Şimdi Ara

iphone macbookpro bluetooth bağlantısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar

    ios8 ve ios7 iphone 5 ler ile osx 10.9 ve osx 10.10 MacBookPro ya bluetooth ile bağlanmaya çalışıyorum. iPhone'lar mac'i bulamıyor fakat mac iphone'ları buluyor. bağlanmaya çalıştığımda 2-3 saniye bağlanıyor fakat sonra bağlantı kopuyor. Mac'ten bağlanmayta calısınca ağ kapsamında olup olmadığını kontrol edin diyor. iphonelerden deneyincede MacbookPro desteklenmiyor diyor...


    ayrıca osx10.10 ve ios8 arasında macteki safariyi iphone'a aktarma olayınıda yapamadım nasıl yapıldığını bilen varsa söyleyebilir mi ?


    Yardımınız için şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RobustoGrande -- 5 Haziran 2014; 15:51:24 >



    _____________________________
    MacBook Pro 13" Mid-2012 & iPhone 7Plus 32 GB Matte Black & Apple Watch 3 Nike+ & AirPods 2 [/center]
  • RobustoGrande kullanıcısına yanıt
    Hocam 10.10 ve ios8 öncesinde iphone ve mac arasindaki bluetooth sadece Network aktarimi icin gecerli yani sadece ios cihazindan hotspot olarak kullanabilirsiniz. Fotograf, muzik vs. atamazsiniz izin vermez. Direk olarak bluetooth baglantisi kuramazsiniz.

    Ote yandan 10.10 ve ios8 arasindaki Handoff denilen olay dp1 de cok saglikli calismiyor. Ancak aktive edebilmeniz icin

    System Preferences >General > Allow Handoff secenegini secmeniz ve iOS ve mac cihazlarinin ayni wifi networke bagli olamalari gerekmektedir.
    _____________________________

    2015 Peugeot 308 Active BlueHDI EAT6 Lav Kırmızısı
    2016 VW Golf VII 1.2 TSI DSG Comfortline + IGP + SKP - Saf Beyaz
    2020 VW Tiguan GT Executive Edition 190hp 4Motion RLine - Indium Gri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otmotvmhndsi

    Hocam 10.10 ve ios8 öncesinde iphone ve mac arasindaki bluetooth sadece Network aktarimi icin gecerli yani sadece ios cihazindan hotspot olarak kullanabilirsiniz. Fotograf, muzik vs. atamazsiniz izin vermez. Direk olarak bluetooth baglantisi kuramazsiniz.

    Ote yandan 10.10 ve ios8 arasindaki Handoff denilen olay dp1 de cok saglikli calismiyor. Ancak aktive edebilmeniz icin

    System Preferences >General > Allow Handoff secenegini secmeniz ve iOS ve mac cihazlarinin ayni wifi networke bagli olamalari gerekmektedir.




    dediğiniz işlemi mac üzerinden yaptım fakat yinede olmuyor handoff..

    ayrıca AirDropta mac iphone u iphone da mac i görmüyor neden olabilir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RobustoGrande -- 5 Haziran 2014; 17:05:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    MacBook Pro 13" Mid-2012 & iPhone 7Plus 32 GB Matte Black & Apple Watch 3 Nike+ & AirPods 2 [/center]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RobustoGrande

    quote:

    Orijinalden alıntı: otmotvmhndsi

    Hocam 10.10 ve ios8 öncesinde iphone ve mac arasindaki bluetooth sadece Network aktarimi icin gecerli yani sadece ios cihazindan hotspot olarak kullanabilirsiniz. Fotograf, muzik vs. atamazsiniz izin vermez. Direk olarak bluetooth baglantisi kuramazsiniz.

    Ote yandan 10.10 ve ios8 arasindaki Handoff denilen olay dp1 de cok saglikli calismiyor. Ancak aktive edebilmeniz icin

    System Preferences >General > Allow Handoff secenegini secmeniz ve iOS ve mac cihazlarinin ayni wifi networke bagli olamalari gerekmektedir.




    dediğiniz işlemi mac üzerinden yaptım fakat yinede olmuyor handoff..

    ayrıca AirDropta mac iphone u iphone da mac i görmüyor neden olabilir ?

    Hocam telasiniz nedir anlamadim. Daha 3 gun once tanitilan bir teknolojiyi hemen kullanmaya calismaniz garip dogrusu. Anladim, herkes gibi kullanmak istiyorsunuz ancak Developer degilseniz, zaten beta ve Developer Preview surumlerini kullanmayin.

    Ote yandan Su anda sadece retina Macbook pro (early ve late 2013) modellerde ve son iMaclerde bu Handoff ozelligini kullanilabiliniyor. Diger modellerde sonraki beta ya da final surumune kadar gelistirme asamasi devam etmekte. Daha once dedigim gibi calissa bile saglikli calismiyor, yardim istiyorsunuz ancak developer bile degilseniz sizin beta surumlerde isiniz ne?

    Mizacim sert olduysa lutfen kusura bakmayin, amacim dogrulari soylemek(kendimce) Eger developer iseniz zaten bu kadar panik yapmazdiniz diye tahmin ediyorum. Ayrica etik olarakta Developer Preview urunlere torrent/korsan yoluyla ulasip yuklemenizde dogru degil maalesef.
    _____________________________

    2015 Peugeot 308 Active BlueHDI EAT6 Lav Kırmızısı
    2016 VW Golf VII 1.2 TSI DSG Comfortline + IGP + SKP - Saf Beyaz
    2020 VW Tiguan GT Executive Edition 190hp 4Motion RLine - Indium Gri




  • Developer değilim fakat UDID kaydım var developer arkadaşım saolsun, ayrıca telaş değil merak ve ihtiyaç diyelim çünkü TR'nin en büyük apple sitelerinden birinde yönetimdeyim ve yeni çıkan apple ile ilgili bir teknolojiyi kullanmayı bilmem gerekiyor. Araştırdım yabancı sitelerde fakat bulamadım. Sizin bildiğinizi görüncede hemen öğrenmek istedim.

    Ayrıca mac'teki safariyi telefona aktarabiliyorum fakat telefondaki mac e aktarılmıyor. Bunun için ek bir ayar olabilir mi ? AirDrop'la ilgili sorumuda cevaplarsanız çok mutlu edersiniz beni.

    Son bir soru daha mac telefonla görüşme olayını nasıl ayarlıyoruz ? Galiba Facetime ile fakat iphone ile ara dediğimde bir hareketlenme olup kapanıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RobustoGrande -- 5 Haziran 2014; 18:39:17 >
    _____________________________
    MacBook Pro 13" Mid-2012 & iPhone 7Plus 32 GB Matte Black & Apple Watch 3 Nike+ & AirPods 2 [/center]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RobustoGrande

    Developer değilim fakat UDID kaydım var developer arkadaşım saolsun, ayrıca telaş değil merak ve ihtiyaç diyelim çünkü TR'nin en büyük apple sitelerinden birinde yönetimdeyim ve yeni çıkan apple ile ilgili bir teknolojiyi kullanmayı bilmem gerekiyor. Araştırdım yabancı sitelerde fakat bulamadım. Sizin bildiğinizi görüncede hemen öğrenmek istedim.

    Ayrıca mac'teki safariyi telefona aktarabiliyorum fakat telefondaki mac e aktarılmıyor. Bunun için ek bir ayar olabilir mi ? AirDrop'la ilgili sorumuda cevaplarsanız çok mutlu edersiniz beni.

    Son bir soru daha mac telefonla görüşme olayını nasıl ayarlıyoruz ? Galiba Facetime ile fakat iphone ile ara dediğimde bir hareketlenme olup kapanıyor...

    Tamam iste hocam UDID kaydinizin olmasi size bu developer preview leri kullanma hakki tanimiyor etik olarak aslinda. Eger en buyuk apple sitelerinden birinde yönetimdeyseniz neden her developer a 100 UDID kayit imkani verildigini benden iyi bilirsiniz diye dusunuyorum.

    Neyse etik konulari uzatmayayim. Kusura bakmayin.

    Airdrop'un yeni ozelligini kullanabilmeniz icin yine son Macbooklardan birine sahip olmalisiniz.
    Eger sahipseniz ve calismiyorsa ;

    terminalden;
     

    defaults write com.apple.NetworkBrowser BrowseAllInterfaces 1




    yaptiktan sonra reset atin bilgisayara ve bir daha deneyin.
    _____________________________

    2015 Peugeot 308 Active BlueHDI EAT6 Lav Kırmızısı
    2016 VW Golf VII 1.2 TSI DSG Comfortline + IGP + SKP - Saf Beyaz
    2020 VW Tiguan GT Executive Edition 190hp 4Motion RLine - Indium Gri




  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt
    tabiki biliyorum fakat insanlara bilgi verebilmek, yeni teknolojileri kullanıp insanlara yardımcı olabilmek için önceden beta sürümleri yüklüyorum.. Ayrıca söylemeyi unutmuşum mizacınızın sert olduğu doğru fakat durumu bilmediğiniz için sorun etmem ayrıca herşeye rağmen bana yardımcı oluyorsunuz bunun içinde minnettarım...:)

    Macbook Pro'm şu model;

     iphone macbookpro bluetooth bağlantısı

    AirDrop var gibi görünüyor...


     iphone macbookpro bluetooth bağlantısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RobustoGrande -- 5 Haziran 2014; 19:48:31 >
    _____________________________
    MacBook Pro 13" Mid-2012 & iPhone 7Plus 32 GB Matte Black & Apple Watch 3 Nike+ & AirPods 2 [/center]




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • RobustoGrande kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle sert mizacimdan dolayi tekrar özur dilerim.


    Simdi Finder altindaki Airdop kismi kapali gözukuyor. Ona tiklayip "herkes" olacak sekilde acarsaniz tamamdir.
    _____________________________

    2015 Peugeot 308 Active BlueHDI EAT6 Lav Kırmızısı
    2016 VW Golf VII 1.2 TSI DSG Comfortline + IGP + SKP - Saf Beyaz
    2020 VW Tiguan GT Executive Edition 190hp 4Motion RLine - Indium Gri
  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt
    fotoğrafı kapalı iken çekmişim... Ama orası Herkes'de ikende airdrop bulamıyor..
    _____________________________
    MacBook Pro 13" Mid-2012 & iPhone 7Plus 32 GB Matte Black & Apple Watch 3 Nike+ & AirPods 2 [/center]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RobustoGrande

    fotoğrafı kapalı iken çekmişim... Ama orası Herkes'de ikende airdrop bulamıyor..

    O zaman DP2 ve ios8 icin sonraki betalari bekleyeceksiniz maalesef =) Daha detayli bilgiye sahip degilim ancak mid 2012 ile handoff ve airdrop kullananlari var, ancak kimi sistemde calisiyor kimisinde calismiyor simdilik.
    _____________________________

    2015 Peugeot 308 Active BlueHDI EAT6 Lav Kırmızısı
    2016 VW Golf VII 1.2 TSI DSG Comfortline + IGP + SKP - Saf Beyaz
    2020 VW Tiguan GT Executive Edition 190hp 4Motion RLine - Indium Gri
  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt
    Bende iphonedo'nun kullandığını göründe şaşırdım zaten... Demekki stabil olmadığı için kaynaklanıyor.. Teşekkürler herşey için takıldığım biryer olursa tekrar mesaj atabilirim değil mi :)
    _____________________________
    MacBook Pro 13" Mid-2012 & iPhone 7Plus 32 GB Matte Black & Apple Watch 3 Nike+ & AirPods 2 [/center]
  • RobustoGrande kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, tabiki her zaman.
    _____________________________

    2015 Peugeot 308 Active BlueHDI EAT6 Lav Kırmızısı
    2016 VW Golf VII 1.2 TSI DSG Comfortline + IGP + SKP - Saf Beyaz
    2020 VW Tiguan GT Executive Edition 190hp 4Motion RLine - Indium Gri
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.