Şimdi Ara

İphone 5S Yetkili Servisinden Bana Gelen Cevap

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    İphone 5S 16 gb telefonum var 4 aylık. şarjı çabuk bitiyor ve bazen şarj yapmıyordu. bazen de çok ısınıyordu. Yetkili servise götürdüm. incelediler bana gelen cevap şu yönde.

    "Cihazın incelemesi tamamlandı.Şarj olmama sorunu.yüksek güç tüketimi sorunu ve beklenmeyen kapanma sorunu görüldü.Yarın ilk sevkiyat ile cihazınız Apple’a incelenmek üzere kargolanacaktır."

    Apple türkiye tarafından cihazım incelenecek. Sizce ne gibi sonuç çıkar? Yenisini verirler mi? Bu konuda hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz? ona göre bir yol haritası hazırlıgı yapacagım.



  • bataryasında herhangi bir sorun çıkmazsa muhtemelen değişim alır
  • Cihazın kutusundan çıkan orijinal şarj adaptörü ile şarj edildi. Bataryasından bir sorun çıkacagını zannetmiyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.