Şimdi Ara

SİLİNENİLİR. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
2
Favori
5.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu akşam itibari ile BlackBerry KeyOne geçiş yapıyorum..Uzun süre Apple kullanmayacağım,tavsiyede etmeyeceğim kimseye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yapılan muamele ve haksız ithamlardan dolayı Apple Türkiye'yi Apple US merkeze şikayet edelim.Hep birlikte mail yollayabiliriz forumda,sözlüklerde büyük şikayet konuları açılabilir binlerce kişi mail gönderirse bu işe bir müdahale gelir bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sucre Maricruz

    Bu yapılan muamele ve haksız ithamlardan dolayı Apple Türkiye'yi Apple US merkeze şikayet edelim.Hep birlikte mail yollayabiliriz forumda,sözlüklerde büyük şikayet konuları açılabilir binlerce kişi mail gönderirse bu işe bir müdahale gelir bence.
    Hocam TimCook'a bile mail attım yazmadığım şikayet iletmediğim mail kalmadı desem yeridir.Hiçbir faydası olmadı henüz..

    Steve Jobs bile duymuştur feryatlarımızı o derece..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sucre Maricruz

    Bu yapılan muamele ve haksız ithamlardan dolayı Apple Türkiye'yi Apple US merkeze şikayet edelim.Hep birlikte mail yollayabiliriz forumda,sözlüklerde büyük şikayet konuları açılabilir binlerce kişi mail gönderirse bu işe bir müdahale gelir bence.
    Çok teşekkür ederim hocam bu olay şubat-mart 2018 gibi başlamış apple Türkiye ile;
    https://www.appleuzmani.net/iphone-yetkisiz-mudahale-sorunu/comment-page-1/#comment-27698

    şikayet var üzerinde de bir dünya mesaj var yetkisiz müdahale ile ilgili..
    https://www.sikayetvar.com/iphone/mudahale

    1 ayda konu üzerine tez yazabilecek kapasiteye geldim..

    Sıkıntı ülkenin adalet sisteminde tüketiciyi koruyan bir yasamız yok şimdi siz şuan hangi telefonu kullanıyorsunuz bilmiyorum atıyorum İphone XS max ınız var 6 aylık mikrofonda sıkıntı var diye servise garantiye verdiniz telefonunuzu,telefonunuzu servis apple onarım merkezine gönderdi, apple onarım merkezi " yetkisiz Müdahale " kararı vererek size telefonu teslim etti, cihazınız garanti dışı kaldı aynı zamanda tamir edilemez denildi (Ayrıca bu arada cihazın diğer yerlerine de zarar verilebiliyor, touch id-kamera v.s)

    Şimdi size soruyorum böyle bir hukuksuzluğa hangi firma cesaret edebilir? Apple Ülkenin Bug unu bulmuş resmen türk vatandaşlarına işkence yapıyor,

    Gelelim bizim tarafa apple in yaptığı hukuksuzluğu siz ne yapabilirsiniz?

    Önce usulünce şikayet yapıldı sonuç yok..

    tek çareniz THH oda 6 ay sürecek yukarıda yazdığım gibi yaptırımı ne? en fazla siz kazanırsanız 6 ay sonra telefonunuz değişir, eeee apple ın zararı ne bundan 6 ay önce yapması gerekeni 6 ay sizi süründürerek yapacak..

    Sizin gibi düşünerek;
    https://eksisozluk.com/iphonedo--1958833https://www.youtube.com/channel/UCleeGHYm74udRpj3-krDfdAhttps://www.youtube.com/user/iPhonedoCom

    500.000 bin abonesi olan benim de severek takip ettiğim @iphonedo ya başvurdum defalarca, ingilizcemin olmadığını Türkiye' de böyle bir rezaletin olduğunu söyledim oda ticari kaygılarla sanırım haklı olarak muhatap almadı..

    şimdi 3-4 kişi
    https://forum.donanimhaber.com/iphone-cihazima-yetkisiz-mudahale-dendi-yardim-lutfen--136179241#136179241

    forumda bunun gibi konuların altında birbirimizi teselli ediyoruz..

    Şahsi fikrim Apple ın bizi Muz Cumhuriyeti gibi görmesi, bu yaptığını ABD, Almanya, Belçika, İngiltere yada başka bir AB üyesi ülkede yapsın sıkıyorsa..


    https://eksisozluk.com/apple-servis-rezaleti--5881902



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 5 Ocak 2019; 19:34:5 >
  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    Bu yaşamış olduğunuz mağduriyeti onlarca hatta yüzlerce kullanıcıya yaşattı apple. Ve hala yaşatmaya devam ediyor. Aslinda apple Türkiye'nin yapmış olduğu bu sahtekar politikayı İngilizcesi iyi olan biri yurt dışı yetkililere iletmeli. Madur olanlarin ellerindeki raporlarla. Şikayet sitelerindeki şikayet yazılarıyla. Apple Türkiye'nin yaşatmış olduğu mağduriyeti bi şekilde kanıtlarla iletmeli. Hatta hakem heyeti kararlarini da ekleyerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda sesimizi duyurup kamuoyu oluşturacak tek kanal hwp ersin abi ve kerem enginar zaten adamlar inceden appleye kıl hepimiz yazarsak geri dönüş yaparlar büyük olasılık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymngbs48

    Bu konuda sesimizi duyurup kamuoyu oluşturacak tek kanal hwp ersin abi ve kerem enginar zaten adamlar inceden appleye kıl hepimiz yazarsak geri dönüş yaparlar büyük olasılık
    https://twitter.com/HWPtr

    https://twitter.com/kenginar

    https://twitter.com/iPhonedoTR

    https://twitter.com/tolga__cem/status/1081587499946921984

    https://twitter.com/hakki_alkan/status/1044539415811559424

    @mesutcevik Mesut Bey bu konuyu bir araştırımısınız acaba Apple Şubat 2018 den sonra servise giden çoğu cihaza " Yetkisiz Müdahale " diyerek garanti dışı bırakıyor..
    https://www.appleuzmani.net/iphone-yetkisiz-mudahale-sorunu/comment-page-1/#comment-27698
    https://eksisozluk.com/apple-servis-rezaleti--5881902
    https://twitter.com/donanimhaber/status/1081476762628812801

    twit attım bakalım gündemine alan olacak mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 5 Ocak 2019; 21:10:10 >
  • apple türkiye'yi şikayet edebileceğimiz hiçbir merci yok, zamanında yazmadığım yer kalmadı.
  • AfterLife61 kullanıcısına yanıt
    Suç Apple Türkiye'de değil, Apple Global'de.



    Onlar izin veriyorlar, onların politikası bu.



    Apple İrlanda ile görüştürmüyorlar mı, eninde sonunda?



    Konu Dışında konu açtım, pek destek veren olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veyselhantal

    Suç Apple Türkiye'de değil, Apple Global'de.



    Onlar izin veriyorlar, onların politikası bu.



    Apple İrlanda ile görüştürmüyorlar mı, eninde sonunda?



    Konu Dışında konu açtım, pek destek veren olmadı.
    hocam insan başına geldiği zaman anlıyor bazı şeyleri burada yazıyoruz çiziyoruz insanlar hikaye sanıyor,
    " yetkisiz Müdahale " olayı son 3-4 aydır tavan yapmış hızla artıyor mağdur sayısı..neyse mağdurlar için rehber olur en azından bu konular neler yaşayacaklarını buradan okurlar..
  • Kerem enginar a yarin yazacağim cevap veriyor illaki daha once çok yazdim ersin abide açık sözlü bir adam yani bu markadan mali bir beklentileri yok bence gündeme alınabilir konuya giren arkadaşlar öne cikaesa bizim için iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    hocam insan başına geldiği zaman anlıyor bazı şeyleri burada yazıyoruz çiziyoruz insanlar hikaye sanıyor,
    " yetkisiz Müdahale " olayı son 3-4 aydır tavan yapmış hızla artıyor mağdur sayısı..neyse mağdurlar için rehber olur en azından bu konular neler yaşayacaklarını buradan okurlar..

    Alıntıları Göster
    Benim başıma gelmediği halde konu açtım. Maksat destek olmak. Gerçi benim telefon servisten sorunu giderilmemiş halde döndü. Home tuşu sıkıntısı nedeniyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veyselhantal

    Benim başıma gelmediği halde konu açtım. Maksat destek olmak. Gerçi benim telefon servisten sorunu giderilmemiş halde döndü. Home tuşu sıkıntısı nedeniyle.

    Alıntıları Göster
    https://www.youtube.com/results?search_query=apple+return+policy

    iadelere bak adamlar paramparça olmuş cihazları bile iade edip paralarını alıyorar, biz garantisi devam eden cihazımızı bırak iadeyi tamirini bile yaptıramıyoruz..

    https://www.youtube.com/watch?v=HhMm8nnI8hI
  • veyselhantal V kullanıcısına yanıt
    Gavur da sahtekarlık olmaz gardaş olmaz. Globalde böle bişe olmaz. Türkiye ye ayak uydurmuş işte. Apple Türkiye farki bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xiaomi nin servis garantisi yok diye dalga geçenler vardı , o kadar söyledik bu ülkede garanti işi zaten lafta var
    hangi marka olursa olsun thh. kararı olmadan hakkınızı alamıyorsunuz

    lakin son zamanlarda yaşanan benzer olaylar da dikkat çekiyor doğrusu
    batarya değişimine gidip cihazın bir sürü yeri değişmiş geliyor (nedense)
    zaten kullanıcı hatası sözü mutlaka olurdu ama şimdi başka şeyler mi icat ettiler nedir (acaba thh. kararı ile hak kazanamasınlar falan diye)
  • 07.01.2018 itibari ile aradılar yapacakları birşey olmadığını söylediler dosyayı kapattılar...
  • hayatımda hiç bu kadar aşağılanmamış kendimi savunmasız hissetmemiştim, şu an kapandaki peyniri yeyip kafası demir kütlesine sıkışmış fare gibi, kafası oto camına sıkışmış iffet gibi hissediyorum,

    yıllardır internetten alışveriş yaparım firmalarla sıkıntı yaşadığım zamanlarda olmuştur, ama hiçbir zaman kendimi bu kadar çaresiz, saf hissetmemiştim..

    arayan danışmana en son yarım saat sitem ettim, kadın dinledi yapacak birşey yok politikamız bu şekilde dedi başka birşey yoksa kapatıyorum dedi, dedim son bir şey var kapatırken komidinin üzerine 100 dolar bırakın dedim, niye dedi, malum aramızdaki ilişki o yönde ilerledi dedim , tabi anlamadı kadın tamam dedi kapattı.

    apple yavaş ciğerimi söktün inlemelerimle xhamster a yüklesem şu 1 aylık süreci en kral pornodan daha çok izlenir..

    öyle olsun apple efendi keser döner sap döner gün gelir hesap döner...
  • Bugün Apple kıdemli departman aradı mühendislik birimi 3.defa Bilgi istemiş cihaz içindeki parçaların seri numarası istemişler konuştuğum bayan içlerinde en iyisiydi açık açık konuştu bu gibi olaylarda olumlu geri dönüş çok az olur ama sizin olay biraz farklı dedi süreç uzamış buda olumlu dedi ama bunları bana söylerken sakın havalara girmeyin olumsuz da olabilir dedi tek yapmamız beklemek diye iletti ve bana eğer mühendislikten olumlu karar gelirse kapalı kutu işlemi bana sormadan kendisi başlatacağız dedi cihaz daha önceden yetkili serviste pil değişimi ve batarya değişimi yapılmıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymngbs48

    Bugün Apple kıdemli departman aradı mühendislik birimi 3.defa Bilgi istemiş cihaz içindeki parçaların seri numarası istemişler konuştuğum bayan içlerinde en iyisiydi açık açık konuştu bu gibi olaylarda olumlu geri dönüş çok az olur ama sizin olay biraz farklı dedi süreç uzamış buda olumlu dedi ama bunları bana söylerken sakın havalara girmeyin olumsuz da olabilir dedi tek yapmamız beklemek diye iletti ve bana eğer mühendislikten olumlu karar gelirse kapalı kutu işlemi bana sormadan kendisi başlatacağız dedi cihaz daha önceden yetkili serviste pil değişimi ve batarya değişimi yapılmıştı
    hocam yalan dolan, ben size olacağı söyleyeyim mühendislik departmanı olaya cihaz yetkili servise gitmiş-gitmemiş servis açmış açmamış diye bakmıyor adamlar yetkisiz müdahale diye birşey uydurmuşlar onu söylüyorlar, kadına diyorum yetkisiz müdahale varsa servisiniz yapmış biz onu bilmeyiz diyorlar..

    %90-95 sizin de olumsuz çıkacak. danışmanları saksı diye oturtmuşlar hiçbir yetki yada vasıfları yok.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.