Şimdi Ara

İphone 5 7.0.4 sürümü kurtarma modu sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar iphone 5 16 gb cihazım var. İos 7.0.4 güncellemesi geldiğini görünce yükledim telefon tekrar açılırken iTunes e bağla resmi geldi bende bağladım iPhone kurtarma modu vs. gibi şeyler söyledi bende geri yükleme yapmadan usb yi çıkardım tekrar açmaya çalıştım fakat aynı şekilde itunes bağlayın resmi geldi mecbur geri yükleme yapmam gerekti fakat ios güncellmeyi indirdim , işleniyor dedi fakat bittikten sonra telefonda herhangi bir yükleme veya başlama olmadı aynı baştaki gibi telefonu itunes e bağlayın resmi çıktı. Bunu nasıl düzeltebelirim 2 kere denedim aynı şey oldu 2 saat bekliyoruz fakat herhangi bir işlem başlamıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 15 Kasım 2013; 17:23:31 >



    _____________________________
  • Yardım edebilecek kimse yok mu ?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.1.4 .ipsw dosyası yok ?
    17 yıl önce açıldı
    Dünya Güncellemesi v1.1 [2.6 GB]
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.