Şimdi Ara

İphone 6S Sorunlu Batarya Serisi Servis Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
2
Favori
1.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • arkadaşlar merhaba
    iphone 6s sahibiyim ve uzun bir batarya problemi süreci yaşadım ve malesef çözüm bulunamadı yardımınıza ihtiyacım var belki benzer süreç yaşayan vardır. süreç şöyle gelişti.
    Telefonum batarya değişim programında olan telefonlardan çıktı. Apple aradığıdım da 3 yıllık bir program olduğunu(aralık 2016-aralık2019) normal garanti bitse bile çözümün olacağını söylediler. Batarya tamamen gitmeye başlayınca ağustos 2018de izmir karşıyaka pupa yetkili serviste batarya değişimi yapıldı ve telefonu kullanmaya devam ettim. ancak 2018 ekim ayında yine kapanmalar ve normal bekleme zamanında çok hızlı şarj inmeleri oldu, apple aradım durumu anlattığımda tanılama testi aldılar bataryanın bozuk tekrardan servise gitmesi gerekiyor dendi. yedek telefon olmadığı için 2019 ocak ayında tekrardan pupa bilişime telefonu bıraktım süreç buradan sonra başladı batarya bozuk rapaoru ile ücretli değişim çıktı. takılan parça 3 aylık garantiliymiş apple ile görüştüm tekrardan zaten takılan batarya 3 ayda tekrar bozuldu şimdi ücretli değişim ile çözüm olacak mı o belli değil diye itiraz ettim uzun uğraşlar sonucu kıdemli danışman telefonu ''istisna'' ile apple onarım merkezine çekti burada ücretsiz batarya değişimi yapıldı. Daha sonra telefonu tekrardan pupadan aldık bu süre. 13 gün kadar sürdü. Biz nihayet oldu dedik ancak değişen tek şey içindeki batarya oldu. Sorunlar malesef devam ediyordu. Telefon gece yatarken şarja takmadığımızda %40 da bıraktık diyelim sabah şarj işareti uyanıyoruz(7saatlik bekleme modu wifi arka planda çalışan uygulama yok).
    Tekrar apple ile görüştüm Kıdemli danışman B. hanıma durumu anlattım uzun uzun kendisinin teknik servisten rapora ihtiyacı olduğunu belirtti bu rapor ile evimizden çıkmadan sorunun kökten çözüleceğini belirtti.(açık açık bazı şeyleri söyleyemiyoruz prosedür gereği dedi) neyse bu sefer Konya Gürgençler teknik servise götürdük teslim ettik, Telefonu teslim alan görevli bilgisayardan hızlı şarj inmelerini gördü normal olmadığını kabul etti teknisyenlerimizde bu durumu görecektir dedi.(durumu ispatlayan 15-20 tane ekran görüntüsü var). aradan 4 gün geçti telefon adresimize kargo ile geri geld. aradım yapılan testlerde donanımsal hata bulunamadı dendi ve rapor gönderildi.
    2 gün sonra tekrar servise gittim itiraz ettim haklısınız diyorlar ekran görüntülerine falan baktılar. ancak apple'ın bir testi var ve bu testte çıkmayan hatayı yazamayız dediler. Sorunlu telefonu sorunsuz olarak kabul etmemiz istendi başka bir şey yapılamayacağı ama yazılımsal hata olabileceğini (icloud hesabına etki eden 3. parti uygulamaları olduğunu belirttiler, spotify üzerinde durdular) yeni bir icloud hesabı açıp telefonu kullanmamız istendi çözüm istediğimiz için denedik ama yine 2 saat gibi bekleme modunda kapalı ekran 2 dakika arama sadece %32 den %8 düştü telefon tekrar servise kabul ettiler. Daha sonra iş gününde beklenilen rapor çıktı. (PİL SÜREKLİ BİTMEKTEDİR KULLANILMADIĞI HALDE AYGITIN PİL SEVİYESİ DÜŞMEKTEDİR.)
    Bir başka durumda burada başladı bizimle ilgilenen kıdemli danışman B. hanımın son iş günüydü.(bu durumu daha önceden belirtmişti yaklaşık 2 haftalık bir süreç geçirmiştik.)Benimle yaptığı görüşmede rapor her şeyi çözecek merak etmeyin başka arkadaşım alacak dosyayı çözüm olacak dedi. Ancak alan kıdemli danışman tekrardan onarım merkezine gitmesi gerektiğini onların raporunun gerektiğini belirtip B. hanımın bize yanlış bilgi verdiğini gerçekleşmeyecek vaatlerde bulunduğunu belirtti.
    Sonuç olarak 9 mart tarihinde apple onarım merkezi tekrardan donanımsal hata olmadığını belirten bir raporla telefonu gürgençlere geri göndermiş.
    Sonuç olarak insanların gözünle gördüğü kabul ettiği problem testte gözükmüyor diye problem çözülemiyor böyle kullanına geliyor Apple tarafından sorunlu olduğu kabul edilen telefon. Kıdemli danışman da başka destek verilemeyeceğini belirtip dosyayı kapattı.
    B. hanımın o gün son iş günü olmasa belki daha farklı çözümlenecek problem malesef çözümlenmedi.
    Bu süreç 3 ocak ile 9 mart arasında 5-6 kıdemli danışman ile yaşandı.Süreç daha uzun ama en özet hali bu arkadaşlar.
    Bundan sonrası büyük ihtimalle tüketici hakem heyeti süreci ile devam edecek arkadaşlar.
    Başka yapılabilecek bir durum varsa yardımlara açığım teşekkürler.

    İphone 6S Sorunlu Batarya Serisi Servis Sorunu
    İphone 6S Sorunlu Batarya Serisi Servis Sorunu
    İphone 6S Sorunlu Batarya Serisi Servis Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak1710fb -- 13 Mart 2019; 1:8:8 >







  • Telefonunuzu şarjı varken güç tuşundan geceden kapatıp (uykuya alma değil tamamen kapatma) sabah açmayı deneyebilir misiniz. Örneğin %90 şarjla kapatın 8-10 saat sonra açın. Kapalı konumda örneğim %10 şarj azalması donanım arızasını ispatlar. Çünkü kapalı konumdayken hiç bir uygulama çalışmadığı için sorun yazılım kaynaklı olamaz. Zamanında kullandığım garantisi olmayan iPhone 5 cihazımda servisler (resmî servis) değil bir türlü arızayı tespit edemediler. İlk önce pil değiştirdler sonra şarj soketinden şüphelendiler ama o da sağlam çıkmış testte ( şu an neden şarj soketinin değişmediğini hatırlamıyorum belki de anakarta entegreydi o yüzden değiştirmeyip sadece test etmiş olabilirler ) Maalesef sorunum çözülmedi, sabaha kadar şarjı azalmasın diye akşamdan şarjı doldurup sonra gece uykuda bırakıyordum baktım yine şarjı yiyor ben de tam dolumdan sonra tamamen telefonu kapatıp sabah açtım. Şaşırtıcı ama açtığımda telefon 8 saatte kapalı konuda %10 şarj yemişti. Bir kaç kez yine denedim aynı şey oldu hatta süre arttıkça şarj kaybı daha da arttı. Önemli olduğu için tekrar belirteyim, telefon tamamen kapalı durumda şarjı harcıyordu. Maalesef hiç bir şekilde çözüm bulamadım, yabancı forumlarda birisi anakart üzerindeki elektrik kaçağının buna sebep olabileceğini söylemiş, ben anlamasam da en mantıklı açıklama bana bu geldi. Çünkü anakart üzerindeki küçük bir hata - ya da kaçak her neyse- ilimde bulunan servislerin tespit edebilecekleri donanımlarının bulunmadığına hükmettim, çünkü hepsi sadece bu işi yapsalarda küçük ve çok da özenli olmayan (telefon kasasını kapatırken vidaların eksik takan türden) servislerdi. Sonuç olarak kapalı durumda telefonu tutun, şarjı harcaması bendeki olursa servisle bir de bu sorunla başvurun, eğer sadece yazılımla test ediyorlarsa bu sefer anakarta da bakıp hatayı görebilierler belki. Gelişmeleri buradan yazarsanız memnun olurum...




  • yekzan Y kullanıcısına yanıt
    ben arızayı ekran resimleri ve kullanım ile ispatlıyorum yetkili servis de kabul ediyor ama testte çıkmaması bütün prosedürü kapıyor.

    Dediğinizi uygulayıp yazacağım sonucu buraya

    6 ayda 2 defa batarya değişimi 2 defa pupa 2 defa gürgençler 2 de Apple kocaeli onarım merkezi gören telefonun maaleaef sorunu çözümlenmedi. Satış sonrası hizmetle öne çıkan firmanın hatalı seri olduğunu kabul edip ürününün arkasında durmaması ancak müşteri kaybettirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak1710fb -- 13 Mart 2019; 20:49:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak1710fb

    ben arızayı ekran resimleri ve kullanım ile ispatlıyorum yetkili servis de kabul ediyor ama testte çıkmaması bütün prosedürü kapıyor.

    Dediğinizi uygulayıp yazacağım sonucu buraya

    6 ayda 2 defa batarya değişimi 2 defa pupa 2 defa gürgençler 2 de Apple kocaeli onarım merkezi gören telefonun maaleaef sorunu çözümlenmedi. Satış sonrası hizmetle öne çıkan firmanın hatalı seri olduğunu kabul edip ürününün arkasında durmaması ancak müşteri kaybettirir.
    Kesinlikle haklısınız.
  • 2016 yılında aldığım iPhone 6s(A1688) in bataryasını bugün değiştirdim. Telefon inanılmaz oldu resmen. tabi aylar sonra gerçek performans belli olur. Yine güncelleyeceğim burayı. Pil durumu şuan %100.
  • yekzan Y kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi kapalı olunca şarj gitmedi ama beklerken eriyor batarya 7 saatlik uykuda WiFi bağlı sadece %35 %40 gidiyor be bu durum testte çıkmıyor.
  • Anladım haber verdiğiniz için teşekkür ederim, artık tüketici mahkemesine mi gideceksiniz?
  • Haklısınız butür sorunlar için
  • yekzan Y kullanıcısına yanıt
    Evet dün başvurumu yaptım gerekli dosyaları da falan yükledim. Bekleyeceğim artık 2 ay uğraştık ama sonuç mağduriyet oldu en son çare tüketici hakem heyeti kaldı elimizde benzer durumda biri hakkını almış ama o batarya değişimini reddetmiş. biz kullanalım dedik 2 defa batarya değişimi yaptırdık ama sorunlar maaleaef devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: camsil

    2016 yılında aldığım iPhone 6s(A1688) in bataryasını bugün değiştirdim. Telefon inanılmaz oldu resmen. tabi aylar sonra gerçek performans belli olur. Yine güncelleyeceğim burayı. Pil durumu şuan %100.
    Ücretsiz mi değiştirdiğiniz yoksa pupa da falan ücret karşılığı mı değişim yaptınız?
  • Tüketici hakem heyeti karşı taraftan savunma istedi 3 haftadır bekliyorum
  • Şarj bitme sorunu bende de var.Pili değiştirdim sıkıntı devam ediyor. Gece pil kendi kendine bitiyor. Yeni telefon alacağım.
  • Mart ayında yaptığım başvuruda telefon faturası yüklenmemiş thh başvurusuna bu yüzden İÇERİK yönünden reddedildi. Ardından Eylül ayında tekrar başvuru yaptım her şeye dikkat ederek ve 7 kasımda ücret iadesi için lehime karar verildi. Apple tarafından dönüş yapıldı telefonu alıp para iadesi yapılacak.
  • Olayınız benimki ile aynı gibi ancak bir fark var benim telefonumun sorunlu seri olduğunu Apple kabul ediyor, bu durumda ayıplı mal durumuna düşüyor ürün bu yüzden tüketici hakem heyeti lehime karar verdi.

    Sizin sorununuzda testte çıkmaması aynı yaşadığım gibi kötü durum ama maalesef servisler tamamen rapora bakıyor. Kocaeli merkeze giden telefon sıfırlanıp teste sokulup sorunsuz raporu ile geri geldi hep. Tavsiyem kıdemli danışmanlara çok güvenmeyin ben uğraşırken değişime razıydım üstelik kapalı kutu bile istemiyordum ama şimdi para iadesi çıkınca değişimi onlar teklif ediyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.