mı) yoksa ne ? huawei mi xioami mi... oyun oynamam. kamera önemli... bozulmadıkça telefon değişme alışkanlığım yoktur. iyi akşamlar

    Alıntıları Göster
    Anca gördüm hocam kusra bakma. çin malı telefonlarda xiaomi, huawei, meizu, oppo vs. foto özellikleri gayet güzel uygun fiyatlılar da. Yalnız video özelliklerini hiç beğenmiyorum. Karşılaştırmalı testler var youtubeda izlediğim kadarıyla meizu 16th baya iyi ama onun da mikrofonu çok kötü video kaydında. Hep bir eksik var yani video olarak. Kısacası uygun fiyatlı telefonlarda kamerayı sadece foto çekmek için almak mantıklı mükemmeli arıyorsan.
    iphone 7 ikinci el baya eskidi artık ama 8 dersen olabilir 4k 60fps gayet güzel videolar çekiyor. onun dışında samsung telefonlarda video çekim olarak iyiler ama samsungda 5dk. video kayıt sınırı delirtiyor insanı. baya uzun mevzular kısacası
    _____________________________
    ASUS ROG STRIX X870E-E, AMD RYZEN9 9950X3D, GSKILL 64GB Z5 NEO, ASUS TUF RTX5090, LIAN LI EDGE GOLD 1200W, ASUS ROG Ryuo IV, HYTE Y70, ASUS ROG STRIX XG27UCDMG




  • telefon kargodan geldi, dış kolide küçük bir çökme vardı, daha önce de kargo firmaları ile sorun yaşadığım için imza atmadım.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.