Şimdi Ara

Iphone 5 power tuşu Genpa şaşırttı değişim bekleniyor (Değişim yapıldı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
4.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 7 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • anilozler (5 mesaj) raidon (3 mesaj) DJ_EnEs (3 mesaj) RedFalc0n (3 mesaj) ByGalaxyS3 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Donanım sorunları, Aksesuarlar, Yedek parça >> Iphone 5 power tuşu Genpa şaşırttı değişim bekleniyor (Değişim yapıldı)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1408 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar merhaba,

    1 yıllık cihazımda power tuşu önce teklemeye başladı, 1 hafta içinde de tamamen gitti.
    5S'e transfer olup Iphone 5'ide yaptırıp eşime vermek üzere servise iletmiştim.

    Daha önce servis tecrübem hiç olmadı ama, forumda okuduklarım kadarıyla Genpa'nın değişimden kaçındığını, bu tip problemlerde tamir yoluna gittiğini okumuştum.

    Az önce sitesinden durumu görüntülediğimde aşağıdaki ss te olduğu gibi cihaz değişecek diyor. Sizce bu aşamadan sonra bunda bir aksaklık, vazgeçme, onarıma dönme gibi bir durum olabilir mi?
    Takribi cihaz temini ne kadar sürüyor, tecrübesi olan var mı bu konuda?

    Selamlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilozler -- 6 Aralık 2013; 23:53:44 >



    |
    |




  • Teğmen
    215 Mesaj
    Teleservice yeni gönderilen cihazları artık tamir edecek , genpa artık değişim yapmaya başladı. Rolleri değiştiler genpa ile teleservice sanırım. Ben 17.09.2013 tarihindeki gönderdiğim iphone 5 için hala değişim cihazı bekliyorum 2.5 ay oldu şanslısınız genpa hızlı bir firma.
    |
    |
  • Binbaşı
    1408 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yanlış anlamadıysam siz Teleservice'den değişim bekliyorsunuz öyle değil mi?
    |
    |
    Bahsedilenler: raidon
  • Teğmen
    215 Mesaj
    Evet malesef avea dan aldım teleservice ile muhattabım kaç aylardır.
    |
    |
  • Binbaşı
    1408 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Peki acaba bedel iadesi alma şansım var mı bu konuda bilgisi olan var mı?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    608 Mesaj

    Hocam aynı olayı yaşadım ay başında yani 1 kasımda benım de iphone 5 cihazıma genpa tarafından degişim kararı çıktı henüz cihaz gelmedi baktıgımda cihaz degişecektir yazıyor daha bugün genpayla görüştüm ellerinde cihaz olmadıgını apple'dan talep edildigini söylüyorlar ne zaman gelir net bilgi yok. Sizin cihazınız neyse mesala atıyorum iphone 5 siyah 16 gb diyelim size aynısından kutusuz ve aksesuarsız yeni bir cihaz verecekler servise ne verdiyseniz onu alıyorsunuz para iadesi yada renk değişimi olmuyor verilen neyse alınan da o oluyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    anilozler kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1408 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Süre biraz fazla uzun olmuş.
    O kadar bekleyeceksek sıkıntı var...
    |
    |
  • Teğmen
    215 Mesaj
    20 iş gününü doldurduktan sonra ( cumartesi dahil ) tüketici mahkemesine dava açıp para iade talebinde bulunabilirsiniz.
    |
    |
  • Binbaşı
    1408 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Telefonum bugün değişti arkadaşlar.

    Benzer durumda olan arkadaşlar fikir vermesi açısından paylaşayım. Pekde kolay olduğu söylenemez.
    Forumdan gördüğüm kadarıyla 20 iş gününü geçmesine rağmen hala değişim cihazı bekleyen pek çok arkadaşımız vardı.

    Buradan hareketle ben de işin başından asılmaya karar verdim. 10 günü geçtikten sonra öncelikle ödünç muadil cihaz için müşteri hizmetlerine mail gönderdim.
    En son dün stoklarında ödünç cihaz bulunmadığından yardımcı olamadıklarını ve değişim cihazın yurtdışından geldiğin, süre belirtemediklerini içeren bir cevap döndüler.
    Ben de genel müdürlerini cc ye ekleyip, şikayet/sitem içeren bir mail gönderdim dün bu saatlerde.

    Ve yurtdışından beklenen cihaz nasıl olduysa bu öğlen bir anda geliverdi Sıfır jelatininde ama aksesuarsız swap cihaz teslim ettiler. Toplamda 2 haftada işi halletmiş oldum çok şükür böylelikle.




  • Yüzbaşı
    347 Mesaj

    Iphone 4s'im de wifi problemi yaşadım Genpa'ya götürüp verdim ertesi gün onarıldı gidip aldım eve geldikten sonra aynı sorunu yaşadım ve aynı gün içinde Genpa'ya tekrar götürdüm ve durumu anlattım, ertesi gün cihaz değişimi yapıldı ve yeni cihazımı aldım. Bence uzun sürmüyor süreç, İstanbul'da Genpa'nın genel merkezi Etiler Genpadır. Eğer cihazınız Genpa garantili ise ve İstanbul'da yaşıyorsanız Etiler Genpa'ya gidin kısa sürede sorununuzu çözersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    anilozler kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    mobitel diye bi garantim var ve aynı sorun var acaba bende değişim yaparlarmı hafta içi götürmeyi planlıyorumda
    |
    |
  • Binbaşı
    1333 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: anilozler

    Telefonum bugün değişti arkadaşlar.

    Benzer durumda olan arkadaşlar fikir vermesi açısından paylaşayım. Pekde kolay olduğu söylenemez.
    Forumdan gördüğüm kadarıyla 20 iş gününü geçmesine rağmen hala değişim cihazı bekleyen pek çok arkadaşımız vardı.

    Buradan hareketle ben de işin başından asılmaya karar verdim. 10 günü geçtikten sonra öncelikle ödünç muadil cihaz için müşteri hizmetlerine mail gönderdim.
    En son dün stoklarında ödünç cihaz bulunmadığından yardımcı olamadıklarını ve değişim cihazın yurtdışından geldiğin, süre belirtemediklerini içeren bir cevap döndüler.
    Ben de genel müdürlerini cc ye ekleyip, şikayet/sitem içeren bir mail gönderdim dün bu saatlerde.

    Ve yurtdışından beklenen cihaz nasıl olduysa bu öğlen bir anda geliverdi Sıfır jelatininde ama aksesuarsız swap cihaz teslim ettiler. Toplamda 2 haftada işi halletmiş oldum çok şükür böylelikle.

    Hayırlı olsun hocam.

    Bende geçen hafta telefonun ekran paneli içe çökmesi ve ekranda dalgalanma yapması sebebi turkcell bayii ne bıraktım.

    Genpaya yollayacaklar sanırım.

    Ama genpanın sitesinde cihaz takibe girdiğimde imei no yazıyorum fakat servis no istiyor. Servis no yu bilmiyorum.

    Verdikleri kağıttada yazmıyor. Nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz




  • Binbaşı
    1142 Mesaj
    Bu habere sevindim bende de böyle sorun var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Merhaba. genpa müşteri hizmetlerini arayarak bu hatayı düzeltebilirsiniz. bende de aynı problem vardı. aradım düzelttiler
    |
    |
    RedFalc0n kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1333 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DJ_EnEs

    Merhaba. genpa müşteri hizmetlerini arayarak bu hatayı düzeltebilirsiniz. bende de aynı problem vardı. aradım düzelttiler

    hocam sendede ekranda çökme mi vardı ? ve dalgalanma?/ ne yaptın ayrıntılı anlatsabilirmisin
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Arıza açıklama: SARJ ALMIYOR,ACILMIYOR,UST TUS CALISMIYOR. Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI Telefon kapalı, İç-Dış IMEI Kontrol Edilemedi

    benim sorunum ios 7 ye geçtikten sonra şarj almamaya başlaması, power tuşunun basmamasıyla ilgiliydi. cihaz geçen sene aralık ayında alındı. 009.12.2013 tarihinde de genpaya verdim. teknik servisteki açıklama; Onarım detayı: Cihaz Değişecektir yazıyor. 12. gün doldu. beklemedeyim.
    |
    |
    RedFalc0n kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1333 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DJ_EnEs

    Arıza açıklama: SARJ ALMIYOR,ACILMIYOR,UST TUS CALISMIYOR. Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI Telefon kapalı, İç-Dış IMEI Kontrol Edilemedi

    benim sorunum ios 7 ye geçtikten sonra şarj almamaya başlaması, power tuşunun basmamasıyla ilgiliydi. cihaz geçen sene aralık ayında alındı. 009.12.2013 tarihinde de genpaya verdim. teknik servisteki açıklama; Onarım detayı: Cihaz Değişecektir yazıyor. 12. gün doldu. beklemedeyim.

    Ellerinde yoks uzun süre beklersin hocam :)
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Valla yurtdışından sipariş verdik bekliyoruz diyo müşteri hizmetleri hocam
    |
    |
    RedFalc0n kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    346 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: anilozler

    Telefonum bugün değişti arkadaşlar.

    Benzer durumda olan arkadaşlar fikir vermesi açısından paylaşayım. Pekde kolay olduğu söylenemez.
    Forumdan gördüğüm kadarıyla 20 iş gününü geçmesine rağmen hala değişim cihazı bekleyen pek çok arkadaşımız vardı.

    Buradan hareketle ben de işin başından asılmaya karar verdim. 10 günü geçtikten sonra öncelikle ödünç muadil cihaz için müşteri hizmetlerine mail gönderdim.
    En son dün stoklarında ödünç cihaz bulunmadığından yardımcı olamadıklarını ve değişim cihazın yurtdışından geldiğin, süre belirtemediklerini içeren bir cevap döndüler.
    Ben de genel müdürlerini cc ye ekleyip, şikayet/sitem içeren bir mail gönderdim dün bu saatlerde.

    Ve yurtdışından beklenen cihaz nasıl olduysa bu öğlen bir anda geliverdi Sıfır jelatininde ama aksesuarsız swap cihaz teslim ettiler. Toplamda 2 haftada işi halletmiş oldum çok şükür böylelikle.

    Genel mudurlugune attiginiz mailin bir ornegini ve mail bilgilerini bizede iletseniz olurmu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Arkadaşlar 5s imde wifi az çekiyor.Teknosadan alınmış cihaz.swap cihaz alabilir miyim sizce?
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,922
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.