Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

iPhone 6s garanti sonrası pil sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
4
Cevap
1
Favori
218
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    iPhone 6s cihazımda garanti kapsamında pil değişimi yapıldı, cihazı teslim aldığımda pil sağlığı %91 ve şarj seviyesi %16 civarına geldiğinde cihaz kapanıyodu. Cihazı apple destek ile konuşup başka bir servis sağlayıcısına götürdüm ve cihazın yeni pile alışmakta olduğu, sorunun 1 hafta içerisinde düzeleceği söylendi bu doğrumudur. Şu an pil sağlığı %89



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Alakası yok muhtemelen kullanılmış pil takmışlar.Canlı birşey mi de bu telefona alışsın.Ben de pil değişiğimi yaptım %89 da verdim %100 olarak aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert-- -- 30 Aralık 2018; 21:43:8 >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Genpaya gönderdim yetkisiz müdahale dendi üstüne bide home tuşunu bozdular.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16529 Mesaj
    Geçmiş olsun talihsiz bir durum. Servisler iyice şerefsizleşmeye başladı. Öyle şey mi olur pil alışacakmış. Ben de servise vermiştim sıvı teması nedeniyle pil değişimi yapılmadı geri aldım. Deji pil taktırıp önüme bakacağım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
haberler
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.