Şimdi Ara

iPhone eSIM hakkında (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.292
Cevap
32
Favori
153.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • symbuzzer S kullanıcısına yanıt

    bende bu yöntem de işe yaramadı. delireceğim.


    basit, tane tane anlatmışsınız zaten. ancak çözemedik.

  • serkans. S kullanıcısına yanıt
    İnanın bende sizinle aynı durumdayım, işe yaramıyorsa isterseniz bana özelden yazın numaranızı ya da aynı durumda arkadaşlar varsa bana yazabilirler, yarın apple dan beni arayacaklar mühendislik ekibine yönlendirdiler beni, genel bir problem değil diyip duruyorlar, bende benim gibi bir çok kişi var dedim, sizlerin durumunuda örnek vereyim, en azından bazı kişilerde bu problemin mevcut olduğunu, tek bende olmadığını görsünler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ffm64 -- 25 Ekim 2020; 21:10:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ffm64 F kullanıcısına yanıt

    son bir haftada ben aradım 2 kez . boş muhabbet ettik. çözüm sağlayamıyorlar. yeni geldi kem küm. operatör vs.

    ben 3 türk, 2 yabancı sim ile cihaz sıfırlayıp başlıyorum yine olmuyor, e sim ekranı çıkan iphone11 e sim desteklemeyen turk telekomlu dediğimde cevap yok.


    bu iş tamamen apple'ın sorunu.

  • serkans. S kullanıcısına yanıt
    Evet yani gerçekten böyle saçmalık olmaz. Telefonları nasıl kilitledilerse artık ne yapsan işe yaramıyor. Bizde günlerdir konuşuyoruz, operatör güncellemesi diyip duruyorlar takmışlar operatör güncellemesine vpdsfone kart taktım çıkmıyor operatör güncellemesi felan, kaç kez sıfırladım telefonu aktivasyon yaptım yok yok, e sim destekleyen kartımla da denedim olmadı, turkcell vodafone türktelekom bütün kartlarla da denedim, sıfırladım yok olmuyor, çıkmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ffm64 -- 26 Ekim 2020; 9:17:51 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ffm64 F kullanıcısına yanıt

    olacağı şu:

    bir kaç gün sonra tekrar arayacağım.


    ben servise vermeyi düşünüyorum cihazı çünkü yazılımsal bir problemi var nihayetinde.

    sorun yok ise de temiz şeklinde versinler bir servis kağıdı.

    sonrası hakem heyeti olur.


    kanun belli. alırken belirtilen özelliklerden yoksun mal.

  • serkans. S kullanıcısına yanıt
    Evet alırken belirtilen özelliklerden bir tanesi kullanılamaz durumda, servisin bu işi çözeceğini zannetmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ffm64 F kullanıcısına yanıt

    Sabah apple destek ile görüştüm sıfırlama yapın dedi yaptık olmadı :(. hücresel ayarları sıfırlayın dedi olmadı :(. operatör ile görüştüm bizim yapabileceğim bi şey yok dedi :(. tekrar apple destek ile görüştüm sim kartı çıkarın bu şekilde ağ sıfırlayıp deneyin dedi olmadı :( Hücresel plan ekle çıkmıyor.

  • stuncar85 S kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı şekilde yani buna bir çözüm bulmaları lazım böyle olmaz, bir çok kişi aynı sorunla karşı karşıya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • stuncar85 S kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu yaşayan kişiler olarak toplanıp, apple a birlikte baskı yapmamız lazım, bireysel bir yerlere varamıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muratcelikci M kullanıcısına yanıt

    Vodafone Ana bayiden aldım. Bana yakın olan şubeye kartlar daha gelmemiş.

  • Turkcell'den haber var mı?

  • muratcelikci M kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkür ederim 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RedteaGO icin promo code birakayim 4 dolar veriyor. SERT0002

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu Apple’ın eSIM olayı, Xiaomi’nin VoLTE olayı gibi oldu. Etkinleştirmek için 40 takla atıyoruz ama yok. Abi bu kadar zor olmamalı bi özelliği etkinleştirmek. Apple başından savıyor, operatör başından savıyor. Apple bile olsan canım ülkemde kimse işini doğru düzgün yapmıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yurt dışı cihazım için redteago kurdum ama bağlanmıyor, kendi verdiği ayrlarda bir değişiklik yapmamız gerekiyor mu ?


    iPhone eSIM hakkında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt

    paket almanız gerekiyor, aldınız mı?

  • serkans. S kullanıcısına yanıt

    cihazı itunes a bağladığınızda operator güncellemesi görüyor musunuz? 3utools yazılımındaki telefonunuzun bilgilerini imei, tel no vs sansürleyerek paylaşabilir misiniz burada?

  • symbuzzer S kullanıcısına yanıt

    paket var, operatöre bağlanamıyor


    iPhone eSIM hakkında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • symbuzzer S kullanıcısına yanıt

    gönderdim özelden.

  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt

    şebeke yok görünüyor

  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.