Şimdi Ara

iPHONE 5s Sorunları İçin Yardım- 06.02.2015 Cihaz Geldi Ayrıntılar Son Mesajda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim. 2014ün mart ayında mediamarketten aldım cihazımı. Aynı zamanda bide kasko geçirdiler alırken. Sorunlarıma gelecek olursam hatta çekmeme, arama ekranında bazen arama bitiriliyor diyor ve en az 5 dk bekliyorum o ekranın gitmesi için, hiçbir şeyde yapamıyorum. Bir diğer sorunum çağrı geliyor cevaplama tuşuna basıyorum (veya çekiyorum herneyse) ama çağrıyı başlatmıyor açılacakmış gibi o ekran orda kalıyor, mecburen karşı tarafın kapatıp tekrar aramasını bekliyorum. Ve tabiki birde şarj sorunum var şarj bir anda %35lerden %15 lere düşebiliyor ve sadece şarja saniyelik takıp çekseniz bile birden %50-60 lı rakamlara fırlayabiliyor gerçekten anlamak çok güç. Wifi güçsüz olduğu zamanlarda atıyorum okey oynucam tel'i yan çevirip avuçlarımın içine aldığımda wi fi bağlantısı kopuyor. Ve bu şarj kablosunun iphone giriş kısmı tarafında dışının kablosu soyuldu yırtılmış gibi resmen özenle kullanmama rağmen. Touch id çok nadir zamanlarda parmak izimi okuyor bilmiyorum herkesinkinde mi böyle. Telefon gold rengi sağ üst köşe kabtan çıkarırken ufak şekilde çizildi. Son olarak birde telefonun yatay şekle getirip tekrar düzelttiğim zaman ekran yatay şekilde kalıyor tuş kilit düğümesine basıp ekranı tekrar açmadan normale dönmüyor.

    Evet arkadaşlar epey uzun şekilde sorunlarımı yazdım. Telefona meraklı birisi değilim telefonu bi kere alırım ömrünün yettiğince kullanırım. Bunu da o düşünceyle aldım her özelliğini de kullanıyorum saydığım sorunları da olmasa çok memnunum. Haliyle bu kadar ilgisiz olunca bu sorunlar garanti kapsamında giderilir mi veya kaskodan merak ediyorum ve yarın servise bırakcam. Açıkcası onarımdan çok değişim taraftarıyım sizce değişim olur mu? Ankarada önereceğiniz yetkili servis var mı google'a yazınca hemen hepsinin üzerinde yetkili yazıyo anlamadım bir şey?

    Not: Bu kadar sorunla niye 10 aydır kullandın diyenler olabilir, haklısınız fakat şehir dışındaydım bulunduğum bölge mahrumiyet bölgesi sayılabilicek bi yerdi. 15-20 günlüğüne tekrar ankaradayım bu süreçte bu işi bitirmek istiyorum.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Güncel : 04.02.2015

    Arkadaşlar net üzerinden sorgulama yapınca değişim kararı çıktığını gördüm yarın sevisi arıycam. Ekran görüntüsünü yüklüyorum. Bakalım bundan sonraki gelişmeler ne şekilde olacak. Bazıları tamir görmüş farklı bir cihaz gönderiyor demişler bazıları sıfır cihaz gönderiyor demişler. Bilgisi olan varsa çok merak ediyorum ne şekilde olacak sıfır gelmezse eski cihazımın iadesini istemeyi düşünüyorum çünkü.


     iPHONE 5s Sorunları İçin Yardım- 06.02.2015 Cihaz Geldi Ayrıntılar Son Mesajda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burglar08 -- 6 Şubat 2015; 18:41:47 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim. 2014ün mart ayında mediamarketten aldım cihazımı. Aynı zamanda bide kasko geçirdiler alırken. Sorunlarıma gelecek olursam hatta çekmeme, arama ekranında bazen arama bitiriliyor diyor ve en az 5 dk bekliyorum o ekranın gitmesi için, hiçbir şeyde yapamıyorum. Bir diğer sorunum çağrı geliyor cevaplama tuşuna basıyorum (veya çekiyorum herneyse) ama çağrıyı başlatmıyor açılacakmış gibi o ekran orda kalıyor, mecburen karşı tarafın kapatıp tekrar aramasını bekliyorum. Ve tabiki birde şarj sorunum var şarj bir anda %35lerden %15 lere düşebiliyor ve sadece şarja saniyelik takıp çekseniz bile birden %50-60 lı rakamlara fırlayabiliyor gerçekten anlamak çok güç. Wifi güçsüz olduğu zamanlarda atıyorum okey oynucam tel'i yan çevirip avuçlarımın içine aldığımda wi fi bağlantısı kopuyor. Ve bu şarj kablosunun iphone giriş kısmı tarafında dışının kablosu soyuldu yırtılmış gibi resmen özenle kullanmama rağmen. Touch id çok nadir zamanlarda parmak izimi okuyor bilmiyorum herkesinkinde mi böyle. Telefon gold rengi sağ üst köşe kabtan çıkarırken ufak şekilde çizildi. Son olarak birde telefonun yatay şekle getirip tekrar düzelttiğim zaman ekran yatay şekilde kalıyor tuş kilit düğümesine basıp ekranı tekrar açmadan normale dönmüyor.

    Evet arkadaşlar epey uzun şekilde sorunlarımı yazdım. Telefona meraklı birisi değilim telefonu bi kere alırım ömrünün yettiğince kullanırım. Bunu da o düşünceyle aldım her özelliğini de kullanıyorum saydığım sorunları da olmasa çok memnunum. Haliyle bu kadar ilgisiz olunca bu sorunlar garanti kapsamında giderilir mi veya kaskodan merak ediyorum ve yarın servise bırakcam. Açıkcası onarımdan çok değişim taraftarıyım sizce değişim olur mu? Ankarada önereceğiniz yetkili servis var mı google'a yazınca hemen hepsinin üzerinde yetkili yazıyo anlamadım bir şey?

    Not: Bu kadar sorunla niye 10 aydır kullandın diyenler olabilir, haklısınız fakat şehir dışındaydım bulunduğum bölge mahrumiyet bölgesi sayılabilicek bi yerdi. 15-20 günlüğüne tekrar ankaradayım bu süreçte bu işi bitirmek istiyorum.

    Kardeş tam da ne zaman iphone sorunu ile ilgili konu açılacak diye düşünüyordum

    Servise verin bence cihaz değişimi yapsınlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Okumaktan ciğerim soldu hocam ne çok sorun varmış cihazda. Umarım hallolur. Ben de cuma günü genpaya verdim 5s'imi, bir günde değişim kararı verdiler. Cihazın gelmesini bekliyorum. Bir hafta ancak sürer dediler. Sen de genpa'ya gidebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone lara genpa mı bakıyor? @kalkan5506

    Valla bence de değişim yapsınlar ama onların pek senceye yada benceye bakacağını düşünmüyorum Günlük hayatta telefonun etinden sütünden yani herşeyinden faydalanan birisi olarak iş görüşmesinde şarj ve çağrıda kilitlenme sorunları çıkarması hariç sabırla da olsa kullanıyorum cihazı. Android çok denedim eş dost telefonlarından ama malesef beceremedim. Bu kadar sıkıntıya rağmen seviyorum iphone vallahi @Maestro58
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    iphone lara genpa mı bakıyor? @kalkan5506

    Valla bence de değişim yapsınlar ama onların pek senceye yada benceye bakacağını düşünmüyorum Günlük hayatta telefonun etinden sütünden yani herşeyinden faydalanan birisi olarak iş görüşmesinde şarj ve çağrıda kilitlenme sorunları çıkarması hariç sabırla da olsa kullanıyorum cihazı. Android çok denedim eş dost telefonlarından ama malesef beceremedim. Bu kadar sıkıntıya rağmen seviyorum iphone vallahi @Maestro58

    evet iPhone'lere Genpa bakıyor. ankara'da necatibey caddesinde.




  • Yazdıgın sorunlarn hepsi yazılım sorunu telde birşey yok bendede gold aynı sorunlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melisaaaa0

    Yazdıgın sorunlarn hepsi yazılım sorunu telde birşey yok bendede gold aynı sorunlar var

    E napacaz o halde yazılımdan dolayı telefonu tam randımanıyla kullanamıyoruz diye çöpe mi atacaz bi Çözümü Olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim. 2014ün mart ayında mediamarketten aldım cihazımı. Aynı zamanda bide kasko geçirdiler alırken. Sorunlarıma gelecek olursam hatta çekmeme, arama ekranında bazen arama bitiriliyor diyor ve en az 5 dk bekliyorum o ekranın gitmesi için, hiçbir şeyde yapamıyorum. Bir diğer sorunum çağrı geliyor cevaplama tuşuna basıyorum (veya çekiyorum herneyse) ama çağrıyı başlatmıyor açılacakmış gibi o ekran orda kalıyor, mecburen karşı tarafın kapatıp tekrar aramasını bekliyorum. Ve tabiki birde şarj sorunum var şarj bir anda %35lerden %15 lere düşebiliyor ve sadece şarja saniyelik takıp çekseniz bile birden %50-60 lı rakamlara fırlayabiliyor gerçekten anlamak çok güç. Wifi güçsüz olduğu zamanlarda atıyorum okey oynucam tel'i yan çevirip avuçlarımın içine aldığımda wi fi bağlantısı kopuyor. Ve bu şarj kablosunun iphone giriş kısmı tarafında dışının kablosu soyuldu yırtılmış gibi resmen özenle kullanmama rağmen. Touch id çok nadir zamanlarda parmak izimi okuyor bilmiyorum herkesinkinde mi böyle. Telefon gold rengi sağ üst köşe kabtan çıkarırken ufak şekilde çizildi. Son olarak birde telefonun yatay şekle getirip tekrar düzelttiğim zaman ekran yatay şekilde kalıyor tuş kilit düğümesine basıp ekranı tekrar açmadan normale dönmüyor.

    Evet arkadaşlar epey uzun şekilde sorunlarımı yazdım. Telefona meraklı birisi değilim telefonu bi kere alırım ömrünün yettiğince kullanırım. Bunu da o düşünceyle aldım her özelliğini de kullanıyorum saydığım sorunları da olmasa çok memnunum. Haliyle bu kadar ilgisiz olunca bu sorunlar garanti kapsamında giderilir mi veya kaskodan merak ediyorum ve yarın servise bırakcam. Açıkcası onarımdan çok değişim taraftarıyım sizce değişim olur mu? Ankarada önereceğiniz yetkili servis var mı google'a yazınca hemen hepsinin üzerinde yetkili yazıyo anlamadım bir şey?

    Not: Bu kadar sorunla niye 10 aydır kullandın diyenler olabilir, haklısınız fakat şehir dışındaydım bulunduğum bölge mahrumiyet bölgesi sayılabilicek bi yerdi. 15-20 günlüğüne tekrar ankaradayım bu süreçte bu işi bitirmek istiyorum.

    şarjdaki sıkıntıların bataryanın ömrünü tamamladığını gösteriyor,
    touch ıd 5s in en sevdiğim ve hep kullandığım özelliği çok çabuk okuyor bende.sende okumaması telefonun değişim sebebi.
    servise vermelisin bu sebeplerden dolayı,sırf touch ıd için değişim kararı çıkar.

    hatta çekmeme bende de oluyor bazen,bunu da araştırmalarım ve forumdan başka arkadaşların apple ı arayıp söylenenleri yapmasıyla çözüldü ama ben daha yapmadım o işlemi böyle idare ediyorum

    hat çekmeme sebebi güncellemenin ota ile yapılması.
    apple ın dediği ve kesin çözüm ise güncellemenin kabloyla pc ye bağlayıp itunes ile yapılması ve telefonun restore sonu sıfır telefon olarak başlatılması,yani eskiden bişey kalmayacak telde.
    ben uğraşamadım buna.

    o konuşmayı kapatınca ki bekleme donma resetle düzelme işi ios 8 den sonra benimde başıma geliyor.7 deyken yoktu ama üst üste 8-10 arama yapınca böyle oluyor.
    frumda bu sorunla karşılaşanlarda var ios8 in yeni güncellemelerle düzelmesini bekliyoruz.




  • Cihazı teslim ettim bu gün servise arkadaşlar. Görevli arkadaşta sağolsun ilgilendi baya yardımcı olmaya çalıştı. Onun da söylemi değişir yönünde oldu. Umarım değişim çıkar. Fakat süre çok tek temennim 5-7 gün içinde sonuçlanması. Bu arada telden facebook u falan sildim ama instagram olsun mailler olsun tamamı açık durumda bi sakatlık olmaz umaraım
    Sorunlara katlansamda bazen beni çok sinir ediyodu özellikle aramalarda yaşanan sıkıntı,touch id ve ekrarının düşey pozisyonda kalması. Bakalım inşallah değişir. @kral1840
  • Yani o dedigin sorunlar sürekli olmuyor artk güncellemeyle çözülene kadar böyşe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecmis olsun hic bu kadar sorunu tek bir iphone de gormemistim. Insallah degisim alirsiniz ancak 5-7 gun biraz fazla iyimser olur. En azindan 2 hafta derim. Hazirlikli olun :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Peregrino Çok teşekkür ederim. Dediğim gibi ilk defa böyle servise falan verdim. Hattı emaneten taktığım telefon eski. Mailleri bari görebilsem sıkıntı etmiycem ama eğer 1 haftayı falan geçerse yedek bi telefon almak gerekecek sanırım
  • burglar08 kullanıcısına yanıt
    hadi Hayırlısı olsun,güzel haberlerini bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    @Peregrino Çok teşekkür ederim. Dediğim gibi ilk defa böyle servise falan verdim. Hattı emaneten taktığım telefon eski. Mailleri bari görebilsem sıkıntı etmiycem ama eğer 1 haftayı falan geçerse yedek bi telefon almak gerekecek sanırım

    15-20 günü bulur -

    rahat olun ama büyük ihtimal sıfır cihazınız gelecek
  • Ağzınızdan bal damlıyor @Kubilay A

    Tüm gelişmeleri ilk mesajda editliyeceğim. Belki daha sonra ihtiyacı olan arkadaşlara da yol gösterici olur @kral1840
  • İlk mesajı güncelledim arkadaşlar.
  • hayırlı olsun swap cihazınız geliyor.
    swap demek binevi Sıfır
    yani kasası ve bataryası sıfır ama diğer Parçaları sizin gibi telefonu bozulanlardan toplama.
    mesela sizin kamera çalışıyordu ya başka bir cihazında kamera bozuktu öyle birleştirip yeni kasa ya ekrana takıp jelatinli veriyorlar size.
    bence bir yıl kullandıktan sonra böyle bişey olması güzel bişey .önemli olan batarya .farkını çok Göreceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim öncelikle. İlk mesajda dediğim gibi cihazın kozmetik olarak 1-2 ufak kusuru vardı, batarya keza çok büyük sıkıntılıydı. O yüzden bunların yenilenmesi güzel tabiki. Fakat diğer parçalardan sizce sorun yaşarmıyım? Sonuçta diğer parçalar kullanılmış olacak dediğinize göre. Bir de merak ettiğim bu gelen cihaz da benim asil cihazımın kalan garanti süresi mi geçerli oluyor yoksa ayrıyeten garanti veriyorlar mı? Çünkü imei değişeceği için kasko yüksek ihtimal iptal olacak ve gelen cihazda da sıkıntı çıkarsa garanti konusu önemli. Bilginiz dahilinde aydınlatabilirseniz çok memnun kalırım esenlikler @kral1840
  • burglar08 kullanıcısına yanıt
    diğer parçalar kullanılmış ama bi sıkıntı olacağını sanmıyorum.eğer olursa yine verirsin servise.
    kendi cihazının garantisi devam edecek yeni garanti başlamayacak.
  • Evet arkadaşlar bugün saat 15.50 gibi mesaj geldi cihazınız gelmiştir teslim alabilirsiniz diye. Gittim cihazı teslim aldım, tamir görmüş veya birleştirilmiş parçalardan oluşup olmadıgını sordum kesinlikle yeni cihaz denildi. Şu an şarja taktım ve yedeği yüklüyor inşallah bir sorun çıkmaz. Bu arada servis anlayışına hayran kaldım pazartesi teslm ettim, cuma yeni cihaz geldi

    Bu arada merak ettiğim bir şey var yedeği alması çok uzun sürüyor, bilgisayara bağlayarak falan bu süreyi kısaltmak mümkün olur mu?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.