Şimdi Ara

iphone değişimden gelen telefonun imei kaydının yapılmaması. telefonun kapatılması.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
3.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 21 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • tryin61 (9 mesaj) SEHZADE63 (5 mesaj) c-myc (3 mesaj) _AveNTuriN_ (3 mesaj) ardelis (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (18 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Donanım sorunları, Aksesuarlar, Yedek parça >> iphone değişimden gelen telefonun imei kaydının yapılmaması. telefonun kapatılması.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    selam dostlar.

    2 ocakta değişimden iphone 6 telefonum geldi, güzel güzel kullanırken mayıs 26 gibi btkdan imei kaydı yapılmamıştır, telefonunuz kapatılacaktır uyarısı geldi. daha sonra apple müşteri hizmetlerini iki kez aramamın sonucunda, siz bekleyin kapatılmaz kayıt yapılır dendi.

    neyse güzel güzel kullanırken 09.07 tarihinde telefonum imei kayıtsız olduğu için kapatıldı. şaka gibi 2 ayda kayıt yapılmadı ne kaydıysa bu.

    gel gelelim appleın son zamanlarda baya baya bozulan müşteri temsilcilerinin artık bilmem kaçıncı kıdemlisi ben konuya kişisel olarak müdale edicem şöyle şöyle adımları takip edelim dedi dedi durdu, tabi onada inandık bugün tekrardan ne maillerime nede aramalarıma cevap gelmeyince başka bir apple kidemlisi geldi bu da bizim yapcağımız bir şey yok biz gönderiyoruz ama btk kayıt yapmıyor falan filan bişeyler diyor.

    siz yerimde olsaydınız nasıl bir yol izlerdiniz bu durum da ?

    tekrar appleın müşteri temsilcisine bağlanın demeyin bir haftada yaklaşık olarak 5 saat telefon görüşmesi yaptım adamlarla daha kıdemlisi kalmadı herhalde. yok beklicen diyorlar sadece.



    |
    |




  • Yarbay
    4239 Mesaj
    Ver tüketici heyetine, para iadesi talebinde bulun. Yurtdışı ise cihaz birebir sıfır kutu talep et. Her türlü alırsın hakkını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: _AveNTuriN_

    Ver tüketici heyetine, para iadesi talebinde bulun. Yurtdışı ise cihaz birebir sıfır kutu talep et. Her türlü alırsın hakkını

    bende öyle yapıcam başka yapılacak pek bir şey de kalmadı ne yazık ki.
    yarın gidip gerekli belgeyi doldurayım umarım o süreçte uzamaz.
  • Yarbay
    4239 Mesaj

    3 ayı gözden çıkaracaksın, bu 3 ay içerisinde telefonunun kayıt problemi çözülürse kabul etmeyeceğini, kendilerini defalarca aradığını ve buna rağmen çözülmediğini telefonun kapanarak mağdur edilmen neticesinde mecburen yeni bir telefon almak zorunda kaldığını ve bu nedenle mevcut cihazın yerine(yurtiçi ise eğer para iadesi iste) kapalı kutu olarak yeni cihaz istediğini belirt.
    |
    |
    tryin61 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: _AveNTuriN_

    3 ayı gözden çıkaracaksın, bu 3 ay içerisinde telefonunun kayıt problemi çözülürse kabul etmeyeceğini, kendilerini defalarca aradığını ve buna rağmen çözülmediğini telefonun kapanarak mağdur edilmen neticesinde mecburen yeni bir telefon almak zorunda kaldığını ve bu nedenle mevcut cihazın yerine(yurtiçi ise eğer para iadesi iste) kapalı kutu olarak yeni cihaz istediğini belirt.

    Kucuk bir ilcede yasiyorum o kadar uzun sürmez diye tahmin ediyorum. Belli de olmaz gerce. Bilgiler icin sağolun. Umarım kısa sürede cözümlenir de baska telefon almak zorunda kalmam. Yurticinden alınmıs cihaz. Tuketici heyetine siyaket ederken belirtmem gereken bir ayrinti var mi sonucun lehime olması icin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7872 Mesaj
    Tek sorunu sen yaşiyan değilsin yurtidşi 6s almiştim kaydini yaptim 7 ay sonra sorun cikti gönderdim değişim geldi 16.12.2016 değişim geldi neyse kullandim 17.07.2017 sabah şebeke gitti kontrol edince kayit dişi yaziyodu..yarin agzima geleni sayicam sıkıysa yapmasnlar 7 ekrani kirildi bedava yaptirmiştim bunuda yaptiricam.!!!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4239 Mesaj

    Yazdım zaten herşeyi, küçük büyük artık farketmiyor pek. Heryer yoğun ve dediğim gibi 3 ay kafadan var daha fazlasıda kısmet. Firmaya yazı gidiyor savunma isteniyor onun bekleme süresi var, firma geri cevap yolluyor heyet toplanınca senin evrak inceleniyor(tabi denk gelecek toplantıya ve sıra gelecek sana) yani hepsi zaman isteyen aşama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tryin61 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: _AveNTuriN_

    Yazdım zaten herşeyi, küçük büyük artık farketmiyor pek. Heryer yoğun ve dediğim gibi 3 ay kafadan var daha fazlasıda kısmet. Firmaya yazı gidiyor savunma isteniyor onun bekleme süresi var, firma geri cevap yolluyor heyet toplanınca senin evrak inceleniyor(tabi denk gelecek toplantıya ve sıra gelecek sana) yani hepsi zaman isteyen aşama

    Olsun bakalım. Anlasılan ya idaresilik ya da yeni bir telefon edinmenin zamanı geldi bu dar günlerimde. 7 sene sonra ilk kazıgını attı apple.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    apple müşteri hizmetleri ve btk ile yaptığım saatlik görüşmeler neticesinde yine hiçbir sonuça ulaşamadım.

    apple biz bildirim yaptık ama btk onay vermiyor demesine rağmen, btk ile yaptığım görüşmede apple bize yeni imei bildirmemiş eğer bildirmiş olsaydı ekranıma yansırdı ve en geç iki iş günü içerisinde onaylanırdı diyor.

    sonuç olarak böyle saçma bir durum başınıza gelirse her gün düzenli olarak apple müşteri hizmetlerini arayın onaylanana kadar da devam edin aramaya, benim gibi adamlara güvenip telefonsuz kalmayın.

    her şeye değişim veren apple, bu sorunda elini bile kıpırdatmıyor. tek yaptıkları btk ya suç bulmak.

    yarında evrakları tamamlayıp tüketici hakem heyetine başvuru yapıcam.
    |
    |
  • Yarbay
    7872 Mesaj
    Bende görüştüm 1-2 hafta içerisinde hal olucak dediler kisacasi cuma günüde ariyicM pteside ariyicam eski imei kontrol ettiğimde kayitli bu cihaz kayitsiz diyor böyle sacmalik olmaz dedim tm dediler bakicaz görücez birakmam bende bu işi....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    384 Mesaj
    Benim cihaz da değişim cihazı 7 ay sonra telefon kapandı.1 hafta içinde 2 defa aradım 2 hafta içinde sorun çözülecek dediler ki kesinlikle inanmıyorum.Şikayetvar sitesinde de bu konudan mağdur çok insan var.Evde 2 iphone,1 mac ve 1 ipad var.Bir daha Apple ürünü katiyen almayacağım,resmen dalga geçiyorlar.İlgili ve kibar! ses tonuyla konuşup kafa buluyorlar bildiğin.5 ay önce imei kaydının olmadığını görüp aradığımda da özür dileriz,en kısa sürede hallediyoruz demişlerdi ve şu an cihaz kapalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bugun 82 dakikalik gorusmem de yine kidemli bir arkadas yapacagimiz bisey yok diyor. Karsimda olsa kafa göz birakmiyacagım ama yine bekliyoruz. Apple rezaleti arşa cıktı artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    384 Mesaj

    Ben de bugün görüştüm beklemek dışında yapılacak birşey yok dediler.Kısa sürede çözülecek gibi de durmuyor açıkçası.Şikayet edeceğim dedim "tabi edebilirsiniz "dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tryin61 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    845 Mesaj
    Şebeke yok diye başka bir servise verin sıfırla değiştirsinler ya da başka sorun yazın gönderin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7872 Mesaj
    15 gün bekliyecem 15 günden sonra avukat arkadaş var kendisiyle iletişime geçip gereken ne varsa yapicak olmadi aldigim servise götürücem.!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    başka servise veremiyorsunuz. yurtdışı gözüküyor bunları türkiyede alamıyoruz diyorlar. denedim :D

    şikayet konusunda onlarda söylüyor zaten şikayet edin bu durumu bizde mağduruz diyorlar. gerekli yerlere şikayet ettim ( btkyı arıyorum şikayet etcem apple diye. diyolar sitemizden şikayet bölümünden edebilirsiniz, siteden şikayet ediyorum müşteri hizmetlerini arayın görüşün diyorlar. bimere şikayet ettim ilgili kurumumuz btk oraya başvurun dediler.) kısır döngüdeyim şuan.

    apple kendi içinde şikayet edicem diyorum, tmm diyolar, kime şikayet edebilirim diyorum, o zamanda burda en kıdemli benim bana edebilirsiniz. dıyorlar :D

    bugün abartısız 2 saat irlandalı kıdemliyle görüştüm adam (evet haklısınız farkındayım) kalıplarının dışına çıkmadı.

    ayrıca bu kapanma sorunu genel olarak belli bir seride varmış. ama nasıl çözülecek belli değil.

    son olarak. kıdemlilerin hepsine; saçma bir ses tuşu yüzünden telefonu değişen firmasınız nasıl oluyor da böyle ciddi telefonu kullanılmaz hale getiren bir durumu çözemiyorsunuz diyorum. hepsinin verdiği cevap telefon bozuk değil ki !
    |
    |




  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADE63

    15 gün bekliyecem 15 günden sonra avukat arkadaş var kendisiyle iletişime geçip gereken ne varsa yapicak olmadi aldigim servise götürücem.!!

    değişimi yapan servis abi bunları apple değiştirmek zorunda, size kapalı cihaz verecekler, sen ara ısrarcı ol hakkını savun gibi kelimeler söylerse İNANMA !! seni başından savmak ve dükkan içinde kavga gürültü çıkmasın diye uydurulmuş taktiksel kelime ve öğretilmiş cümlelerdir. hele ki mağaza sorumlusu-sahibi derse ona hiç inanma. :D
    |
    |
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    apple türkiye rezaleti 15. gününde de tam hızıyla devam ediyor. telefonu kapananlar da çığ gibi bürümeye devam ediyor. bakalım ne olacak sonumuz.
    |
    |
  • Yarbay
    2788 Mesaj
    Benimde degisim telinin imei kaydi hemen yapilmadi sure doluncaya kadar beklediler sanirim apple nin aciklamasi biz tam zamaninda btk ya gonderiyoruz ama btk isi uzatiyor sorun etmeye gerek yok her sekilde hallolur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2512 Mesaj
    Arkadaşlar benim de değişim cihazım vardı 6s değişimden gelince ben bunu sattım aradan baya zaman geçti yeni 7 falan aldım yine ikinci el forumdan hatta. Neyse bugün bi mesaj geldi bi baktım yasaltakipten , kayıtdışı bilmemne bilmemne şu gün kapatılacaktır diyo



    Korktum bi baktım yanlışlık vardır heralde diye cidden benim şu anda kullandığım telefonun imeisi değil, eski telefonun imeisi.



    1)Şimdi bu telefonu ben sattım başka hat takılı yani sonuç olarak, bana niye mesaj geldi?



    2)Ben şimdi napayım adama da mesaj gitmiş midir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.