Şimdi Ara

İphone 6s kutudan yamulmuş şekilde çıktı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 Kasım 2017'de Apple Akasya'dan saat 21.00'da aldığımız 2 adet iPhone 6s'den bir tanesi kutusundan yamuk çıktı. Ertesi gün saat 11.00 civarı Akasya'ya cihazı değiştirmek için döndüğümüzde, cihaza hasarı bizim verdiğimizi söyleyerek değişim yapmadılar. Yanımızda SIM kart olmadığı için Apple'a güvenip kutuları evde açtık ama açmaz olsaydık. Evde açtığımız için o an kanıt sunamadık. Ancak cihazın üzerinde düşmeden oluşacak hiç bir çizik yok. Kutuda da hiçbir hasar yoktu. Üretim hatası mı yoksa paketleme hatası mı bilmiyoruz ama bu şekilde mağdur olduk. Ayrıca telefonun jelatinini bile çıkarmamıştık ancak iade için gittiğimizde inceleme için çalışanlar anında çıkardılar. Telefona hat da takılmamıştı, açılmamıştı da. Hemen tüketici hakem heyetine başvurduk ve sonuç bekliyoruz. Yardımcı olabilecek her türlü tavsiyeye açığız. Başına böyle bir şey gelen var mı?

    Ayrıca satın aldığınız her cihazı aldığınız yerde kontrol etmenizi hatırlatmak isteriz.
    https://www.sikayetvar.com/iphone-6s-ambalajindan-yamuk-cikti

    İphone 6s kutudan yamulmuş şekilde çıktı.İphone 6s kutudan yamulmuş şekilde çıktı.İphone 6s kutudan yamulmuş şekilde çıktı.İphone 6s kutudan yamulmuş şekilde çıktı.İphone 6s kutudan yamulmuş şekilde çıktı.







  • [Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 27 Mart 2021; 13:9:2 >
  • Teşekkür ederim. Durumlar geliştikçe yazacağım.
  • Üretim hatası olduğu basbayağı belli şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    Gerçekten öyle. Adeta dalgalanan bir eğim var çekiçle vurulmuş gibi. Ama tabiki çizik yok, kırık yok.
  • Fabrikadan direk böyle çıkmış cihaz. Saçmalığa bak. Umarım mağdur olmazsın hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keşke elinizde unboxing tarzı video olsaydı umarım sorununuz çözülür
  • İnsanın aklına gelmiyor ki video çekmek, bizim gelmedi en azından. Umarım hakem heyeti yardımcı olur da mağdur olmayız. Bizim gibi düşünen insanlar gördükçe umutlanıyoruz doğrusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elma Mağduru -- 10 Kasım 2017; 9:6:34 >
  • Bu Ve Buna Benzer Şeyler Zamanında Çok Oldu. 2013 Yılında 5S Almıştım Daha Apple Store Açılmamıştı Kutuyu Açtım Yamuk Çıktı Destek İle Yazışıp Durumu Anlattım Görmeden Cihazı 2. Telefonu Yola Çıkartmışlardı. 1 Ay Sonra Anca İade Aldılar İlk Telefonu. Apple Çok Katılaşmaya Başladı Haklılar Aslında Kızmak İstemiyorum. Bizim Türk Milletinin Sömürgenliğinden Dolayı Bıraktılar Anında Destek Vermeye Süründürmeye Gidiyor Apple İnsanları Artık. Eskiden Gittinizde Anında Telefonları Değiştirirlerdi Şimdi Kırk Takla Atıyorlar. Tüketici Mahkemesi Hemen Çözecektir Durumu Sıkıntı Yapmayın.
  • Buhar Abi kullanıcısına yanıt
    Biz de güvenip kesin değiştirirler diye gidip, cihazı siz yamultmuşsunuz cevabını alınca başımızdan aşağı kaynar sular döküldü zaten.Bir çalışanın böyle kullanın ne olacak demesi de dumura uğrattı. Çözüleceğini umuyoruz ama emin olamıyoruz işte gerginiz.
  • xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 17 Mayıs 2020; 9:55:17 >
  • kardesim umarim hakem heyetinden olumlu cevap gelir.6s saglam kasa zaten kolay kolay yamulacak bir cihaz degil.bir de yeni almissin daha.nasil degistirmediler hayret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam niye aldıgınız yerde açtırmıyorsunuz kutuyu ben her aldığımda garantinin oldugu yerde test ettiriyorum batarya vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam. Paranla rezil olmak sözünü yaşamışsınız resmen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazıklar olsun. Ben 1 ay önce yanlışıkla arabayla 6S’imin üstünden geçtim ne bir çizik ne bir yamulma vardı. Sadece ekran kırılmıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonuç ne oldu
  • AppleCare
    +90 (216) 282 15 11

    Bir görüşün..
  • geçmiş olsun
  • O mağazayı başlarına yıkamadın mı ?

    Müdürü çağırıp daha jelatinleri üzerinde telefon için bu yapılan terbiyesizlik nedir diye hesap soracaktın

    Bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.