Şimdi Ara

İPHONE SORUNLARINIZA BU BAŞLIK ALTINDA CEVAPLAYALIM (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.140
Cevap
27
Favori
53.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abim kargo ile bir cihaz geldi ekranı kırık dediler ama kargo yu açtım cihaz hasat calismiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t_i_t T kullanıcısına yanıt
    Hocam ilginize teşekkür ederim. Dediğiniz gibi bir arkadaştan rica ettim android gibi pratik değilmiş. Bu yüzden s7 edge aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abim bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iPhone 5s kullanıyorum. Şarj %10 gibi kapanıyor bazen %20 de takıyorum hemen %34 oluyor. Garantiye yollasam değişim alabilir miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frhtzkn

    iPhone 5s kullanıyorum. Şarj %10 gibi kapanıyor bazen %20 de takıyorum hemen %34 oluyor. Garantiye yollasam değişim alabilir miyim ?

    Garantilimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbulsrv İ kullanıcısına yanıt
    Evet hocam 9 ay garantisi kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pil diye söyleme mavi ekran hatası diye başvur donma sıkıntısı var de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne orjinali çakma bunların hepsi sahibinden hepsi bir yok abim yan cakma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahibinden de aynı b.. k hepsiburada aynı b....k bu forumda reklam çok islemiyoooo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılım yüklerken itunes "9"hatası veriyor. Bu problem ile karşılaşan var mıdır? Var ise çözümü var mıdır? Çözümü var ise nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telefontamiryeri

    Yazılım yüklerken itunes "9"hatası veriyor. Bu problem ile karşılaşan var mıdır? Var ise çözümü var mıdır? Çözümü var ise nedir?

    model nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbu


    quote:

    Orijinalden alıntı: telefontamiryeri

    Yazılım yüklerken itunes "9"hatası veriyor. Bu problem ile karşılaşan var mıdır? Var ise çözümü var mıdır? Çözümü var ise nedir?

    model nedir

    iPhone 5s

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ılk sırası deneye bılırsın yenı ıtınes kurulmuş ıyı kablo dolu pıl temiz şarj soketi ılk olarak denenmesi gereknler bundan sonrsı donanım
  • kenbu kullanıcısına yanıt
    Pil, şarj soketi, home tuşu, ekran, kablo, bilgisayar. Bunların hepsinin farklısı denendi. Her zaman kullandığımız emin olduğumuz kablo dışında kablo denendi sonuç hüsran.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modu Chanyu

    Telefonumun lightning kablosu 2 gündür bilgisayarda çalışmıyor ancak prizde çalışıyor. Sanırım yeni kablo almam gerekiyor bu yüzden hepsiburadaya baktım ancak orijinal olduğu söylenen kablolarda fiyatlar nedense bana tuhaf geldi.

    http://www.hepsiburada.com/apple-lightning-data-kablosu-iphone-5-5s-se-6-6-plus-6s-6s-plus-7-7-plus-md818zm-a-kutulu-ithalatci-garantili-p-TELDATAIP5KUTU

    http://www.hepsiburada.com/apple-usb-adaptor-lightning-data-kablosu-iphone-5-5s-se-6-6s-7-plus-ipod-ipad-ithalatci-garantili-p-TELSARJAPPIP5ADKAB

    Sizce bunlarda bir sıkıntı olur mu? Yani dediği gibi orijinal midir?
    İlk koyduğum kablonun kutusuzu da 34,90. 2m olan kablonun kutusuz hali ise 44,90.

    git 10 tl lik kablo al yeter ordaki Kablolar aynı para kapma yerleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frhtzkn

    Evet hocam 9 ay garantisi kaldı

    ozaman garanti hakkını kullan
  • Arkadaşlar iphone 6s de bildirim gelince arama veya msj olsun. Ekran kilidi açıkken bildirimi sağa çekince o kişiyi aramıyor diğer tarafa geçiyor. Ama sola kaydırınca siliyor. Bunu nasıl düzeltecez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 5s telefonum (garanti yok) şarjı 5-6 saatte bitiyordu. Batarya değiştirdim (arkadaşımla beraber) yine aynı sorun devam etti.. apple merkezi aradım. Teli itunes üzerinden komple reset attık. Ama yine aynı yine aynı.. acaba ana kart gitmiş olabilirmi? Akasya apple store götürsem mi telefonu ne dersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kenbu kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten garantiye göndereceğim yakın zamanda 9 ay civarı kaldı. Acaba değişim yaparlar mı ? Pil ve WiFi sorunlu desem onu merak ettim. Değişim cihazı gelirse satmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frhtzkn

    Hocam zaten garantiye göndereceğim yakın zamanda 9 ay civarı kaldı. Acaba değişim yaparlar mı ? Pil ve WiFi sorunlu desem onu merak ettim. Değişim cihazı gelirse satmayı düşünüyorum.

    pili katmayın bence
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.