Şimdi Ara

İphone 6s Plus Yardımm Acil !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10 ay garantisi devam eden cihazımı bi kaç ay önce almıştım.
    Herşey çok iyi şarjdan ekrana performansa fakat genpa garanti ekranın değiştiğini söyledi . Ekranın orjinal olup olmadığını nasıl anlarım ?
    Touch ıd çok iyi çalışıyor
    Sensörler çok iyi çalışıyor
    Renk kalitelerinde problem yok
    Çok net ve aydınlık ekran
    Kasma donma veya oyun oynarken basmada problem yok
    Acaba orjinal ekran mı takılmıştır , yoksa ekran çıkarılıp tekrar geri takıldığı için mi bana böyle söylendi ?
    Veya nasıl anlarım . Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Servis evraklarını almadınız mı hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Luken Drew kullanıcısına yanıt
    2.el aldım ben pek takılmam böyle şeylere fazla teferruata girmeden almıştım hocam

    Edit : genpayı soruyorsanız mesaj gelmişti , yüz yüzeyken de 600 yada 500 küsür lira orjinal ekran değişimi için ücret talep ettiler
    Ekranım zaten orjinalliğinden benn emin olduğum için boşa para vermemiştim sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ragnarokvakti -- 12 Nisan 2017; 11:49:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up ?! Güncell

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok mu yardım edebilecek bi arkadaş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ragnarokvakti kullanıcısına yanıt
    Eğer cihaz dişarda yapilmiş olsaydi herhangi bi telefoncu yapmiş olsaydi genpa servise almaz bu cihaz acilmiş derrdi garantiden düşer işlem yapmazdi..!!!!problem yok garanti kapsaminda ücretli değiştirmiştir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 13 Nisan 2017; 17:8:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Anlayamadım hocam genpa almadı zaten hani verirken aldılar ertesi gün mesaj attılar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ragnarokvakti kullanıcısına yanıt
    Şöyle diyim sana dişardan yapilan ekran değişimlerinde cihaz garanti dişi kaliyorrr servisde yapilan cihazlar garantisi devam etmektee cihaxi alip sonra geri vermelerinin sebebi nedir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Ben şöyle düşünüyorum hocam ; Sanırım alırken bakmadılar haliyle , daha sonra teşhis koymak için incelediklerinde bu kanıya vardılar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genpa falan hikaye, Apple Store'a randevu alıp gidin veya bir sorun yoksa böyle kullanmaya devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThEagles kullanıcısına yanıt
    Ankaradayım appstore nasıl teslim edebilirim ?

    Başarı garantiye yollamayı düşünüyorum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ragnarokvakti

    Ankaradayım appstore nasıl teslim edebilirim ?

    Başarı garantiye yollamayı düşünüyorum .

    Forumda gördüğüm konularda Başarı Teknik Servis çok berbat diyorlardı. Apple Destek ile iletişime geçin, kargoyla kabul ediyorlarsa kargoyla yollayın veya 1 gününüzü oraya ayırın. Seçim sizin. İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThEagles


    quote:

    Orijinalden alıntı: ragnarokvakti

    Ankaradayım appstore nasıl teslim edebilirim ?

    Başarı garantiye yollamayı düşünüyorum .

    Forumda gördüğüm konularda Başarı Teknik Servis çok berbat diyorlardı. Apple Destek ile iletişime geçin, kargoyla kabul ediyorlarsa kargoyla yollayın veya 1 gününüzü oraya ayırın. Seçim sizin. İyi forumlar.

    çok teşekkür ediyorum.
    şuan deneyeceğim hatta bi göz atıp , hafta içi de yollarım salı günü gibi.
    umarım gidip geldiğinde ekran değişmiş der geri yollarlarsa cihazda bi hasar ezik çizik vs olmaz.
  • Kullanımında bir sorun yoksa macera aramyın derim.

    Genpaya hangi sorundan dolayı vermiştiniz cihazı? Sırf merakınızdan mı gidip sordunuz yoksa? Onlar meraka da iş yapmazlar, kayıt açar,cihazı servise alırlar. Anlamadım burayı.

    Öte yandan,Onlar bu konuları atlamazlar zira test sistemlerine taktıkları an cihazın parçaları otomatik kontrol edilir ve orjinal olmayan bir şey varsa sistem hata verir. Burada teknik serviste çalışan bir arkadaş,forumdaşın birinin sorusunun üzerine buna benzer bir cevap vermişti.

    Yani yan sanayi ürünü mutlaka farkeder teknik servis ve bunu farkettiği an cihazı garanti dışı bırakır ve size döner.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.